Пошуковий запит: (<.>K=самовиховання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ковальова Н. Формування особистості шляхом самопізнання, самовизначення і самовиховання. Способи саморегуляції/Н. Ковальова // Здоров'я та фізична культура (Шкільний світ). -Київ:Дубицький О.Є., 2011,N N 5.-С.10-13.
|
>2.
| Ковпак С. Створення інноваційного простору: проектна діяльність у позанавчальний час/С. Ковпак, І. Богослав, Т. Дика, Ю. Присяжнюк // Директор школи (Шкільний світ), 2017. т.№ 3/4.-С.52-102
|
>3.
| Денисова Т. А. Дистанційна освіта: примара чи можливість здійснити якісне навчання, самовдосконалення й самовиховання особи/Т. А. Денисова // Актуальні проблеми модернізації законодавства та освіти в умовах євроінтеграційного поступу України. -Чернігів:Десна Поліграф, 2016.-С.90-92
|
>4.
| Гріньова О. Професійне самовизначення старшокласників - одна з головних умов успішної кар'єри/О. Гріньова // Рідна мова, 2013. т.№ 19.-С.96-99
|
>5.
| Ткаченко Л. Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю:виховуємо культуру потреб особистості/Л. Ткаченко, О. Виговська // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 4/5.-С.158-170
|
>6.
| Волошина М. Арт- терапія у роботі зі студентами в період адаптації до навчання/М. Волошина // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 13/14.-С.107-112
|
>7.
| Як стати розумною людиною // Позакласний час, 2018,N N 9.-С.34-35
|
>8.
| Федорук Мистецький продукт самовиховання і самодисципліни/Олександр Федорук // Образотворче мистецтво, 2020. т.№ 1.-С.66-69
|
>9.
| Мазуренко Виховне середовище закладу вищої освіти: сутність, структура, особливості/Людмила Мазуренко // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у коледжах і технікумах: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2019. т.Вип. 1 (6).-С.430-433
|
>10.
| Попов В. Перспективи гуманістичної освіти. Зустріч із педагогами/В. Попов // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 21/22.-С.49-52
|
>11.
| Страшна Л. В. Виховний вплив колективу на особистість/Л. В. Страшна // Педагогічна майстерня, 2018. т.№ 1.-С.33
|
>12.
| Прокопова Система професійного самовдосконалення вчителів щодо роботи з обдарованими учнями/Олена Прокопова, Олена Кириченко // Директор школи (Шкільний світ), 2018. т.№ 7/8.-С.47-100
|
>13.
| Дига Н. В. Вплив української літератури на національне самовиховання учнів в оцінці Н. Й. Волошиної/Н. В. Дига, М. Ткачук // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 5.-С.16-18
|
>14.
| Мухин М. И. Перевод воспитания в процесс непрерывного самовоспитания/М. И. Мухин // Воспитание школьников, 2012. т.№ 3.-С.3-14
|
>15.
| Рудим Т. Роль батьків у розвитку дитини/Т. Рудим, Л. Шевченко, С. Бєлякова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2012,N № 6.-С.81-83
|
>16.
| Стругацька Валентина Через дослідження - до самоосвітньої компетентності учнів. Робота на уроках української (російської)мови/Валентина Стругацька // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 28.-С.20-24
|
>17.
| Кудрик Самовиховання у школі: стан і перспективи/Ліліана Кудрик, Юрій Сумряк // Шкільний світ, 2011. т.№ 39.-С.6-10
|
>18.
| Рикунова З. Т. Що я можу у свої 15?/З. Т. Рикунова // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 11.-С.40-43
|
>19.
| Хохлов С. И. О самовоспитании и самообразовании школьников/С. И. Хохлов // Воспитание школьников, 2012. т.№ 1.-С.49-52
|
>20.
| Гачкало С. Феномен особистості/С. Гачкало // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1.-С.76-77
|
|
|