Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=самодіагностування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Дзега, Людмила
Назва : Андрагогічні аспекти експериментальної діяльності в умовах сільської школи
Місце публікування : Директор школи (Шкільний світ). - 2017. - № 23/24. - С. 25-53: іл., табл. (Шифр К597818/2017/23/24)
Предметні рубрики: Педагоги-- Неперервна освіта
Освіта-- Реформування галузі --Україна
Сільські загальноосвітні школи-- Досвід роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андрагогіка--діагностування--тест--самозвіти--рівень креатоивності--самодіагностування--перспективний педагогічний досвід--креативність
Зміст : Основні принципи неперервної освіти (за "Меморандумом неперервної освіти" Європейського Союзу) ; Стадії розвитку концепцій неперервної освіти в Україні ; Моделі неперервної освіти ; Приклади деяких емпіричних методів (заснованих на досвіді) ; Психологічні типи педагогів (за К.Юнгом) ; Діагностична шкала для визначення творчого потенціалу педагога ; Психолого-педагогічна характеристика вчителя ; Структурна модель педагогічної творчості ; Анкета "Діагностування мотивів професійного вдосконалення вчителів" ; Анкета для визначення мотивів педагога щодо підвищення професійного рівня, самоосвіти молодих вчителів
Анотація: Для вивчення теми неперервної освіти педагогів автором матеріалу було узагальнено досвід діяльності сільських шкіл Драбівського, золотоніського, чорнобаївського районів Черкаської області та Гребінківського ройону Полтавської області, а також вирішенню цієї проблеми сприяла участь в експерименті регіонального рівня.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)