Пошуковий запит: (<.>K=самооцінка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 88
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ігнатенко Н. Модель системно організованого процесу самоосвіти вчителя/Н. Ігнатенко, А. Ратушинська // Вища школа. -К.:Знання, 2012. т.№ 10.-С.51-59
|
>2.
| Амосова Т.Ю. Формирование культуы общения старшеклассников на уроках английского языка/Т. Ю. Амосова // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 11.-С.11-14
|
>3.
| Бєляєва Підвищення самооцінки/Олена Бєляєва, Катерина Попович // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 3/4 (лют.).-С.22-48
|
>4.
| Білецька С. В. Позитивне мислення в американській педагогіці/С. В. Білецька // , 2017. т.№ 11.-С.30-39.
|
>5.
| Білецька С. В. Позитивне мислення в американській педагогіці/С. В. Білецька // Фізичне виховання в школах України, 2017. т.№ 12.-С.30-34.
|
>6.
| Бісікало Л. Адаптація молодого психолога: заняття з елементами тренінгу/Л. Бісікало // Психолог (Шкільний світ), 2015. т.№ 15/16.-С.68-77
|
>7.
| Бекешкіна Українське громадянське суспільство: самооцінка і діагностика/Ірина Бекешкіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2019,N № 3.-С.18-21
|
>8.
| Белопольский М. Г. Концепція антикризового управління процесом створення цінності промислових підприємств/М. Г. Белопольский, К. С. Безгін // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2016. т.№ 2.-С.41-46
|
>9.
| Бороздина Л. В. Характеристики интелекта в связи с "триадой риска"/Л. В. Бороздина, О. В. Пукинска // Вопросы психологии, 2011. т.№ 4.-С.3-12
|
>10.
| Ватсон Поліпшуємо самооцінку. Як допомогти учням стати впевненішими в собі/Сью Ватсон ; пер. і літ. обробка Н. В. Третякової за матеріалами: www.thoughtco.com // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 9 (верес.).-С.21-23
|
>11.
| Вахняніна Л. Пісочна анімація. Психокорекційна робота з учнями ПТНЗ/Л. Вахняніна // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 48 (грудень).-С.8-13
|
>12.
| Горєлова Ю. В. Портфоліо як засіб самоорганізації та саморозвитку особистості дитини/Ю. В. Горєлова // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 2.-С.36-39
|
>13.
| Гріньова О. Особливості навчання дорослих/О. Гріньова // Охорона праці. -Київ, 2016. т.№ 2.-С.30-32
|
>14.
| Гусак А. Самооцінка молодшого школяра/Алла Гусак // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 11/12.-С.38-41
|
>15.
| Гуслякова Н.И. О профессиональном сознании будущего учителя/Н. И. Гуслякова // Мир психологии, 2013. т.№ 3.-С.162-170
|
>16.
| Данилова Г. Методична акмеологія: стратегічний ресурс професійно-особистісного розвитку методиста системи післядипломної освіти/Г. Данилова // Освіта і управління, 2012. т.№ 4.-С.51-64
|
>17.
| Демоекономічна ситуація на Півдні України крізь призму самооцінок та настроїв мешканців обласних центрів/Артур Фесенко [и др.] // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2020,N № 1.-С.87-107
|
>18.
| Добрянська О. В. Роль самооцінки у формуванні здоров'я осіб різного віку/О. В. Добрянская, О. В. Волощук // Довкілля та здоров'я, 2020. т.№ 1.-С.19-25
|
>19.
| Житник Л. Позитивне й негативне мислення: самооцінка та самовдосконалення/Л. Житник // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 8.-С.21-23
|
>20.
| Зінченко О. Сталий розвиток - вибір кожного/О. Зінченко // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 23/24.-С.44-46
|
|
|