Пошуковий запит: (<.>K=самооцінювання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Науменко В. Самооцінювання діяльності структурного підрозділу/В. Науменко // Стандартизація. Сертифікація. Якість, 2011. т.№ 2.-С.33-37
|
>2.
| Новіков В. Діагностичне самооцінювання як невід`ємий елемент сучасної системи управління/В. Новіков // Стандартизація. Сертифікація. Якість, 2011. т.№ 2.-С.38-40
|
>3.
| Балютіна К. Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь молодших школярів/Катерина Балютіна // Початкова школа, 2011. т.№ 4.-С.45-46
|
>4.
| Дем'яненко О. Оцінюємо професійний розвиток педагога/О. Дем'яненко // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 41 (листопад).-С.14-16
|
>5.
| Тадіян С. В. Розробка методики діагностики механізмів самооцінювання особистості в шкільному віці/С. В. Тадіян // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 3.-С.40-50
|
>6.
| Глинянюк Наталія Умови формування рис лідера сучасних змін/Наталія Глинянюк, Галина Сагайдак // Директор школи (Шкільний світ), 2012. т.№ 18.-С.4-7
|
>7.
| Білокінь Н. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти/Наталія Білокінь // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 6.-С.50-52
|
>8.
| Биконь Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти/ Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 6.-С.45-49
|
>9.
| Добриднєва О. Самооцінювання розвитку діяльності школи соціального партнерства/О. Добриднєва // Директор школи (Шкільний світ). -Київ:Благодійний фонд "Перше вересня", 2015. т.№ 19/20.-С.37-42
|
>10.
| Башинський А. Додавання і віднімання натуральних чисел. Математика. 5-й клас/А. Башинський, О. Башинська // Математика (Шкільний світ), 2015. т.№ 20.-С.21-26
|
>11.
| Баранова С. Функція і її графік. Урок алгебри. 9-й клас/С. Баранова // Математика (Шкільний світ), 2016. т.№ 5.-С.23-26
|
>12.
| Костецька М. Самооцінювання якості шкільної програми виховання: досвід Львівщини/М. Костецька // Педагогічна думка, 2016. т.№ 3.-С.31-34
|
>13.
| Шурко М. Підтвердження кваліфікації за результатами самоосвіти: механізм в дії/М. Шурко // Кадровик 01. -Киев, 2016. т.№ 8.-С.40-47
|
>14.
| Величко О. Об'єм призми. Урок геометрії в 11-му класі/О. Величко // Математика (Шкільний світ). -Київ, 2016. т.№ 18.-С.25-29
|
>15.
| Ларіонова О. Як підвищити мотивацію учнів до навчання/О. Ларіонова, О. Шейко // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 21/22.-С.4-22
|
>16.
| Костецька М. В. Шкільна програма виховання й самооцінювання її якості/М. В. Костецька // Виховна робота в школі. -Харків:Основа, 2016,N № 12.-С.19-24
|
>17.
| Карпенко Т. Активізація пізнавальної діяльності учнів засобами технології "Перевернутий клас"/Тетяна Карпенко // Початкова школа, 2017. т.№ 4.-С.54-56.
|
>18.
| Пашкова В. Відсоткові розрахунки/В. Пашкова // Математика (Шкільний світ), 2017. т.№ 9.-С.17-24
|
>19.
| Марченко Т. Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учнів початкової школи/Тетяна Марченко // Початкова школа, 2017. т.№ 7.-С.44-46
|
>20.
| Сак Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі/Тамара Сак // Початкова школа, 2017. т.№ 7.-С.47-49
|
|
|