Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Абсалямова Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації/Я. Абсалямова // Рідна школа, 2012. т.№ 1-2.-С.23-26
|
>2.
| Агірова С. Психологічне здоров'я педколективу дитячого будинку/С. Агірова, Т. Краснощок // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 48 (грудень).-С.14-17
|
>3.
| Андрієнко "Співати по-новому я про любов прагну." Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки/Олена Андрієнко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.8-12
|
>4.
| Андрусик О. Труднощі в управлінні школою/О. Андрусик // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 41 (листопад).-С.6-16
|
>5.
| Ахмедова Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня/Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.62-65
|
>6.
| Батаєва Мотив-аналіз шкільних підручників з літератури в контексті теорії формування досягальності/Катерина Батаєва, Катерина Макаренко, Юлія Полякова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2017,N № 3.-С.119-134
|
>7.
| Беспалов Реалізація концепції виховної роботи в ОДЕУ/Володимир Беспалов, Сусана Стеценко // Вища школа, 2011. т.№ 4.-С.107-112
|
>8.
| Бех І. Аспекти життя підростаючої особистості у позашкільному навчальному закладі/Іван Бех // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 2.-С.30-35
|
>9.
| Бех І. Сучасне виховання грунтується на філософії людиноцентризму/І. Бех // Освіта України, 2017. т.2 жовт. (№ 38) .-С.12
|
>10.
| Бондырева С.К. Отношение к себе в своей роли педагога на пути к самореализации/С. К. Бондырева // Мир психологии, 2013. т.№ 3.-С.170-176
|
>11.
| Будівничі нової української школи: автори-герої 8-ї сторінки проекту "Педагоги новатори в Україні"/уклад.: Ольга Виговська, Тетяна Годецька, Олексій Виговський // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 6.-С.17-47
|
>12.
| В об'єктиві - творча особистість // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.червень (N 23) .-С.13-21
|
>13.
| Вахрушина М. О. Самооктуализация личности современной женщины в семейной сфере/М. О. Вахрушина // Социально-гуманитарные знания: , 2011. т.№ 6.-С.357-362
|
>14.
| Виноградський Є. Є. Чернігівська фортепіанна школа: історія та сучасність/Є. Є. Виноградський ; наук. керівник О. П. Васюта // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти. -Чернігів:Десна Поліграф, 2017.-С.67-71
|
>15.
| Голуб Л. Шкільний методичний кабінет/Лідія Голуб, Ніна Синяговська // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.6-9
|
>16.
| Грищенко І. Гендерна соціалізація школярів/І. Грищенко // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 15/16.-С.15-24
|
>17.
| Гурин С. О. Специфіка управління людськими ресурсами на підприємствах туристичної індустрії/С. О. Гурин // Вісник, 2014. т.№ 2.-С.73-75
|
>18.
| Гущин И.И. Реализация творческого потенциала учащихся посредством театрализации и заданий на самовыражение/И. И. Гущин // Иностранные языки в школе, 2013. т.№ 3.-С.26-29
|
>19.
| Дебич Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття/Марія Дебич // Вища освіта, 2011. т.№ 5/6.-С.47-55
|
>20.
| Дорошенко Т.В. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/Т. В. Дорошенко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.136-142
|
>21.
| Дорошко Е. В. Бубен, джэмбэ и марокасы. Перкуссионизм как путь самореализации/Е. В. Дорошко // Библиотечное дело. -СПб.:Агентство Информ-Планета, 2013. т.№ 3.-С.20-21
|
>22.
| Егорычева И.Д. Ценностные ориентации как отношение подростков к миру и методика их диагностики/И.Д.Егорычева // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:ЧеловекМир психологии, 2011. т.№ 4.-С.182-196
|
>23.
| Емельяненко Т. Г. Бухарские евреи в социокультурном пространстве Средней Азии (по материалам этнографических экспедиций конца XX - начала XXI в.)/Т. Г. Емельяненко // Восток. Афро-азиатские общества: история и современность, 2012. т.№ 3.-С.39-47
|
>24.
| Жукова Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти/Г. В. Жукова // Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2020. т.№ 2 (20).-С.45-55
|
>25.
| Журавльова Л. Ринок - інформаційні технології - учень/Л. Журавльова // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 42 (листопад).-С.1, 7-11
|
>26.
| Зволь Центр дитячої та юнацької творчості допомагає розвивати здібності і таланти наших дітей/Олена Зволь // Життя Семенівщини, 2021. т.18 берез. (№ 11).-С.3
|
>27.
| Зламанюк Особливості професійної діяльності сучасного вчителя хімії/Людмила Зламанюк // Біологія і хімія в школі, 2011. т.№ 3.-С.18-20
|
>28.
| Зозуляк Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі навчання за науково-педагогічною програмою "Інтелект України"/Андрій Зозуляк // Початкова школа, 2019. т.№ 2.-С.62.
|
>29.
| Зубок Ю. А. Молодёжь на рынке труда: транзитивные процессы в условиях постсоветской трансформации/Ю. А. Зубок // Социально-гуманитарные знания, 2012. т.№ 3.-С.3-27
|
>30.
| Исследовательская деятельность в ДОУ/Т. Гостевская [и др.] // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 2.-С.37-42
|
|
|