Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (5)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-84 
1.

Мельникова Створення програм самореалізації особистості як стимул до розвитку літературної компетенції учня/Лариса Мельникова // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.2-4
2.

Стойков І. Самореалізація особистості (гештальт-терапевтичний напрямок)/І. Стойков // Персонал, 2011. т.№ 3.-С.74-82
3.

Пікальва Комплексна система завдань за казкою Г.К.Андерсена "Снігова Королева"/Ганна Пікальва // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.3-7
4.

Радул В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях і концепціях/В. Радул // Рідна школа, 2016. т.№ 1.-С.3-10
5.

Каткова Л. Інноваційна організація методичної роботи/Л. Каткова // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 9 (трав.).-С.9-14
6.

Голуб Л. Шкільний методичний кабінет/Лідія Голуб, Ніна Синяговська // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.6-9
7.

Остапчук О Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях/О Остапчук // Рідна школа, 2017. т.№ 11-12.-С.9-15
8.

Лютий Т. Модуси тіла стосовно "розумності нерозумного"/Т. Лютий // Філософська думка, 2006. т.№ 4.-С.76-89
9.

Абсалямова Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації/Я. Абсалямова // Рідна школа, 2012. т.№ 1-2.-С.23-26
10.

Гурин С. О. Специфіка управління людськими ресурсами на підприємствах туристичної індустрії/С. О. Гурин // Вісник, 2014. т.№ 2.-С.73-75
11.

Дорошенко Т.В. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/Т. В. Дорошенко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.136-142
12.

Лишин О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах : (направленность, мотивационной стратегии личности и психологические механизмы ее формирования)/О. В. Лишин // Практична психологія та соціальна робота, 2010. т.№ 12.-С.23-29;Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 1.-С.33-38
13.

Соколова Розколотий світ. Комплексна система завдань за новелою Ф.Кафки "Перевтілення"/Тетяна Соколова // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.12-16
14.

Андрієнко "Співати по-новому я про любов прагну." Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки/Олена Андрієнко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.8-12
15.

Лаптева Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації особистості у сучасній психології/Г. Р. Лаптева // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 10.-С.16-19
16.

Чернецька Н. Розвиток обдарованості вихованців позашкільного закладу освіти: умови, програма та моніторинг творчої самореалізації/Н. Чернецька, В. Поплавська // Рідна школа, 2015. т.№ 7-8.-С.73-76
17.

Бех І. Сучасне виховання грунтується на філософії людиноцентризму/І. Бех // Освіта України, 2017. т.2 жовт. (№ 38) .-С.12
18.

Сухолейстер Г. Допрофесійна підготовка та професійне навчання. Організаційно-педагогічні умови позакласної роботи/Г. Сухолейстер // Директор школи (Шкільний світ), 2017. т.№ 9/10 (трав.).-С.75-104
19.

Карпенко А. В. Вища освіта України: проблеми та перспективи/А. В. Карпенко, Д. М. Юртаєв // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2015. т.№ 6.-С.96-101
20.

Лущик І. В. Теоретико-методичні знання з фізичної культури для учнів 10-го класу/І. В. Лущик // Фізичне виховання в школах України, 2016. т.№ 6.-С.17-24
21.

Шарипіна І. Реалізація творчого потенціалу вчителя/І. Шарипіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2015. т.№ 6.-С.52-58
22.

Овчаренко Н. Самоактуалізація та самореалізація особистості у практичному освітньому процесі постсучасного зразка/Н. Овчаренко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 1-3.-С.90-96
23.

Ахмедова Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня/Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.62-65
24.

Пізнай себе! // Позакласний час, 2017,N N 3(березень).-С.12
25.

Пирожков Цивілізаційний проект України: від амбіцій до реальних можливостей/Сергій Іванович Пирожков, Назіп Віленович Хамітов // Вісник Національної академії наук України, 2016. т.№ 6.-С.45-52
26.

Грищенко І. Гендерна соціалізація школярів/І. Грищенко // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 15/16.-С.15-24
27.

Виноградський Є. Є. Чернігівська фортепіанна школа: історія та сучасність/Є. Є. Виноградський ; наук. керівник О. П. Васюта // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти. -Чернігів:Десна Поліграф, 2017.-С.67-71
28.

Мілєйко Чіткий і конкретний план - показник організації управління [закладу середньої загальної освіти]/Ольга Мілєйко // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.17-40
29.

Жукова Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти/Г. В. Жукова // Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2020. т.№ 2 (20).-С.45-55
30.

Щербакова Професійна підготовка вчителя початкової школи в умовах реформування освіти/Надія Щербакова // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві. -Чернігів:ЧНТУ, 2018.-С.195-198
 1-30    31-60   61-84 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)