Пошуковий запит: (<.>K=самореалізація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Мельникова Створення програм самореалізації особистості як стимул до розвитку літературної компетенції учня/Лариса Мельникова // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.2-4
|
>2.
| Стойков І. Самореалізація особистості (гештальт-терапевтичний напрямок)/І. Стойков // Персонал, 2011. т.№ 3.-С.74-82
|
>3.
| Пікальва Комплексна система завдань за казкою Г.К.Андерсена "Снігова Королева"/Ганна Пікальва // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.3-7
|
>4.
| Радул В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях і концепціях/В. Радул // Рідна школа, 2016. т.№ 1.-С.3-10
|
>5.
| Каткова Л. Інноваційна організація методичної роботи/Л. Каткова // Завуч (Шкільний світ), 2017. т.№ 9 (трав.).-С.9-14
|
>6.
| Голуб Л. Шкільний методичний кабінет/Лідія Голуб, Ніна Синяговська // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 4.-С.6-9
|
>7.
| Остапчук О Професійно-творча самореалізація вчителя у наукових теоріях і освітніх реаліях/О Остапчук // Рідна школа, 2017. т.№ 11-12.-С.9-15
|
>8.
| Лютий Т. Модуси тіла стосовно "розумності нерозумного"/Т. Лютий // Філософська думка, 2006. т.№ 4.-С.76-89
|
>9.
| Абсалямова Я. Мотивація викладача іноземних мов технічного ВНЗ до професійної самореалізації/Я. Абсалямова // Рідна школа, 2012. т.№ 1-2.-С.23-26
|
>10.
| Гурин С. О. Специфіка управління людськими ресурсами на підприємствах туристичної індустрії/С. О. Гурин // Вісник, 2014. т.№ 2.-С.73-75
|
>11.
| Дорошенко Т.В. Принцип адаптації у формуванні готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до професійної самореалізації/Т. В. Дорошенко // Наукові записки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017.-С.136-142
|
>12.
| Лишин О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах : (направленность, мотивационной стратегии личности и психологические механизмы ее формирования)/О. В. Лишин // Практична психологія та соціальна робота, 2010. т.№ 12.-С.23-29;Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 1.-С.33-38
|
>13.
| Соколова Розколотий світ. Комплексна система завдань за новелою Ф.Кафки "Перевтілення"/Тетяна Соколова // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.12-16
|
>14.
| Андрієнко "Співати по-новому я про любов прагну." Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки/Олена Андрієнко // Всесвітня література в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.8-12
|
>15.
| Лаптева Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації особистості у сучасній психології/Г. Р. Лаптева // Практична психологія та соціальна робота, 2013. т.№ 10.-С.16-19
|
>16.
| Чернецька Н. Розвиток обдарованості вихованців позашкільного закладу освіти: умови, програма та моніторинг творчої самореалізації/Н. Чернецька, В. Поплавська // Рідна школа, 2015. т.№ 7-8.-С.73-76
|
>17.
| Бех І. Сучасне виховання грунтується на філософії людиноцентризму/І. Бех // Освіта України, 2017. т.2 жовт. (№ 38) .-С.12
|
>18.
| Сухолейстер Г. Допрофесійна підготовка та професійне навчання. Організаційно-педагогічні умови позакласної роботи/Г. Сухолейстер // Директор школи (Шкільний світ), 2017. т.№ 9/10 (трав.).-С.75-104
|
>19.
| Карпенко А. В. Вища освіта України: проблеми та перспективи/А. В. Карпенко, Д. М. Юртаєв // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2015. т.№ 6.-С.96-101
|
>20.
| Лущик І. В. Теоретико-методичні знання з фізичної культури для учнів 10-го класу/І. В. Лущик // Фізичне виховання в школах України, 2016. т.№ 6.-С.17-24
|
>21.
| Шарипіна І. Реалізація творчого потенціалу вчителя/І. Шарипіна // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2015. т.№ 6.-С.52-58
|
>22.
| Овчаренко Н. Самоактуалізація та самореалізація особистості у практичному освітньому процесі постсучасного зразка/Н. Овчаренко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2015. т.№ 1-3.-С.90-96
|
>23.
| Ахмедова Л. В. Від творчого вчителя до творчого учня/Л. В. Ахмедова, Л. М. Ремидовська // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.62-65
|
>24.
| Пізнай себе! // Позакласний час, 2017,N N 3(березень).-С.12
|
>25.
| Пирожков Цивілізаційний проект України: від амбіцій до реальних можливостей/Сергій Іванович Пирожков, Назіп Віленович Хамітов // Вісник Національної академії наук України, 2016. т.№ 6.-С.45-52
|
>26.
| Грищенко І. Гендерна соціалізація школярів/І. Грищенко // Психолог (Шкільний світ), 2016. т.№ 15/16.-С.15-24
|
>27.
| Виноградський Є. Є. Чернігівська фортепіанна школа: історія та сучасність/Є. Є. Виноградський ; наук. керівник О. П. Васюта // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти. -Чернігів:Десна Поліграф, 2017.-С.67-71
|
>28.
| Мілєйко Чіткий і конкретний план - показник організації управління [закладу середньої загальної освіти]/Ольга Мілєйко // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.17-40
|
>29.
| Жукова Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти/Г. В. Жукова // Освітній дискурс: збірник наукових праць, 2020. т.№ 2 (20).-С.45-55
|
>30.
| Щербакова Професійна підготовка вчителя початкової школи в умовах реформування освіти/Надія Щербакова // Україна - ЄС. Інновації в освіті, технологіях, економіці та праві. -Чернігів:ЧНТУ, 2018.-С.195-198
|
|
|