Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=саморегулювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.

Міщенко С.В. Проблеми вдосконалення системи саморегулювання на фінансовому ринку/С. В. Міщенко // Фінанси України. -Київ:Фінанси України, 2009,N N 9.-С.43-52
2.

Сердюк Т.В. Перспективи впровадження саморегулювання в будівництві/Т. В. Сердюк // Формування ринкових відносин в Україні, 2011,N N 2.-С.149-155
3.

Алеексеева-Бескина Т. И. Феномен самоорганизации и искусственной среде обитания человека/Т. И. Алеексеева-Бескина // Мир психологии, 2011. т.№ 2.-С.61-68
4.

Богашева Установчі документи політичної пртії та їх правовий статус/Наталія Богашева // Вибори та демократія. -Київ, 2011. т.№ 2
5.

Горленко О. Социальная реклама: вопросы детерминации и регулирования/Ольга Горленко // Проблемы теории и практики управления, 2011. т.№ 8.-С.117-126
6.

Лилик І. Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід/І. Лилик // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 3.-С.4-9
7.

Програма саморегулювання щодо дитячої реклами // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 3.-С.57-63
8.

Степанова Е. Проблемы самоорганизации как формы маркетинговой стратегии (контекст развития предприятий подъемно-транспортного машиностроения)/Е. Степанова // Економіст, 2011. т.№ 9.-С.46-49
9.

Рукосуєва І. Саморегулювання на російському форекс-ринку/І. Рукосуєва, Ю. Уханова // Фінансовий ринок України, 2012. т.№ 1.-С.25-27
10.

Грей О. Боротьба з дискримінацією у рекламі через ефективне саморегулювання/О. Грей // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 4.-С.13-15
11.

Лерке С. Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів/С. Лерке // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 4.-С.11-12
12.

Лилик І. Огляд міжнародних стандартів щодо недискримінаційної реклами за ознакою статі та практика впровадження в Україні/І. Лилик // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 4.-С.5-10
13.

Бубенко П. Т. Житлово-комунальне господарство як системний об'єкт дослідження якісних характеристик/П. Т. Бубенко, О. В. Димченко // Регіональна економіка, 2011. т.№ 4.-С.57-66
14.

Рубан М. Б. Екологізація захисту від шкідників/М. Б. Рубан // Карантин і захист рослин, 2012. т.№ 3.-С.15-17
15.

Яворська Т. В. Саморегулювання у страховому підприємництві України/Т. В. Яворська // Формування ринкових відносин в Україні, 2012. т.№ 2.-С.106-109
16.

Погрібний С. Регулювання договірних відносин у цивільному праві України: співвідношення їх внутрішнього (саморегулювання) і зовнішнього (державного) регулювання/С. Погрібний // Право України, 2012. т.№ 9.-С.26-36
17.

Алексашина Договір як елемент підсистеми соціального саморегулювання/Юлія Алексашина // Підприємництво, господарство і право. -К., 2012. т.№ 11.-С.33-35
18.

Балдич Н. Роль саморегулівних організацій у зменшенні інформаційної асиметрії фінансових ринків/Н. Балдич // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України, 2012. т.№ 1.-С.171-179
19.

Махінчук Поняття та сутність саморегулювання підприємницьких відносин/Віталій Махінчук // Підприємництво, господарство і право. -К., 2012. т.№ 12.-С.39-40
20.

Серажим Проблема саморегулювання на ринку цінних паперів/Юліан Серажим // Банківська справа, 2013. т.№ 3.-С.118-125
 1-20    21-40   41-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)