Пошуковий запит: (<.>K=саморозвиток<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кондратець Інна Щасливий педагог - щасливі діти/Інна Кондратець // Дошкільне виховання, 2017,N № 10.-С.15-18
|
>2.
| Сухракова Любов Школа життєтворчості - шлях пошуку та здобутків/Любов Сухракова // Директор школи, ліцею, гімназії, 2013. т.№ 5.-С.25-30
|
>3.
| Ладивір С. Чого воліє дитяча природа? : головний пріоритет - саморозвиток дитини/Світлана Ладивір // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 4.-С.6-9
|
>4.
| Кручак О. Хто я? Який я?/О. Кручак // Психолог (Шкільний світ), 2015. т.№ 17/18.-С.39-42
|
>5.
| Дяченко М. Д. Формування соціальної активності майбутнього журналіста в контексті соціальної зрілості особистості/М. Д. Дяченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2012,N № 4.-С.16-25
|
>6.
| Вієвська Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа, 2011. т.№ 1.-С.75-82
|
>7.
| Водяницька Н. М. Формуємо компетентного читача та мовця/Н. М. Водяницька // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 3.-С.4-10
|
>8.
| Гачкало С. Феномен особистості/С. Гачкало // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1.-С.76-77
|
>9.
| Куцеволова М. В. Фактори впливу на зайнятість населення регіонів: можливості використання у процесі формування політики зайнятості/М. В. Куцеволова // Демографія та соціальна економіка, 2017. т.№ 2.-С.225-236
|
>10.
| Зязюн І. Учитель ХХІ століття: Всеукраїнська науково-практична конференція за участю провідних науковців Національної академії педагогічних наук України і практичних працівників галузі освіти/І. Зязюн // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2011,N N 2.-С.16-23.
|
>11.
| Смаль Управлінська компетентність керівника: теорія й практика/Наталія Смаль // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 3.-С.35-55
|
>12.
| Калошин В. Ф. Управління думками - ефективний засіб досягнення щастя, здоров‘я, успіхів кожною людиною/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 5.-С.68-72. т.№ 6.-С.76-80
|
>13.
| Ермолаева М.В. Удовлетворенность трудом как обобщенное переживание качества самореализации субъекта в пространстве его саморозвития /М. В. Ермолаева, Р. В. Охотенко // Мир психологии. -Москва:Российская академия образования, 2009,N N 2.-С.249-256
|
>14.
| Трибуна педагогічної майстерності. Творчі доробки вчителів початкових класів та вихователів ДНЗ/упоряд. І. Черкай // Розкажіть онуку, 2012. т.Липень(№ 13/14).-С.5-64
|
>15.
| Мандель Б. Р. Технологии проблемно-модульного обучения и самостоятельная работа студентов/Б. Р. Мандель // Alma mater, 2012. т.№ 12.-С.107-110
|
>16.
| Ястребова Технологія успішного менеджменту/Валентина Ястребова // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 4.-С.62-71
|
>17.
| Михайлов О. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових/О. Михайлов // Рідна школа, 2014. т.№ 6.-С.20-27
|
>18.
| Тест "Рефлексія на саморозвиток" Л. Н. Бережнової // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 2.-С.87-89
|
>19.
| Сорокина Н. "Талант читателя надо открыть"/Наталия Сорокина // Библиополе, 2011. т.№ 8.-С.10-13
|
>20.
| Шуляр Стратегії організації освітнього процесу: до реалізації Концепції "Нова українська школа"/Василь Шуляр // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.93-104
|
|
|