Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (137)Електронний каталог книг іноземними мовами (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=саморозвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-79 
1.

7 порад для ефективної самоосвіти // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 6.-С.76-77
2.

Алієва Е. Особистісне зростання. Формулювання здатності молоді до самостійного життєвого вибору/Е. Алієва // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 21/22.-С.4-8
3.

Бєлєнька Ганна Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття/Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання, 2019,N № 4.-С.3-5
4.

Баранова С. Дії зі звичайними дробами. Урок математики в 6-му класі/С. Баранова // Математика (Шкільний світ). -Київ:ТОВ "Видавничий дім "Перше вересня", 2017. т.№ 21.-С.36-39
5.

Бех І.Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія, 2012. т.№ 1.-С.30-37
6.

Бех Генезо-моделювальний метод/Іван Бех // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.86-105
7.

Биконь Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти/ Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 6.-С.45-49
8.

Бубенко П. Т. Житлово-комунальне господарство як системний об'єкт дослідження якісних характеристик/П. Т. Бубенко, О. В. Димченко // Регіональна економіка, 2011. т.№ 4.-С.57-66
9.

Вієвська М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій /М. Вієвська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 3/4.-С.89-104.
10.

Вієвська Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа, 2011. т.№ 1.-С.75-82
11.

Вік живи - вік навчайся/матеріал підгот. Оксана Кондратенко // Директор школи (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8 (лип.-серп.).-С.96-97
12.

Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.14-20
13.

Винославська О. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості/О. Винославська // Вища школа, 2015. т.№ 2-3.-С.87-98
14.

Власенко Олена Професійний та особистий розвиток/Олена Власенко // Директор школи (Шкільний світ), 2020. т.№ 11/12.-С.8-19
15.

Водяницька Н. М. Формуємо компетентного читача та мовця/Н. М. Водяницька // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 3.-С.4-10
16.

Гаврилюк О. А. Развитие автономности субъектов образовательного процесса при обучении иностранному языку в ВУЗе/О. А. Гаврилюк // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.8-13
17.

Гачкало С. Феномен особистості/С. Гачкало // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1.-С.76-77
18.

Горпинич О. В. Ефективність кар'єри, як засіб професійної самореалізації особистості/О. В. Горпинич // Економіка. Менеджмент. Бізнес, 2017. т.№ 1.-С.80-86
19.

Гудилин Когда учиться пению/Дмитрий Гудилин // Поем, танцуем и рисуем, 2011. т.№ 9.-С.27-38
20.

Деркач А.А. Самореализация как структурообразующий конструкт и процесс в онтогенезе (теоретика - методологическая обоснования)/А. А. Деркач, Э. В. Сайко // Мир психологии. -Москва:Российская академия образования, 2009,N N 2.-С.222-234
 1-20    21-40   41-60   61-79 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)