Пошуковий запит: (<.>K=саморозвиток<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 7 порад для ефективної самоосвіти // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 6.-С.76-77
|
>2.
| Алієва Е. Особистісне зростання. Формулювання здатності молоді до самостійного життєвого вибору/Е. Алієва // Психолог (Шкільний світ), 2017. т.№ 21/22.-С.4-8
|
>3.
| Бєлєнька Ганна Особистість педагога у вимірі запитів ХХІ століття/Ганна Бєлєнька // Дошкільне виховання, 2019,N № 4.-С.3-5
|
>4.
| Баранова С. Дії зі звичайними дробами. Урок математики в 6-му класі/С. Баранова // Математика (Шкільний світ). -Київ:ТОВ "Видавничий дім "Перше вересня", 2017. т.№ 21.-С.36-39
|
>5.
| Бех І.Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості/І. Д. Бех // Педагогіка і психологія, 2012. т.№ 1.-С.30-37
|
>6.
| Бех Генезо-моделювальний метод/Іван Бех // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.86-105
|
>7.
| Биконь Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти/ Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 6.-С.45-49
|
>8.
| Бубенко П. Т. Житлово-комунальне господарство як системний об'єкт дослідження якісних характеристик/П. Т. Бубенко, О. В. Димченко // Регіональна економіка, 2011. т.№ 4.-С.57-66
|
>9.
| Вієвська М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій /М. Вієвська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 3/4.-С.89-104.
|
>10.
| Вієвська Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа, 2011. т.№ 1.-С.75-82
|
>11.
| Вік живи - вік навчайся/матеріал підгот. Оксана Кондратенко // Директор школи (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8 (лип.-серп.).-С.96-97
|
>12.
| Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.14-20
|
>13.
| Винославська О. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості/О. Винославська // Вища школа, 2015. т.№ 2-3.-С.87-98
|
>14.
| Власенко Олена Професійний та особистий розвиток/Олена Власенко // Директор школи (Шкільний світ), 2020. т.№ 11/12.-С.8-19
|
>15.
| Водяницька Н. М. Формуємо компетентного читача та мовця/Н. М. Водяницька // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 3.-С.4-10
|
>16.
| Гаврилюк О. А. Развитие автономности субъектов образовательного процесса при обучении иностранному языку в ВУЗе/О. А. Гаврилюк // Иностранные языки в школе, 2013,N N 10.-С.8-13
|
>17.
| Гачкало С. Феномен особистості/С. Гачкало // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. -К.:Плеяди, 2013. т.№ 1.-С.76-77
|
>18.
| Горпинич О. В. Ефективність кар'єри, як засіб професійної самореалізації особистості/О. В. Горпинич // Економіка. Менеджмент. Бізнес, 2017. т.№ 1.-С.80-86
|
>19.
| Гудилин Когда учиться пению/Дмитрий Гудилин // Поем, танцуем и рисуем, 2011. т.№ 9.-С.27-38
|
>20.
| Деркач А.А. Самореализация как структурообразующий конструкт и процесс в онтогенезе (теоретика - методологическая обоснования)/А. А. Деркач, Э. В. Сайко // Мир психологии. -Москва:Российская академия образования, 2009,N N 2.-С.222-234
|
|
|