Пошуковий запит: (<.>K=саморозвиток<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Холоденко Н. 10 правил нескромности/Н. Холоденко // Единственная, 2017. т.№ 7.-С.44-45
|
>2.
| 7 порад для ефективної самоосвіти // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 6.-С.76-77
|
>3.
| Романенко М. І. STEM-освіта як соціокультурна інновація/М. І. Романенко // Нива знань, 2017. т.№ 3.-С.3
|
>4.
| Тарасевич В. М. Інноваційно-інформаційна економіка: постіндустріальність, генераційність, відкритість/В. М. Тарасевич, О. О. Завгородня // Економіка України. -К., 2018,N № 4.-С.18-29
|
>5.
| Вік живи - вік навчайся/матеріал підгот. Оксана Кондратенко // Директор школи (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8 (лип.-серп.).-С.96-97
|
>6.
| Биконь Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти/ Тетяна Биконь // Українська мова і література в школі, 2013. т.№ 6.-С.45-49
|
>7.
| Конончук Використання постерів-мотиваторів на уроках літератури/Надія Конончук // Всесвітня література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.4-5
|
>8.
| Винославська О. Вплив ІКТ на самоорганізацію та саморозвиток особистості/О. Винославська // Вища школа, 2015. т.№ 2-3.-С.87-98
|
>9.
| Бех Генезо-моделювальний метод/Іван Бех // Завуч (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.86-105
|
>10.
| Ткаченко Лідія Григорій Сковорода про розвиток особистості/Лідія Ткаченко // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 6.-С.51-56
|
>11.
| Баранова С. Дії зі звичайними дробами. Урок математики в 6-му класі/С. Баранова // Математика (Шкільний світ). -Київ:ТОВ "Видавничий дім "Перше вересня", 2017. т.№ 21.-С.36-39
|
>12.
| Кондратенко Я. Діти "групи ризику"/Я. Кондратенко // Психолог (Шкільний світ), 2013. т.№ 7.-С.31-34
|
>13.
| "Джура" йде до школи // Завуч (Шкільний світ), 2016. т.№ 14.-С.1-24 (вкладка)
|
>14.
| Кондратова Л. Г. Дистанційний курс "Методика викладання мистецтва в початковій школі на засадах НУШ" як засіб професійного саморозвитку вчителя мистецтва/Л. Г. Кондратова // Мистецтво та освіта, 2019. т.№ 3.-С.50-53
|
>15.
| Горпинич О. В. Ефективність кар'єри, як засіб професійної самореалізації особистості/О. В. Горпинич // Економіка. Менеджмент. Бізнес, 2017. т.№ 1.-С.80-86
|
>16.
| Бубенко П. Т. Житлово-комунальне господарство як системний об'єкт дослідження якісних характеристик/П. Т. Бубенко, О. В. Димченко // Регіональна економіка, 2011. т.№ 4.-С.57-66
|
>17.
| Супрун Т. П. Залучення учня до соціального й духовного саморозвитку на уроках української мови та літератури/Т. П. Супрун // Вивчаємо українську мову та літературу, 2017. т.№ 33.-С.2-6
|
>18.
| Гудилин Когда учиться пению/Дмитрий Гудилин // Поем, танцуем и рисуем, 2011. т.№ 9.-С.27-38
|
>19.
| Чернишова Є. Концептуальні підходи до реалізації ідеї тріумфу особистості у контексті її саморозвитку/Є. Чернишова // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 8.-С.78-88
|
>20.
| Тамбовська Концепція розвитку ЗЗСО /Крістіна Тамбовська // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 4.-С.57-61
|
|
|