Пошуковий запит: (<.>K=саморозвиток<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Деркач А.А. Самореализация как структурообразующий конструкт и процесс в онтогенезе (теоретика - методологическая обоснования)/А. А. Деркач, Э. В. Сайко // Мир психологии. -Москва:Российская академия образования, 2009,N N 2.-С.222-234
|
>2.
| Ермолаева М.В. Удовлетворенность трудом как обобщенное переживание качества самореализации субъекта в пространстве его саморозвития /М. В. Ермолаева, Р. В. Охотенко // Мир психологии. -Москва:Российская академия образования, 2009,N N 2.-С.249-256
|
>3.
| Колісник О. Практика медитація як радикальний захист духовного саморозвитку /О. Колісник // Соціальна психологія. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 4.-С.74-86
|
>4.
| Крижановська З. Самореалізація людини як запорука її саморозвитку /З. Крижановська // Соціальна психологія. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 3.-С.95-100
|
>5.
| Колісник О. Практика медитації як радикальний засіб духовного саморозвитку /О. Колісник // Соціальна психологія. -Київ:Український центр політичного менеджменту, 2009,N N 6.-С.114-126.
|
>6.
| Вієвська М. Мотивація професійного саморозвитку у реалізації стратегії формування управлінських компетенцій /М. Вієвська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 3/4.-С.89-104.
|
>7.
| Микайлова И.Г. Самореализация в художественной деятельности /И. Г. Микайлова // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:ЧеловекМир психологии, 2010,N N 4.-С.91-102.
|
>8.
| Ярмолюк А. Самоосвіта і саморозвиток старшокласників у процесі формування соціокультурної компетенції/А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. -Київ:Інститут педагогіки АПМ України, 2010,N N 8.-С.26-31.
|
>9.
| Вієвська Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/М. Вієвська, Л. Красовська // Вища школа, 2011. т.№ 1.-С.75-82
|
>10.
| Зязюн І. Учитель ХХІ століття: Всеукраїнська науково-практична конференція за участю провідних науковців Національної академії педагогічних наук України і практичних працівників галузі освіти/І. Зязюн // Директор школи, ліцею, гімназії. -Київ:Педагогічна преса, 2011,N N 2.-С.16-23.
|
>11.
| Ладивір С. Чого воліє дитяча природа? : головний пріоритет - саморозвиток дитини/Світлана Ладивір // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 4.-С.6-9
|
>12.
| Калошин В. Ф. Управління думками - ефективний засіб досягнення щастя, здоров‘я, успіхів кожною людиною/В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 5.-С.68-72. т.№ 6.-С.76-80
|
>13.
| Солдатенко О. Саморозвиток особистості/Ольга Солдатенко // Директор школи (Шкільний світ), 2011. т.№ 32.-С.15-17
|
>14.
| Гудилин Когда учиться пению/Дмитрий Гудилин // Поем, танцуем и рисуем, 2011. т.№ 9.-С.27-38
|
>15.
| Сорокина Н. "Талант читателя надо открыть"/Наталия Сорокина // Библиополе, 2011. т.№ 8.-С.10-13
|
>16.
| Москаленко Л. Педагогічне керівництво самопідготовкою в групі продовженого дня/Л. Москаленко // Сучасна школа України (Шкільний світ), 2011. т.№ 10 (жовтень).-С.84-89
|
>17.
| Васьківська Г. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери/Галина Васьківська, Сергій Косянчук // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 8.-С.14-20
|
>18.
| Бубенко П. Т. Житлово-комунальне господарство як системний об'єкт дослідження якісних характеристик/П. Т. Бубенко, О. В. Димченко // Регіональна економіка, 2011. т.№ 4.-С.57-66
|
>19.
| Пащенко Ольга Креативний розвиток: ейдетика для дорослих і малих/Ольга Пащенко // Дошкільне виховання, 2012. т.№ 2.-С.24-26
|
>20.
| Фроликова Е. Ю. Развитие речевых умений студентов-бакалавров педагогического образования на основе рефлексии/Е. Ю. Фроликова // Иностранные языки в школе, 2012. т.№ 1.-С.75-79
|
|
|