Пошуковий запит: (<.>K=саморозвиток<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 79
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
|
Сазоненко, Г. Розвиток та саморозвиток особистості ліцеїста в акмепросторі ліцею [Текст] / Г. Сазоненко, Н. Нестеренко> // Рідна школа. - 2016. - № 5-6. - С. 40-45. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Особистість--Розвиток Анотація: У статті визначено сутність і зміст особистісного розвитку ліцеїста та розглянуто актуальні проблеми управління процесом саморозвитку учня в акмеологічному просторі ліцею шляхом створення сприятливих умов життєдіяльності за інтересами, запитами та здібностями особистості.
Дод.точки доступу: Нестеренко, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Панок, В. Г. Механізм саморозвитку особистості з точки зору прикладної психології [Текст] / В. Г. Панок> // Педагогіка і психологія. - 2016. - № 3. - С. 16-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Особистість--Саморозвиток Анотація: Розглянуто погляди багатьох дослідників на саморозвиток особистості як процес, що триває місяці, роки, вікові етапи і періоди. Результатом саморозвитку є нові якості і риси особистості- новоутворення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Отич, О. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи [Текст] / О. Отич, Я. Овсієнко> // Рідна школа. - 2017. - № 9-10. - С. 85-89
Рубрики: Педагогічна майстерність Анотація: У статті висвітлено досвід професійного саморозвитку учителів "Малобізерської спеціалізованої естетичної школи-інтернату II-III ступенів "Дивосвіт" Запорізької обласної ради -експериментального закладу ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. Схарактеризовано мету, завдання, основні напрями та результати експериментальної діяльності.
Дод.точки доступу: Овсієнко, Я. Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості [Текст] / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 88 Рубрики: Особистість--Саморозвиток--Рефлексія Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самоосвіті та формуванні певної духовної цінності особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Михайлов , О. Технологія розвитку педагогічної майстерності в Школі майбутнього: обгрунтування складових [Текст] / О. Михайлов > // Рідна школа. - 2014. - № 6. - С. 20-27. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74 Рубрики: Освіта 21 століття--Саморозвиток--Досвід роботи--м. Бердянськ Анотація: У статті розкрито основні шляхи планування й організації науково-методичної роботи, спрямованої на самоосвіту, саморозиток та самореалізацію вчителя-професіонала. Обгрунтовано основні характеристики педаогічної діяльності в процесі становлення вчителя-майстра.
Знайти схожі
|
>6.
|
"Джура" йде до школи [Текст] : від гри до нової форми самоврядування> // Завуч (Шкільний світ). - 2016. - № 14. - 1-24 (вкладка) . - Зміст: Шкільне середовище послідовників "Джури" / О. Тимошенко. Як підготувати шкільний рій до участі в районному (міському) етапі гри "Джура" ; Річна виховна програма, виконання умов відбірного етапу гри. Саморозвиток джур. Складання присяги ; Основні елементи програми й районного етапу гри ; Шкільний курінь. Порядок формування й організація діяльності. Обрання курінної старшини й ройових ; Орієнтоване планування заходів із упровадження гри "Джура" в навчальному закладі ; День українського козацтва. Урочисте відкриття гри "Сокіл" ("Джура") у навчальному році ; Козацькі табори як форма діяльності куреня навчального закладу
ББК 74 Рубрики: Позанавчальна виховна робота Національно-патріотичне виховання--Виховання патріотизму Військово-патріотичне виховання--Заклади освіти Кл.слова (ненормовані): військово-патріотична гра -- цивільна гілка -- шкільний музей Анотація: Пропонується досвід упровадження військо-патріотичної гри "Джура" в системі шкільного національно-патріотичного виховання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Кондратова, Л. Г. Дистанційний курс "Методика викладання мистецтва в початковій школі на засадах НУШ" як засіб професійного саморозвитку вчителя мистецтва [Текст] / Л. Г. Кондратова> // Мистецтво та освіта. - 2019. - № 3. - С. 50-53. - Бібліогр.: 11 назв.
Рубрики: Дистанційне навчання--Вчитель мистецтва--Професійний саморозвиток--Початкова школа Анотація: Висвітлено особливості організації дистанційного навчання вчителів на засадах НУШ як новітнього засобу професійного саморозвитку сучасного вчителя мистецтва. Подано опис структури та змісту модульного навчання вчителів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
7 порад для ефективної самоосвіти [Текст]> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 6. - С. 76-77 : рис.
Рубрики: Самоосвіта Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- мотивація
Знайти схожі
|
>9.
|
Бех, Іван. Генезо-моделювальний метод [Текст] : використання у виховному процесі / Іван Бех> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 86-105 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологія виховання Виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Виховання--Духовні цінності Виховання--Теорія і методологія Моральне виховання--Духовність Кл.слова (ненормовані): духовність особистості -- духовний саморозвиток особистості -- особистісні цінності дитини -- морально-духовні цінності -- методи виховання
Знайти схожі
|
>10.
|
Козлова, Анна. Розвиток особистості [Текст] : навіщо керівнику школи вчитися / Анна Козлова> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 6-15 : табл.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Працівники освіти--Підвищення кваліфікації Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): директори шкіл -- керівники закладів освіти
Знайти схожі
|
>11.
|
Ястребова, Валентина. Технологія успішного менеджменту [Текст] : ретроспективний огляд / Валентина Ястребова> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 4. - С. 62-71
Рубрики: Педагогічний менеджмент Загальноосвітні навчальні заклади--Управління Саморозвиток Кл.слова (ненормовані): ризик-менеджмент -- стилі керівництва -- теорія спіральної динаміки -- Грейвс К. В. -- модель системи людських цінностей Анотація: Розглядаються популярні технології менеджменту.
Дод.точки доступу: Грейвс, Клайре Вільям (американський психолог, автор теорії спіральної динаміки ; 1914-1986) \про нього\
Знайти схожі
|
>12.
|
Котенко, Дмитро. Професійний саморозвиток учителя НУШ [Текст] : наукові підходи / Дмитро Котенко> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 10. - С. 6-17 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методична робота--Загальноосвітні навчальні заклади Педагогічна психологія--Психологія педагогічної діяльності--Практична психологія Професійна діяльність Професійна майстерність--Самовдосконалення--Вчителі Кл.слова (ненормовані): самовдосконалення та саморозвиток вчителя -- методи навчання -- професійна самоосвіта Анотація: Матеріали для підготовки до засідання педагогічної ради, методичних об'єднань, виступів на семинарах тощо.
Знайти схожі
|
>13.
|
Калошин, В. Ф. Управління думками - ефективний засіб досягнення щастя, здоров‘я, успіхів кожною людиною [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 5. - С. 68-72 ; № 6. - С. 76-80. - Бібліогр. : 26 назв.
Рубрики: Думки--Психологія Думки--Самоконтроль--Саморозвиток Анотація: Автор статті стаерджує, що думка - матеріальна, а розумова енергія, яка організована у вигляді думки, має велику потужність. Тільки усвідомлення і прийняття енергії, сили думки дозволить зробити життя щасливим. Здоров'я інтелект, успіх у житті, радість і щастя залежить від того на скільки ми здатні управляти ними.
П675695/2011/5 : Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
П675695/2011/6 : Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Куцеволова, М. В. Фактори впливу на зайнятість населення регіонів: можливості використання у процесі формування політики зайнятості [Текст] / М. В. Куцеволова> // Демографія та соціальна економіка. - 2017. - № 2. - С. 225-236. - Бібліогр.: с. 236.
Рубрики: Зайнятість Кл.слова (ненормовані): ринок праці -- трудові ресурси -- регіональна політика зайнятості -- саморозвиток -- самореалізація
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Водяницька, Н. М. Формуємо компетентного читача та мовця [Текст] : система самостійних робіт з української літератури та мови / Н. М. Водяницька> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2018. - № 3. - С. 4-10
Рубрики: Українська література--Читання--Саморозвиток--Методика Анотація: Програма з української літератури орієнтує вчителя на виховання національно свідомої, духовно багатої, зорієнтованої на творчу діяльність особистості. Саме тому читання - це чинник саморозвитку, а завдання вчителя - підготувати компетентного читача.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
| 88 М 59
Микайлова, И. Г. Самореализация в художественной деятельности [Текст] / И. Г. Микайлова> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2010. - N 4. - С. 91-102.
ББК 88
Кл.слова (ненормовані): ІБВ -- саморозвиток -- самопізнання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Супрун, Т. П. Залучення учня до соціального й духовного саморозвитку на уроках української мови та літератури [Текст] / Т. П. Супрун> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2017. - № 33. - С. 2-6. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Українська мова--Українська література--Саморозвиток--Уроки Анотація: Стаття присвячена проблемі соціального та духовного розвитку особистості, висвітленню підходів опрацювання проблеми на уроках української мови та літератури через обрані технології навчання, багатоаспектність уроків, реалізацію соціокультурної лінії, виховного потенціалу уроків.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Савченко, Олександра. Модернізація початкової освіти: діалог з В. О. Сухомлинським [Текст] / Олександра Савченко> // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 1-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Педагогіка--Початкова освіта Кл.слова (ненормовані): модернізація освіти -- Нова українська школа -- ідеї В. О. Сухомлинського -- педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського -- розвиток дитячої особистості -- якісна шкільна освіта -- компетентнісний підхід -- виховання екологічної відповідальністі -- саморозвиток особистості -- оцінювання знань -- гуманність -- початкова школа Анотація: Автор статті розглядає ідеї В. О. Сухомлинського в контексті проблем модернізації сучасної початкової освіти.
Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український радянський педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \про нього\ Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Тест "Рефлексія на саморозвиток" Л. Н. Бережнової [Текст] : діагностика рівня саморозвитку та професійно-педагогічної діяльності> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 2. - С. 87-89 : рис.
Рубрики: Педагогічна психологія--Тести Кл.слова (ненормовані): діагностика рівня саморозвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Тарасевич, В. М. Інноваційно-інформаційна економіка: постіндустріальність, генераційність, відкритість [Текст] / В. М. Тарасевич, О. О. Завгородня> // Економіка України. - 2018. - № 4. - С. 18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна економіка--Інноваційна діяльність--Інформаційно-комунікаційні технології--Україна Кл.слова (ненормовані): знаннєємна інформація -- неос -- екогенетика -- саморозвиток -- креативність Анотація: Розглянуто актуальну проблематику інноваційно-інформаційної економіки постіндустріального типу в контексті європейського вибору України в умовах глобальних трансформацій. Охарактеризовано ендогенні та екзогенно орієнтовані рушійні сили і джерела саморозвитку й генераційності інноваційно-інформаційної економіки. Акцентовано увагу на провідних тенденціях еволюції та креативному потенціалі її відкритої моделі, а також імперативах її регулювання в Україні.
Дод.точки доступу: Завгородня, О. О. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>21.
|
Шкель, Надія. Мобільний телефон: це добре чи погано для людини? [Текст] / Надія Шкель> // Фізика (Шкільний світ). - 2018. - № 7. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 22
Рубрики: Фізика--Електромагнітні хвилі--Мобільний телефон--11-й клас Кл.слова (ненормовані): оперативне мислення -- саморозвиток -- електромагнітні коливання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>22.
|
Холоденко, Наталия. Личные границы. Как защитить свои и не нарушить чужие? [Текст] / Н. Холоденко> // Единственная. - 2017. - № 8. - С. 46-49 : фот. цв.
. - ISSN 1560-3032 Рубрики: Психологія--Саморозвиток Анотація: Не існує людей чиї межі не намагались порушити. Це можуть робити випадково або для того, щоб маніпулювати вами. Як вчинити у таких ситуаціях.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23.
|
Кондратець, Інна Щасливий педагог - щасливі діти [Текст] / Інна Кондратець> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 15-18
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Методична робота Кл.слова (ненормовані): саморозвиток -- психологічний клімат -- робота з колективом Анотація: У статті представлено ефективні форми роботи з педагогами, що сприяють удосконаленню емоційної, чуттєвої, педагогічної та загальної культури; забезпечують простір для самопізнання, розвитку вмінь і навичок саморегуляції; формують позитивну самооцінку й усвідомлення унікальності особистості кожної людини.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>24.
|
Романенко , М. І. STEM-освіта як соціокультурна інновація [Текст] / М. І. Романенко > // Нива знань. - 2017. - № 3. - С. 3
Рубрики: Освіта--Інновації--Саморозвиток особистості--Україна
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25.
|
Холоденко, Наталия. 10 правил нескромности [Текст] / Н. Холоденко> // Единственная. - 2017. - № 7. - С. 44-45 : фот. цв.
. - ISSN 1560-3032 Рубрики: Психологія--Саморозвиток Анотація: Скромність - це добре чи погано? Насправді за нею приховуються закомплексованість і невпевненість в собі. Якщо ти хочеш активно просувати себе в житті - змінюй установки.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) Вільні: ВДГН (1), ВА (1)
Знайти схожі
|
>26.
|
Баранова, Світлана. Дії зі звичайними дробами. Урок математики в 6-му класі [Текст] / С. Баранова> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 21. - С. 36-39 : рис. - Бібліогр.: с. 39
Рубрики: Математика--Методика викладання в школі--6 клас--Дробові числа Кл.слова (ненормовані): інформаційна культура -- саморозвиток -- толерантне спілкування Анотація: Автор статті пропонує розробку цікавого уроку засвоєння знань і їх застосування в різних ситуаціях, використовуючи різноманітні форми роботи на уроці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>27.
|
Кононко, Олена Культивуємо спілкування без тиску [Текст] / Олена Кононко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 2-6
Рубрики: Психологія--Спілкування Педагогіка--Дошкільна--Процес виховання Кл.слова (ненормовані): ненасильницьке спілкування -- особистість дитини -- тиск на дитину -- проблемне спілкування -- емоції -- рефлексія -- саморозвиток -- самоаналіз -- самоспостереження -- самоконтроль -- моральне виховання -- поведінка Анотація: В статті йдеться про виховання дитини без застосування тиску. Автор описує види тиску, позитивні й негативні його аспекти, визначає типові помилки дорослих, що продуктують проблемне спілкування та дає поради як налагодити спілкування без насилля.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>28.
|
Алієва, Еліна. Особистісне зростання. Формулювання здатності молоді до самостійного життєвого вибору [Текст] : наукові дослідження / Е. Алієва> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 4-8 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Структурні компоненти здатності до самостійного життєвого вибору
Рубрики: Саморозвиток--Молодь--Наукові дослідження Кл.слова (ненормовані): фрустрація -- інфантильність -- самостійний життєвий вибір -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29.
|
Попов, Володимир. Перспективи гуманістичної освіти. Зустріч із педагогами [Текст] : психологу-початківцю / В. Попов> // Психолог (Шкільний світ). - 2017. - № 21/22. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Організація освіти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): гуманістична освіта -- самовиховання -- саморозвиток -- пізнавальний досвід -- вніб 3
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>30.
|
Зозуляк, Андрій. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі навчання за науково-педагогічною програмою "Інтелект України" [Текст] / Андрій Зозуляк> // Початкова школа. - 2019. - № 2. - С. 62.
Рубрики: Обдаровані діти--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- Інтелект України, проект -- науково-педагогічний проект -- творча особистість -- навчаємося разом, курс -- саморозвиток -- самореалізація -- загальноосвітіні навчальні заклади -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про науково-педагогічний проект "Інтелект України", який спрямований на навчання й підготовку обдарованих дітей, надання їм якісної освіти у найзручнішій і найдоступнішій формі. Програма передбачає проведення спеціальних занять, які розширюють світогляд дитини, розвивають її уяву, пробуджують бажання творити, демонструвати своє бачення світу у власних виробах. У програму введено новий предмет "Навчаємося разом", який відіграє особливу роль у розвитку творчої особистості.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|