Пошуковий запит: (<.>K=свідоме<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Розсипна Н. Від творчого вчителя - до компетентного учня/Надія Розсипна // Завуч (Шкільний світ), 2011. т.№ 22/23 (серпень).-С.38-45
|
>2.
| Кушнір В. Формування інтегративних знань з позицій структури навчальної діяльності/Василь Кушнір, Григорій Кушнір // Математика в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.35-42
|
>3.
| Іванова Є. Проблемні питання кримінальної відповідальності за свідоме поставлення іншої особи в небезпеку зараження вірусом імунодефіциту людини/Є. Іванова // Підприємництво, господарство і право, 2012. т.№ 2.-С.130-133
|
>4.
| Камінська А. М. Глибинна психокорекція як засіб оптимізації взаємин у сім'ї/А. М. Камінська // Гуманітарні науки, 2012. т.№ 1.-С.69-73
|
>5.
| Синячёв И. Самоуправление и управление в УВК/Игорь Синячёв // Директор школи, ліцею, гімназії, 2012. т.№ 4.-С.77-79
|
>6.
| Бондарчук Л.І. Бджільництво України - мої турботи і прагнення, все моє свідоме життя/Л.І. Бондарчук; розмову вів М. І. Халимоненко // Пасіка, 2013. т.№ 1.-С.2-7
|
>7.
| Яценко Т. Пізнання індивідуальної неповторності архетипної символіки у процесі глибинної корекції/Т. Яценко // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Економічна думка, 2013,N № 1.-С.75-85
|
>8.
| Арнаут В. Пошук оптимальних шляхів вироблення якісних читацьких навичок у сучасних освітніх умовах/Вікторія Арнаут // Початкова школа, 2013. т.№ 10.-С.17-20
|
>9.
| "Бджола – це все моє свідоме життя". Пам`яті Л.І.Боднарчука присвячується // Пасіка, 2015. т.№ 4.-С.1-9
|
>10.
| Скидан О. Правила знаходження первісних. Алгебра та початки аналізу. 11-й клас/О. Скидан // Математика (Шкільний світ), 2017. т.№ 22.-С.32-35
|
>11.
| Акопян Завдання на перевірку прочитаного під час застосування методичної системи "Щоденні 5"/Анна Акопян, Орина Колосовська // Початкова школа, 2019. т.№ 11.-С.14-16.
|
>12.
| Козлова Чому ми такі є?/Анна Козлова // Історія України (Шкільний світ), 2020. т.№ 7/8.-С.96-101
|
|