Пошуковий запит: (<.>K=сегментація<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Тимченко О. М. Зарубіжний досвід сегментації податкових боржників та можливості його імплементації в Україні/О. М. Тимченко // Фінанси України, 2019. т.№ 12.-С.20-31
|
>2.
| Yi-Fang Yang Competition, market segmentation and financial performance: evidence from taiwanese auditing industry/Yang Yi-Fang, Yang Lee-Wen, Chen Yahn-Shir // Актуальні проблеми економіки, 2014. т.№ 9.-С.456-465
|
>3.
| Бутенко Н.В. Сегментація ринку товарів промислового призначення/Н. В. Бутенко // Формування ринкових відносин в Україні, 2011,N N 2.-С.3-10
|
>4.
| Зозульов О. АТІ-технологія динамічного таргетування/О. Зозульов, Т. Царьова // Маркетинг в Українi, 2013. т.№ 4.-С.50-59
|
>5.
| Шубин А. А. Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления/А. А. Шубин, Т. Л. Митяева // Економічний часопис - ХХІ, 2013. т.№ 11/12.-С.82-86
|
>6.
| Практична соціологія для професіоналів медіа/ред. кол.: І. В. Бакушевич та ін. // Маркетинг в Українi, 2020. т.№ 4.-С.5-71
|
>7.
| Шабельник Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком/Тетяна Шабельник // Економіст. -К., 2014,N № 4.-С.50-55
|
>8.
| Тарасов І. Ю. Маркетингова макросегментація вкладників банків/І. Ю. Тарасов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 2.-С.219-223
|
>9.
| Прочан А. О. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень/А. О. Прочан // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012. т.№ 1.-С.152-155
|
>10.
| Окунєва О. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування)/О. Окунєва // Маркетинг в Українi, 2011. т.№ 2.-С.14-21
|
>11.
| Варецька О. Сегментація персоналу: стратегічний вибір/О. Варецька // Україна: аспекти праці. -Киев:НДІ праці і зайнятості населення Мінпраці та НАН України, 2010,N N 8.-С.36-43
|
>12.
| Сулковський Л. Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств/Л. Сулковський // Маркетинг в Українi, 2012. т.№ 5.-С.25-38
|
>13.
| Петров В.М. Противоречия парадоксального восприятия: поэзия - сегментация и семантика текстов/В. М. Петров // Мир психологии, 2013. т.№ 1.-С.105-126
|
>14.
| Бодянський Є. В. Виявлення змін у потоці відеоданих на основі аналізу багатовимірних часових рядів/Є. В. Бодянський, С. В. Машталір // Доповіді Національної академії наук України, 2012. т.№ 11.-С.30-33
|
|