Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yi-Fang Yang, Lee-Wen Yang, Yahn-Shir Chen
Назва : Competition, market segmentation and financial performance: evidence from taiwanese auditing industry
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 9. - Р.456-465: форм., табл., рис. (Шифр -904081/2014/9)
Примітки : Бібліогр.: 29 назв
Предметні рубрики: Аудит-- Ринок аудиторських послуг-- Конкуренція-- Сегментація -- Фінансові показники --Тайвань (Китайська Республіка)
Анотація: У статті досліджено вплив ринкової концентрації та фінансової успішності фірм-аудиторів на сегментацію ринку на Тайвані. Усі аудиторські компанії поділено на 4 групи: міжнародні, загальнонаціональні, регіональні та місцеві. Ніша міжнародних ринків є найменш концентрованою, але при цьому в ній найвища конкуренція та найбільш значні прибутки. Причина успіху міжнародних аудиторів на Тайвані багато в чому визначається тим, що саме ці фірми мають у наявності найкращий людський капітал, що дозволяє їм надавати послуги найвищої якості.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бодянський Є. В., Машталір С. В.
Назва : Виявлення змін у потоці відеоданих на основі аналізу багатовимірних часових рядів
Місце публікування : Доповіді Національної академії наук України. - 2012. - № 11. - С. 30-33 (Шифр Д134480/2012/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 32.973
Предметні рубрики: Комп'ютерна наука і технологія-- Прикладна техніка-- Обробка і перетворення образів
Анотація: Запропоновано модель багатовимірних часових рядів, яка настроються, на базі модифікації алгоритму експоненційно зваженої стохастичної апроксимації для задачі пошуку змін у відеоданих.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бутенко Н.В.
Назва : Сегментація ринку товарів промислового призначення
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 2. - С. 3-10 (Шифр Ф241809/2011/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Промислові товари-- Ринки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Варецька О.
Назва : Сегментація персоналу: стратегічний вибір
Місце публікування : Україна: аспекти праці. - Киев: НДІ праці і зайнятості населення Мінпраці та НАН України, 2010. - N 8. - С. 36-43 (Шифр У972052/2010/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персонал--вдетн
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Царьова, Тетяна
Назва : АТІ-технологія динамічного таргетування
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 50-59 (Шифр М636468/2011/4)
Примітки : Библиогр.: с. 58 (19 назв.)
Предметні рубрики: Промисловий маркетинг
STP-маркетинг
Динамічна сегментація
Анотація: В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окунєва, Ольга
Назва : Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування)
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21 (Шифр М636468/2011/2)
Примітки : Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Предметні рубрики: Внутрішній маркетинг
Сегментація працівників
Працівник-- Ставлення до роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.3
Автор(и) : Петров В.М.
Назва : Противоречия парадоксального восприятия: поэзия - сегментация и семантика текстов
Місце публікування : Мир психологии. - 2013. - № 1. - С. 105-126: рис. (Шифр М966798/2013/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 88.3
Предметні рубрики: Психологія-- Людина і світ-- Сприйняття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--сегментація --оперативна пам'ять
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) :
Назва : Практична соціологія для професіоналів медіа : онлайн-курс на PROMETHEUS
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 4. - С. 5-71: табл., фот. (Шифр М636468/2020/4)
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Соціологічні дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екзит-пол--електронний рейтинг--медіаспоживання--соціальні мережі
Зміст : Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс/ Олексій Погорелов, Ірина Лилик. Що треба знати, щоб самостійно розробити такий курс/ Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ Г. Коржов. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ А. Федорченко. Що треба знати, щоб самостійно провести соціальне міні-дослідження/ М. Єнін. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ С. Винославська. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ С. Солнцев. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ Н. Харченко. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ В. Паніотто. Як працювати з даними соціологічних дослідждень/ А. Шахдінарян. Як працювати з даними соціологічних досліджень/ Т. Костюченко. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ С. Винославська. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність за правильно подані дані/ О. Яшкіна. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ О. Погорелов. Робота з аудиторією. Відповідальність журналіста за правильно подані дані/ І. Лилик, О. Погорелов. Робота з аудиторіїю. Відповідальність за правильно подані дані/ О. Яшкіна.
Анотація: Цей курс створений для фахівців медіа компаній журналістів, редакторів, дослідників. Його розробили дві фахові асоціації - "Українська Асоціація Маркетингу" та "Українська Асоціація Медіа Бізнесу". Мета курсу - навчити базовим інструментам вивчення аудиторії та покращити якість медіа контенту, зокрема в локальних ЗМІ.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прочан А. О.
Назва : Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2012/1). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 154
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туристичний оператор--туристичний агент--ринкова сегментація--виробники туристичих послуг
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулковський, Лукаш
Назва : Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2012. - № 5. - С. 25-38
Примітки : Библиогр.: с. 38 (8 назв.)
Предметні рубрики: Сімейний бізнес --Польща
Сімейне підприємство-- Сегментація
Бізнес-- Сімейна спадкоємність
Анотація: У статті аналізуються особливості та значення сімейного малого та середнього підприємництва в польській економіці. Такі висновки можна зробити на основі найбільшого, та досі єдиного національного дослідження у сфері МСП. Дослідження враховує постулати методологічної тріангуляції та використовує зразкові методи обзору, статистичний аналіз, також кількісні методи, такі як фокус-групи, вільно форматні та експертні інтерв'ю.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарасов І. Ю.
Назва : Маркетингова макросегментація вкладників банків
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 219-223: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 222
Предметні рубрики: Банківська система-- Депозити
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): депозитний ринок--вкладник--банк--сегментація--маркетингова діяльність
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимченко, Олена
Назва : Зарубіжний досвід сегментації податкових боржників та можливості його імплементації в Україні
Місце публікування : Фінанси України. - 2019. - № 12. - С. 20-31 (Шифр Ф176038/2019/12)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Податковий борг-- Сегментація-- Зарубіжний досвід
Анотація: Стаття узагальнює світовий досвід сегментації податкових боржників та розробляє рекомендації з його провадження в нашій країні. Автором узагальнено підходи до їх сегментації в країнах світу, досліджено показники, що слугують для оцінки ризиків непогашення податкового боргу, визначено стратегії, які застосовуються до боржників. Обгрунтовано засади сегментації останніх в Україні, доцільність створення автоматизованих кол-центрів для роботи з ними.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шабельник, Тетяна
Назва : Основні принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком
Місце публікування : Економіст. - К., 2014. - № 4. - С. 50-55 (Шифр Е555051/2014/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.9(4Укр)421.5
Предметні рубрики: Фармацевтичний ринок-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сегментація--споживчі структури--кінцевий споживач--законодавство--кон'юнктура
Анотація: У статті сформульовано принципи маркетингово-орієнтованого управління фармацевтичним ринком та дано визначення категорії "маркетингово-орієнтоване управління фармацевтичним ринком" на підставі аналізу й узагальнення літературних джерел та існуючих принципів маркетингу.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шубин А. А., Митяева Т. Л.
Назва : Инструменты сценарной сегментации рынка продуктов быстрого приготовления
Місце публікування : Економічний часопис - ХХІ. - 2013. - № 11/12. - С. 82-86: рис., табл. - ISSN 1728-6220 (Шифр Е915522/2013/11/12). - ISSN 1728-6220
Примітки : Библиогр.: с. 86
Предметні рубрики: Харчові продукти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделювання--інтегральна оцінка--ринкова сегментація--маркетинг--продукти швидкого приготування--динаміка споживання
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)