Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Кошева А.М. Стан та перспективи розвитку державно-управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні/А. М. Кошева // Економіка і держава, 2009. т.№ 2.-С.98-102
2.

Баланчук Д. В. Сегментування корпоративних клієнтів банку/Д. В. Баланчук // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 5.-С.141-144
3.

Нечипорук С. В. Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства/Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 1.-С.124-128
4.

Ащаулов В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку/В. В. Ащаулов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 1.-С.88-91
5.

Кучмійов А. В. Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону/А. В. Кучмійов // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2013. т.№ 2.-С.60-65
6.

Серебренніков Б.С. Вдосконалення ринкового механізму управління режимами роботи електроенергетичної системи/Б. С. Серебренніков, К. Г. Петрова // Енергетика та електрифікація, 2014. т.№ 4.-С.20-27
7.

Вербич Н. С. Особливості сегментування діалектного мовлення: звуковий текст vs хрестоматія/Н. С. Вербич // Мовознавство, 2015. т.№ 5.-С.21-29
8.

Михайлюк Н. С. Забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств/Н. С. Михайлюк // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2015. т.№ 4.-С.146-153
9.

Куденко О.В. Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет/О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні, 2017. т.№ 12.-С.138-146
10.

Ларіна Я. С. Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств/Я. С. Ларіна, К. М. Луцій // Економіка АПК, 2018. т.№ 8.-С.82-91
11.

Зозульов О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі/Олександр Зозульов, Катерина Афанасьева // Маркетинг в Українi, 2018. т.№ 6.-С.52-65
12.

Серпухов М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств/Максим Серпухов , Аліна Нестеренко // Маркетинг в Українi, 2020. т.№ 5.-С.63-69
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)