Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сегментування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кошева А.М.
Назва : Стан та перспективи розвитку державно-управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні
Місце публікування : Економіка і держава. - 2009. - № 2. - С. 98-102 (Шифр Е027782/2009/2)
Предметні рубрики: Житловий фонд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вніб 6
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баланчук Д. В.
Назва : Сегментування корпоративних клієнтів банку
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 5. - С. 141-144: табл. (Шифр Ф241809/2011/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 144
Предметні рубрики: Банківські послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): банківська система
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечипорук С. В.
Назва : Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128: рис., табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/1). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 127
Предметні рубрики: Готелі-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--формування стратегій--готельне господарство--маркетинговий менеджмент--маркетинговий комплекс--сегментування--вибір--позиціонування
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ащаулов В. В.
Назва : Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 88-91: табл., рис. (Шифр Д399617/2013/1)
Примітки : Бібліогр.: с. 91
Предметні рубрики: Підприємства-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--послуга--маркетинговий підхід--підприємницька діяльність--конкуренція--ринкова ситуація--сегментування ринку--позиціювання на ринку--реалізація продукції
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучмійов А. В.
Назва : Використання інструментів екологічного маркетингу для підвищення рівня екологічної безпеки регіону
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 60-65: табл. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 65
Предметні рубрики: Екологічна безпека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічний маркетинг--інструменти екологічного маркетингу--сталий розвиток--сегментування--сегмент--потенціал--екологізація
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Серебренніков Б.С., Петрова К. Г.
Назва : Вдосконалення ринкового механізму управління режимами роботи електроенергетичної системи
Місце публікування : Енергетика та електрифікація. - 2014. - № 4. - С. 20-27: табл., рис
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Енергосистеми-- Функціонування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): енергоринок--сегментування--основні характеристики електроспоживання--диференційовані ціни
Анотація: Обгрунтовано рівні сегментації енергоринку, вибрано релевантні критерії сегментування. Визначено нечіткі межі належності параметрів електроспоживання до якісних термінів. Запропоновано гнучку систему диференційованих цін, яка реалізує зворотні зв'язки, що покращують режим роботи енергетичної системи.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вербич Н. С.
Назва : Особливості сегментування діалектного мовлення: звуковий текст vs хрестоматія
Місце публікування : Мовознавство. - 2015. - № 5. - С. 21-29 (Шифр М686013/2015/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Мовознавство-- Діалекти
Анотація: У статті описано специфіку сегментації діалектного тексту. Встановлено реальне членування спонтанного мовлення (що підтверджено даними акустичного аналізу) та його сприйняття аудиторами під час слухового аналізу. Простежено особливості відтворення діалектної оповіді у друкованих збірниках діалектних текстів. Установлено відмінності між синтаксичним та паузальним членування тексту.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Михайлюк Н. С.
Назва : Забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств
Місце публікування : Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 4. - С. 146-153: рис. (Шифр П147728/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 153
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Маркетинг-- Фінанси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): впровадження маркетингу--планування--стратегія сегментування
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куденко О.В.
Назва : Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - № 12. - С. 138-146 (Шифр Ф241809/2017/12)
Примітки : Бібліогр. с. 145-146 (9 назв)
Предметні рубрики: Комп'ютерні пристрої-- Маркетинг
Анотація: У статті досліджено рівні сегментації українського ринку збуту комп'ютерних пристроїв із функцією мережевого підключення, що дало можливість схематично зобразити сегменти ринку пристроїв для виходу в мережу Інтернет.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ларіна Я. С., Луцій К. М.
Назва : Моделювання обсягів споживання м'ясопродуктів як основа формування стратегій та комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств
Місце публікування : Економіка АПК. - 2018. - № 8. - С. 82-91: рис. (Шифр Е969742/2018/8)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Підприємництво-- М'ясопереробна галузь --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптимальне споживання--диференціація доходів--сегментування
Анотація: Мета статті - здійснити прогнозування обсягів споживання м'ясопродуктів для подальшого формування стратегій і комплексів маркетингу м'ясопереробних підприємств. Досліджено подальший розвиток моделі прогнозування рівня споживання м'ясопродуктів на 1 особу до 2020 р., яка передбачає врахування впливу ВВП на душу населення та визначення оптимального рівня споживання основних видів м'яса з урахуванням диференціації доходів населення.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Афанасьева, Катерина
Назва : Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 52-65: рис. (Шифр М636468/2018/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 65
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг-- Кіберпростір-- Стратегії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа планування--сегментування--стратегія збуту--сайт-візитівка
Анотація: У даній статті визначено поняття кіберпростір та мережа Інтернет. Визначені їхні схожі риси та розбіжності у визначенні. Представлений спеціально створений загальний хід розрогляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: характеристика компанії, стратегія збуту, вибір простору існування компанії, спосіб присутності компанії у мережі Інтернет, стратегія комунікації. Розроблена в результаті дослілдення схема є науковою новизною, яка формує специфічну послідовність дій, характерну для розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Серпухов , Максим, Нестеренко, Аліна
Назва : Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 63-69: табл. (Шифр М636468/2020/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 68-69
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Підприємства-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сегментування--таргетування--цифровий маркетинг
Анотація: У статті розглянуто маркетингові технології для активізації розвитку вітчизняних підприємств.Проаналізовано статиститчні данні, щодо використання маркетингових технологій в Україні. Статья містить етапи впровадження технологій на ринок українських підприємств, та рекомендації до вдосконалення підходів впровадження.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)