Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сенсорний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-49 
1.


    Оксана, Босак
    На ексукрію до осіннього парку : комплексне заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи [Текст] / Оксана Босак // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 25-27
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв'язне мовлення -- сенсорний розвиток -- бесіда за картиною
Анотація: Подано розробку комплексного заняття з розвитку мовлення для дітей старшої групи, мета якого - вчити дітей складати творчі сюжетні розповіді за картиною за поданим початком, використовуючи образні засоби мови, послідовно висловлювати свої думки; активізувати у словнику дітей прикметники (жовті, золоті, багряні), дієслова (нюхати, гладити, танцювати), слова, що називають осінні явища (листопад, дощ); вправляти у творенні прикметнів від іменників; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати вміння сприймати картину, мовленнєве дихання, уяву, творче та логічне мислення; виховувати культуру слухання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

2.


    Шумська, Тетяна
    В осінньому квітковому королівстві : заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи [Текст] / Тетяна Шумська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 33-35
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- сенсорний розвиток -- інтегрована освіта
Анотація: Подано розробку заняття з використанням нетрадиційної техніки малювання для дітей молодшої групи. Мета його - закріплювати уявлення дітей про осінні зміни в природі; збагачувати їхній словник назвами осінніх квітів; спонукати до фантазування, створення зображень у нетрадиційній техніці малювання - кукурудзяним качаном; формувати вміння гармонійно добирати кольори; розвивати зорову і слухову увагу, тактильні відчуття, дрібну моторику, координацію рухів, емоційну чутливість, емпатію; виховувати самостійність, охайність.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

3.


    Бурлака, Тетяна
    Фетрові помічники : посібники для дітей від 3-до 5 років [Текст] / Тетяна Бурлака // Дошкільне виховання. - 2018. - № 8. - С. 32-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичний посібник -- сенсорний розвиток -- розвиток мовлення
Анотація: Представлено дидактичні посібники у вигляді аплікацій із фетру й тканини з серіями ігор, які стануть у пригоді під час занять та ігрової діяльності малят.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

4.


    Євстратенко, Валентина
    Хочу все про зиму знати : квест для дітей старшої групи [Текст] / Валентина Євстратенко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 28-29
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- природознавче виховання
Анотація: Подано квест для дітей старшої групи. Мета його - закріплювати знання дітей про зиму; продовжувати вчити працювати з коректурними таблицями, мнемоквадратами та мнемодоріжками; самостійно складати поширені речення, ставити запитання та давати відповіді; удосконалювати вміння складати описові розповіді, використовуючи схеми-моделі, добирати прикметники на основі тактильних асоціацій; розвивати мовлення, фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення; викликати бажання пізнавати нове, ділитися отриманою інформацією; формувати культуру спілкування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Пустовойченко, Вікторія
    Плащі й чоботята маємо, весняний дощ закликаємо : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Вікторія Пустовойченко, Ольга Гузеляк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 4. - С. 32-33
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- ігрова діяльність -- сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - формувати вміння дітей співвідносити слово, що звучить, з реальними та намальованими предметами; промовляти слова з різною силою голосу. Збагачувати активний словник дітей іменниками: чоботи, плащ, парасольки; дієсловами: взуватися, роззуватися, одягати, знімати. Вчити відтворювати та називати дії з лялькою в нескладних ігрових сюжетах. Вправляти у складанні цілого з частин, чергуючи їх за кольори. Виховувати самостійність, доброзичливе ставлення до партнерів по спілкуванню.


Дод.точки доступу:
Гузеляк, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Шевчик, Надія
    Сенсорна кімната [Текст] / Надія Шевчик; Надія Шевчук // Дошкільне виховання. - 2019. - № 1. - С. 22
УДК
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- сенсорний розвиток
Анотація: Розвинена сенсорика - основа розумового і мовленнєвого розвитку дітей. Однак умови, в яких живуть сьогодні дошкільнята, призводить до обмеження їхнього тактильного і рухового досвіду. Аби компесувати це, педагоги ковельського дитсадка створили в закладі сенсорну кімнату, яка відкриває можливості для розширення світогляду дітей, їхніх пізнавальних інтересів, використання набутих знань на практиці, дає змогу повноцінно аналізувати інформацію про навколишній світ, що надходить до малят через різні органи чуття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Коченгіна, Маріанна
    Дошкільник і книжка: щоб знайомство було вдалим [Текст] / Маріанна Коченгіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 6-10 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
навчання читання -- сенсорний розвиток -- ігровий метод -- метод ознайомлення з художнім твором -- читання-слухання -- аналіз твору
Анотація: "Перше знайомство дитини з книжкою зазвичай відбувається ще до її приходу в дошкільний заклад. У дитсадку ж починається її цілеспрямоване літературне виховання. За якими принципами обирати книжки для читання дошкільнятам? Як допомогти їм сприйняти й осмислити літературний твір? Які методи та прийоми використовувати?" В статті подано відповіді на ці та інші запитання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Фальковська, Віра
    Циркова вистава - для малят забава : заняття-гра для дітей молодшої групи [Текст] / Віра Фальковська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 2. - С. 35-36 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігрова діяльність
Анотація: Подано розробку сюжетно-ігрового заняття, мета якого - закріплювати вміння дітей розрізняти геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник); формувати вміння викладати геометричні фігури в заданій послідовності; розвивати логічне мислення, кмітливість, пам'ять; виховувати уважність; створювати позитивний емоційний фон у групі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Оголь, Тетяна
    Клопоти маленьких мишенят : заняття-гра для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Оголь // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 26-27
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Ігрові методи
Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- сенсорний розвиток -- дидактична гра -- рухлива гра
Анотація: Подано розробку заняття-гри для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати вчити дітей слухати і розуміти мовлення дорослого, звернене до них, виконувати прості словесні доручення; створити умови для розгортання предметних дій та символічних ігрових ситуацій; формувати вміння використовувати в іграх набутий життєвий досвід та будувати нескладний ігровий сюжет; збагачувати досвід дітей різноманітними сенсорними враженнями; залучати до сенсорних дидактичних ігор; розвивати з'язне мовлення, мислення та ін.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

10.


    Буракова, Юлія
    Бізіборд - розвивальна дошка для дітей [Текст] / Юлія Буракова // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 24-26
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвивальне середовище -- дидактичний посібник -- ранній вік -- сенсорний розвиток -- Марія Монтессорі
Анотація: В статті описується створений вихователями та схвалений дітьми дидактичний посібник - бізіборд, або розвивальна дошка з надійно закріпленими на полотні різноманітними кнопками, вимикачками, клямками, гачками карабінами, розетками, кранами та іншими маленькими "небезпеками", які дитині у повсякденні чіпати заборонено або не бажано.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Столярчук, Тетяна
    Курочка знесла яєчко : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Столярчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 5. - С. 30-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - закріплювати знання дітей про величину (велика курка - маленькі курчата, велике яйце - маленьке яйце); підводити дітей до поняття "однакові", "різні за величиною" (курчата, яйця); формувати знання про геометричні фігури (круг, овал) та просторові відношення (на, під, в); закріплювати знання дітей у малюванні предметів овальної форми, правильному триманні пензлика; розвивати формувальні рухи; виховувати допитливість, дужелюбність, охайність.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Сімайкіна, Тетяна
    Цінності плекаються в родині змалку [Текст] / Тетяна Сімайкіна // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 8-10
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Робота з батьками
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ранній вік -- розвивальний посібник -- спільний проект педагогів і батьків -- пропедевтична робота в групі раннього віку
Анотація: "Освіту для сталого розвитку запроваджують у роботі з дітьми починаючи з молодшої групи. Однак підготовка батьків вихованців розпочинається заздалегідь - коли вони приводять малюка до групи раннього віку." Автори статті пропонують скористатися своїм досвідом щодо налагодження ефективної співпраці з родинами.


Дод.точки доступу:
Рачок, Леся; Мирончук, Ольга

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Каленіченко, Тетяна
    У пошуках сонечка : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Тетяна Каленіченко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 5. - С. 34-35
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Образотворчість
Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- сенсорний розвиток -- дидактична гра -- малювання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Шпак, Юлія
    Дидактичний фартушок : посібник для дітей молодшої групи [Текст] / Юлія Шпак // Дошкільне виховання. - 2020. - № 3. - С. 17
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- пізнавальні здібності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Слободянюк, Олена
    Світ у коробці : сенсорні посібники для дітей усіх вікових груп [Текст] / Олена Слободянюк // Дошкільне виховання. - 2020. - № 2. - С. 32-36
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний посібник -- розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- математичні здібності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Кузьменко, Юлія
    Із цеглинками грали й колобка рятували : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Юлія Кузьменко // Дошкільне виховання. - 2020. - № 9. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток математичних уявлень
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- конструювання
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - закріплювати з дітьми поняття "довжина"; учити порівнювати різні за довжиною предмети, користуючись прийомом накладання; правильно вживати слова "довгий", "короткий"; визначати яких предметів багато, а яких - по одному; продовжувати вчити дітей розміщувати на площині цеглинки конструктора горизонтально, в одну лінію, щільно прикладаючи їх коротшими ребрами одну до одної; закріплювати вміння будувати вежу за вказівками; спонукати правильно називати деталі, їхні кольори; формувати вміння самостійно виконувати завдання; виховувати уважність.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Гудима, Ольга
    Фетрові іграшки [Текст] / Ольга Гудима // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 34-35
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- фетровий посібник
Анотація: "Ранній вік - найсприятливіший час для сенсорного виховання, яке сприяє розумовому, фізичному, естетичному розвитку дітей і лежить в основі освоєння малятами навколишнього світу. Найкращий спосіб закріплювати та розвивати сенсорні навички - перетворювати будь-які заняття на гру. А чудовим ігровим матеріалом стануть приємні на дотик, яскраві фетрові посібники, виготовлені власноруч."


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Либа, Олександра.
    Кольорове літо : тематичний тиждень для дітей усіх вікових груп [Текст] / Олександра Либа // Дошкільне виховання. - 2020. - № 6. - С. 16-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
психологічний клімат -- сенсорний розвиток -- валеолоічне виховання
Анотація: Представлено варіант організації роботи з дітьми молодшої, середньої та старшої груп у рамках літнього тематичного тижня.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Проценко, Наталія
    "Урок у тиші", або занурення в сенсорику : семінар-тренінг для батьків [Текст] / Наталія Проценко // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 18-19
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- робота з батьками -- Монтессорі-педагог -- Монтессорі-клас -- Монтессорі-матеріал -- сенсорний матеріал
Анотація: "Цікавим досвідом взаємодії з батьками ділиться Монтессорі-педагог. Вона використовує ефективну форму співпраці - "уроки в тиші" - семінари-тренінги, частина яких проводиться без слів".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Мацюк, Галина.
    Сторіночки яскраві для розвитку й забави : фетрова книжка для дітей усіх вікових груп [Текст] / Галина Мацюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 20-21
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігрова діяльність -- посібник
Анотація: Подана книжка-посібник створена з фетру і призначена для індивідуальних і групових занять з дітьми. Ігри з нею сприяють розвитку дрібної моторики, сенсорних здібностей, психічних процесів. Завдяки фетровій основі можна постійно доповнювати сторінки новими деталями на липучках, варіюючи й збагачуючи ігрові завдання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Волошина, Надія
    Веселі клубочки : заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку [Текст] / Надія Волошина // Дошкільне виховання. - 2019. - № 2. - С. 22-23
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Сенсорне виховання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- дидактична гра -- психогімнастика
Анотація: Подано розробку заняття з сенсорного розвитку для дітей раннього віку. Мета його - закріплювати знання дітей про котика, інших свійських тварин(зовнішні ознаки, чим харчуються); учити диференціювати температурою (теплий - холодний); вправляти дітей у малюванні пальцем округлих форм невідривним рухом зліва направо; розвивати увагу, мовлення, мислення, пам'ять, загальну і дрібну моторику, орієнтування в просторі; виховувати любов до тварин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Стаднійчук, Марія.
    Весело працюємо, предмети паруємо [Текст] : заняття для дітей молодшої групи / Марія Стаднійчук // Палітра педагога. - 2019. - № 6. - С. 20-21 : рис. . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Дошкільне виховання--Розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- сенсорний розвиток
Анотація: Подане заняття допоможе розкрити малюкам математичне поняття "пара" в цікавій ігровій формі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Кадирова, Любов
    Взуття для жучка сонечка на ім'я Бонечко : комбіноване заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку [Текст] / Любов Кадирова // Дошкільне виховання. - 2019. - № 6. - С. 33-35
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
сенсорне виховання -- сенсорний розвиток
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття (сенсорика+ліплення) для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати в дітей уявлення про різні види взуття (капці, туфлі, черевики, чоботи); вправляти малят у порівнянні та впорядкуванні предметів за певною ознакою; підвести до розуміння понять "різні", "однакові"; заохочувати до виконання пошукових дій зі знаходження пари взуття на основі порівняння його за зовнішніми ознаками (колір, візерунок) ; вправляти у вмінні розкачувати кульку зі шматка пластиліну між долонями та на дощечці; виховувати естетичний смак та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Щур, Тамара
    На ставочку : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Тамара Щур // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 30-31
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігрова діяльність -- ранній вік
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати ознайомлювати дітей з властивостями води (холодна/тепла); спонукати до експериментування (тоне/не тоне предмет у воді); формувати вміння групувати предмети за кольором і формою (квадратний, круглий); вправляти у звуконаслідуванні під час різних дій з водою; розвивати мислення, спостережливість, дрібну моторику; підтримувати інтерес до гри.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Христич, Олена
    Нетрадиційне ігрове обладнання на майданчиках [Текст] / Олена Христич // Дошкільне виховання. - 2018. - № 1. - С. 20-23
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігрова діяльність -- навчально-матеріальна база
Анотація: "Щоб діти активно пізнавали світ, необхідно облаштувати їм безпечний простір для гри, спілкування з однолітками, розвитку та самореалізації. Таким простором є дитячі майданчики. Збагатити їх можна завдяки простому виготовленому васноруч обладнанню. Незвичайний погляд на звичайні речі активізує уяу малят, заохочує їх до експериментування, випробовування своїх сил, створює добрий настрій, а головне - позитивне емоційне тло для виконання різноманітних дій". В статті представлено зразки нестандартного ігрового обладнання з описом кожного з них для діток різних вікових груп.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

26.


    Матвійчук, Олександра
    Пухнасті помпончики для дівчаток і хлопчиків [Текст] / Олександра Матвійчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 35
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ігри з помпонами -- знання про кольори -- дрібна моторика
Анотація: Пропонується простий у виготовленні посібник із барвистих та пухнастих кульок у вигляді помпонів для дітей раннього віку.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

27.


    Малько, Олександра
    Глинотерапія: долаємо негативні емоції [Текст] / Олександра Малько, Олена Колісник // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 15-17
Рубрики: Дитяча психологія--Психотерапія
   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
середня група -- робота з глиною -- сенсорний розвиток -- глинотерапія
Анотація: Представлено досвід використання елеменів глинотерапії в роботі з дошкільниками. Подано конспект заняття для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з властивостями, структурою глини; сприяти зниженню напруження, тривожності та агресії; розвивати дрібну моторику, сенсорні відчуття, емоційну сферу; спонукати дітей до роздумів, висловлювань, припущень; стимулювати інтерес до роботи з глиною та ін.


Дод.точки доступу:
Колісник, Олена

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

28.


    Федорчук, Тетяна
    Розвиваємо сенсорику : ігрові посібники для дітей усіх вікових груп [Текст] / Тетяна Федорчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 29
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
ігровий посібник -- сенсорний розвиток -- розвиток мовленння
Анотація: Пропонуються нескладні у виготовленні ігрові посібники, які стануть дітям чудовими помічниками в опануванні сенсорних еталонів, розвитку мислення, мовлення, дрібної моторики, а також сприятимуть позитивному настрою малюків.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Гірук, Оксана
    Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку [Текст] / Оксана Гірук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 26-27
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ранній вік
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

30.


    Гуменюк, Анна
    Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи [Текст] / Анна Гуменюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 28-29
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- спостереження -- інтегроване заняття
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-30    31-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)