Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=символічність<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
12
Показані документи
с 1 за 12
>
1.
Козова, Т. О.
Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Т. О. Козова, С. О. Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 7-8
. - С. 18-59. - Зміст: Урок № 1. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу ; Урок № 2. Переклад і переспів. Практика розрізнення різних видів перекладу ; Урок № 3. Билини як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський) ; Урок № 4. "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині ; Урок № 5. Ідеал воїна-захисника в билині "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Утілення людських чеснот у творі та елементи фольклору ; Урок № 6. Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. "Король Лір і його дочки". Аналітичне дослідження тексту ; Урок № 6(ІІ варіант). Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. Ідеї свободи й служіння народові в англійських баладах про народного захисника Робіна Гуда ; Урок № 7. Моральні уроки балади "Король Лір і його дочки". Король Лір як вічний образ ; Урок № 7(ІІ варіант). Образ Робіна Гуда як народного захисника. Складання цитатної характеристики за текстом твору ; Урок № 8. Історія задуму й створення балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка". Випробування головного героя балади в світі тварин і в світі людей ; Урок № 9. Шиллерське бачення образу справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ; Урок № 10. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича "Світязь" ; Урок № 11. Художні особливості втілення провідної ідеї в баладі Адама Міцкевича "Світязь":
символічність
образів, елементи фольклору в творі ; Урок № 12. Сутність основного конфлікту твору Роберта Льюїса Стівенсона"Балада про вересовий напій". Художні засоби його втілення ; Урок № 13. Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Складання усної характеристики персонажа. Символіка твору. Контрольний тест з теми "Билини і балади"
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Кл.слова (ненормовані):
Міцкевич А.
--
Шиллер Ф.
Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Міцкевич, Адам Бернард (польський поет, засновник польського романтизму ; 1798 - 1855) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Тіхоненко, Світлана
.
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25.
Символічність
назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29.
Символічність
назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Дод.точки доступу:
Рябуха, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 11 класу. Уроки № 16-17, 25-28 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 14-31. - Зміст: Урок № 16. Тема: Розкриття у новеллі "Перевтілення" Ф. Кафки світового буття як абсурдного. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність,
символічність
; Урок № 17. Тема: Життєвий і творчий шлях М. О. Булгакова. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Творчість митця до "Майстра і Маргарити". "Пригоди Чичикова" й " Собаче серце" Михайла Булгакова як ключі до розуміння сенсу авторського задуму роману "Майстер і Маргарита" ; Урок № 25. Контрольна робота з теми "Модернізм" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання) ; Урок № 26. Тема: Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники австрійські, 19-20 ст.
Письменники російські українського походження, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924); Булгаков, Михайло Опанасович (російський письменник, драматург, лібретист, лікар ; 1891-1940) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Мельник, Тетяна
.
Урок 6. Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в оповіданні "Перевтілення". Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність,
символічність
. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі [Текст] / Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.]> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2019. -
№ 7 (лип.)
. - С. 20-22. - Бібліогр.: с. 73.
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--11-й клас
Письменники австрійські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Битко, Людмила; Запасна, Алла; Литвин, Олена; Любімова, Світлана; Максименко, Зарина; Панова, Світлана; Приходько, Оксана; Смірнова, Ірина; Чернуха, Вікторія; Чмигова, Олена; Шилова, Тетяна; Кафка, Франц (австрійський письменник ; 1883-1924) \про нього\; Перевтілення, оповідання \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Кравчук, Віра
.
Символічність
назви оповідання Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" [Текст] : своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей. 7-й клас / В. Кравчук> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2016. -
№ 11
. - С. 21-24
Рубрики:
Зарубіжна література--Методика викладання
Англійська література--Олдрідж Джеймс
Кл.слова (ненормовані):
літературні герої
--
сімейні цінності
--
родинні зв'язки
Дод.точки доступу:
Олдрідж, Джеймс (англійський письменник ; 1918 -2015) \про нього\; Останній дюйм, оповідання \про твір\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Сокур, Анжела
.
Поезія художньої прози Василя Симоненка [Текст] / Анжела Сокур> // Українська мова і література в школах України. - 2019. -
№ 9
. - С. 20-22.
Рубрики:
Українська література--Симоненко В.
Кл.слова (ненормовані):
морально-етичні проблеми
--
виховний потенціал
--
мова новел
--
власні імена
--
метафоричність
--
символічність
--
художньо-образна система
Анотація:
Висвітлено результати дослідження прозової творчості В. Симоненка - оповідань і новел із збірки "Вино з троянд". Представлено як аналіз розвідок відомих дослідників, так і подані власні міркування автора. Детальніше розглянуті оповідання й новели "Вино з троянд", "Кукурікали півні на рушниках", "Чорна підкова", "Весілля Опанаса Крокви", Дума про діда".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
7.
Голик, Олена
.
Микола Хвильовий. "Я (Романтика)".
Символічність
образу матері. Характеристика образів. Ідейно-художні засоби. Мова твору". [Текст] / Олена Голик> // Українська мова і література в школах України. - 2020. -
№ 7/8
. - С. 75-77. - Бібліогр. в кінці ст. - Початок. - 2020. - № 6
Рубрики:
Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Письменники українські--Літературна творчість--Хвильовий М.--Уроки
Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
Хвильвий М.
--
"Я (Романтика)", новела
--
літературний аналіз художнього твору
--
розробки занять
--
романтична стилістика автора
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Сичова, Анастасія
.
Про довіру до церкви та армії в соціумах Російської Федерації й України [Текст] / А.Сичова> // Освіта регіону: політологія, психологія, комунікації. - 2010. -
№ 3
. - С. 55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
68 + 86
Рубрики:
Суспільство--Церква--Армія--Україна--Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
релігійність
--
символічність
Анотація:
Проаналізовано стан довіри до церкви та армії як найбільш традиційних інститутів у трансформаційних соціумах України та РФ.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
9.
Адаменко, Т. А.
Засоби виразності декоративного мистецтва.
Символічність
форм. "Дерево життя" [Текст] : Курс "Образотворче мистецтво", 5 клас / Т.А. Адаменко> // Мистецтво в школі. - 2011. -
№12
. - С. 2-5 : фото
ББК
74.268.5
Рубрики:
Розробки уроків--Образотворче мистецтво
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
>
10.
Присліпська, С. В.
Василь Голобородько "Лелека".
Символічність
образу лелеки [Текст] / С. В. Присліпська> // Вивчаємо українську мову та літературу. - 2012. -
№ 29
. - С. 17-23. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК
74.268.0.3
Рубрики:
Письменники українські--Українська література--Методика викладання
Анотація:
В статті автор пропонує план проведення уроку за поемою В. Голобородька "Лелека".
Дод.точки доступу:
Голобородько, Василь Іванович (український письменник ; 1945) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
11.
Фаріон, Ірина
.
Олександр Потебня у контексті соціолінгвістики [Текст] / Ірина Фаріон> // Дивослово. - 2016. -
№ 4
. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Соціолінгвістика
Кл.слова (ненормовані):
українська мова
--
соціолінгвальне тло
--
націоналізм
--
денаціоналізація
--
історичність
--
символічність
Анотація:
Розглянута мовознавча спадщина О. Потебні у соціолінгвістичному контексті: крізь призму соціолінгвального тла його доби і соціолінгвістичної рецепції мови, народності, націоналізму та денаціоналізації. З'ясовано, у чому полягав незаперечний теоретичний мовний націоналізм ученого, попри його вимушену російськомовну практику.
Дод.точки доступу:
Потебня, Олександр Опанасович (український та російський філолог, філософ, етнограф, публіцист, письменник ; 1835-1891) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Фартух, Лариса
.
Традиції й новаторські зрушення в поезії кінця ХІХ-початку ХХ ст. [Текст] : цикл уроків. 10-й клас / Л. Фартух> // Світова література. Шкільний світ. - 2016. -
№ 1
. - С. 30-70 : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Всесвіт - лише галерея символів". Символізм як літературний напрям останньої третини ХІХ - початку ХХ століття ; "Найкращий поет свого часу". Світ поезії Поля Верлена. Сугестія як важливий художній засіб символістської поезії ; "Людина з підметками з вітру" Артюр Рембо. Художній аналіз твору "П'яний корабель" ; "Алхімік слова". Художній аналіз поезій Артюра Рембо "Відчуття", "Голосівки" ; Захист творчих проектів на тему "Символізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ - початку ХХ століття"
Рубрики:
Зарубіжна література--Викладання зарубіжної літератури
Дод.точки доступу:
Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)