Пошуковий запит: (<.>K=система вправ і завдань<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення 9 клас/Світлана Цінько, Олена Ковальова // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 2.-С.18-21.
|
>2.
| Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення, 9 клас/Світлана Цінько, Олена Ковальова // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 3.-С.21-25
|
>3.
| Шелехова Г. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників/Галина Шелехова // Українська мова і література в школі, 2011. т.№ 6.-С.19-22
|
>4.
| Шевчук Л. Особливості змісту та впровадження курсу за вибором "Добро. Читаємо. Розуміємо. Творимо" для розвитку читацьких умінь учнів 1-2 класів сільської школи/Лариса Шевчук // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.15-18
|
>5.
| Борисенко В. Комунікативні вправи як засіб формування професійної мовленнєвої компетенції/Валентина Борисенко // Українська мова й література в сучасній школі, 2012. т.№ 2.-С.21-26
|
>6.
| Кухарчук Ірина Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань)/Ірина Кухарчук // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 2.-С.47-51
|
>7.
| Бронзенко Тетяна Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови та літератури/Тетяна Бронзенко, Ольга Чепела // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 5.-С.39-46
|
>8.
| Огарь Ю. Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі/Юлія Огарь, Наталія Дика // Українська мова і література в школах України, 2016. т.№ 7/8.-С.60.
|
|