Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=система управління підприємством<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майстер Л. А.
Назва : Економічна сутність персоналу та його сучасне значення в системі управління підприємством
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 3. - С. 212-218: ил. (Шифр Ф241809/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 217-218
Предметні рубрики: Підприємства-- Управління персоналом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персонал--система управління підприємством
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дадо, Ярослав, Віктор, Ян
Назва : Маркетинг і управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2017. - № 5/6. - С. 47-55: табл. (Шифр М636468/2017/5/6)
Примітки : Бібліогр.: с. 55
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління-- Підприємства-- Дослідження --Словаччина --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система управління підприємством--характеристика досліджуваної групи--розробка анкети--концепції "маркетингових та управлінських війн"
Анотація: Метою дослідження була емпірична перевірка концепції Реса "маркетингової війни з управлінням" на основі міжнародних досліджень у студентському середовищі. Дослідження проводилися зі студентами двох університетів: Матея Бельського університету (UMB-економічний факультет) в Банско-Бистриці (Словаччина) та Університеті економіки Кракова (UEK-факультет менеджменту). Дослідження проводилися на подібних факультетах та зі студентами подібних сфер вивчення. Отримані результати можуть бути не тільки базою для полеміки проти вельми спірної концепції "війни управління маркетингом" А. Л. Ресів, але і вкладом в обговорення взаємодії і інтеграції особистості, з основних функцій системи управління для кожної організації.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 658.013
Автор(и) : Зима О. Г., Птащенко О. В., Кошарна В. В.
Назва : Інноваційні бізнес-ідеї в системі управління підприємства в умовах глобалізації
Місце публікування : Чернігівський науковий часопис. Сер. 1, Економіка і управління/ ЧНТУ. - 2018. - № 1 (9). - С. 73-77 (Шифр Ч361695/2018/1 (9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 658.013
Предметні рубрики: Управління підприємством-- Інновацiйна дiяльнiсть-- Глобалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновація--інноваційність--система управління підприємством--підприємницька діяльність--маркетингові дослідження--бенчмаркінг
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)