Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системний розвиток<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 67
Автор(и) : Матвієнко, Анатолій
Назва : Державно-правове регулювання туристичної галузі в Україні: історичний аспект
Місце публікування : Юридична Україна. - К., 2014. - № 2. - С. 19-23 (Шифр Ю766250/2014/2)
Примітки : Бібліогр. в примітках: с. 23
ББК : 67
Предметні рубрики: Туристична індустрія-- Державно-правове регулювання-- Історичний аспект --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): туризм--системний розвиток--державно-приватне партнерство--ефективна модель
Анотація: Досліджено правову природу державно-правового регулювання туристичної галузі в Україні в новітній парадигмі українського права. Доведено, що ефективність державно-правового регулювання в туризмі в нашій державі суттєво залежить від стабільності у функціонуванні органів державної влади.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барабаш Ольга
Назва : Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 29-31 (Шифр Д654208/2018/10)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Музичне виховання
Музичне виховання-- Дошкільні навчальні заклади-- Розробки занять
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток мовлення--системний розвиток--ритмічна гімнастика--діти з особливими освітніми потребами--діти-логопати--інклюзивна група
Анотація: "Система музичного виховання Еміля Жака-Далькроза, якій присвячена ця публікація, придатна і для роботи з дітьми з типовим розвитком, і для тих, хто має особливі освітні потреби. Тож педагоги успішно використовують її в інклюзивних групах. Вона поєднує музично-ритмічні завдання з ритмічними вправами та іграми, що створює можливості для глибшого сприйняття музики, сприяє розвитку в дітей уяви, музичного слуху, пам'яті, уваги, формує вміння виражати себе в пластичних рухах, гармонізує емоційний стан".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)