Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=слабозорі діти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Горелько, Олена
.
Казкотерапія як один із методів роботи психолога [Текст] : слабозорі та сліпі діти / О. Горелько, А. Горелько> // Психолог (Шкільний світ). - 2015. -
№ 17/18
. - С. 75-77. - Бібліогр.: с. 77.
УДК
159.9.018:398.21:159.922.76-056.262
Рубрики:
Казкотерапія--Діти з вадами зору
Кл.слова (ненормовані):
вніб 3
--
слабозорі діти
--
сліпі діти
Дод.точки доступу:
Горелько, Аліса
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Дереглазова, Н. М.
Особливості організації уроку в класах, у яких навчаються діти з порушеннями зору [Текст] / Н. М. Дереглазова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. -
№ 6
. - С. 7-8 : фот.
Рубрики:
Інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти із залишковим зором
--
Інклюзивна освіта
--
слабозорі діти
--
кут кращого зору
--
корекційна сутність уроку
--
попередження втомлюваності очей
Анотація:
Урок у класі, де навчаються діти з порушеннями зору, має свої особливості побудови і проведення. Правильно побудувати та реалізувати урок для дітей із порушеннями зору вчителеві насамперед допомагає таблиця офтальмологічних рекомендацій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)