Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>K=словотвірний матеріал<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Кулик Олена
Назва
: Добір оптимальних методів і прийомів навчання (на прикладі засвоєння учнями 6 класу способів словотворення іменників)
Місце публікування
: Українська мова і література в школі. - 2013. - № 2. - С. 8-12 (Шифр -466899/2013/2)
Примітки
: Бібліогр.: 9 назв.
ББК
: 81.411.1
Предметні рубрики:
Українська мова-- Методи навчання
Українська мова-- Прийоми навчання
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): методи навчання мови--класифікація методів--вибір методів і прийомів--
словотвірний матеріал
--способи словотворення--іменники
Анотація:
У статті окреслено сутність понять "метод" і "прийом" начання; розглянуто традиційні класифікації методів навчання (особливу увагу приділено класифікації вітчизняного лінгводидакта О. М. Біляєва); порушено проблему добору вчителем-словесником оптимальних методів і прийомів навчання на урок української мови, підкреслено їх важливу роль і вплив на усвідомлене засвоєння учнями словотвірних знань.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)