Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (7)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 74
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-74 
1.


    Сусська, Ольга
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціологія масових комунікацій
Кл.слова (ненормовані):
масова комунікація -- методологія -- комунікативна стратегія -- соціокультурний аналіз -- інформаційне поле
Анотація: У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX ст. й набувають нових рис у поточний період. Нові виклики радше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді “дифузного” використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої “дифузії” наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення ан- тропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лукащук, Оксана.
    Соціокультурний статус вищої освіти: історико-соціологічний аналіз [Текст] / Оксана Лукащук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 131-139
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Соціалізація--Розвиток суспільства
Кл.слова (ненормовані):
статус -- тип
Анотація: Статтю присвячено аналізу статусу вищої освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Вербицька, Поліна.
    Соціокультурний вимір історичної освіти / П. Вербицька, О. Міхеєва // Історія в рідній школі. - 2015. - № 11. - С. 31-35
Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурний діалог -- сім’я
Анотація: Йдеться про навчальний посібник "Спільна історія. Діалог культур". У посібнику висвітлено складні процеси пошуку власної ідентичності в полікультурному та поліетнічному світі. Також наводяться приклади застосування різноманітних джерел у вивченні сімейних та шлюбних відносин.


Дод.точки доступу:
Міхеєва, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Танчер, Віктор.
    Майдан як соціокультурний феномен і ціннісний конфлікт [Текст] / Віктор Танчер // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 4. - С. 113-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Євромайдан--Соціокультурний феномен--Соціологічні дослідження, 2013-2014 рр.
Кл.слова (ненормовані):
сутнісні орієнтації -- динаміка ціннісних пріоритетів -- конфліктні світобачення -- соціальний конфлікт -- світоглядні протистояння
Анотація: “Майдан” та наступні події, пов’язані з ним, розглядаються як ціннісно-світоглядний конфлікт, причини та наслідки якого розкриваються через з’ясування коренів різних ціннісних орієнтацій. Виокремлюються соціальні, геополітичні та світоглядні чинники аналізованого феномену. Порівнюються ціннісні преференції прихильників “Євромайдану” та “Антимайдану”. Певні спостереження, дані соціологічного моніторингу і узагальнення дають автору підстави для висновку, що подолання аналізованого ціннісно-світоглядного розламу сучасного українського суспільства передбачає пошук відповідей у площині різних інтеграційних механізмів, у перспективі конвергенції ціннісних розбіжностей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Вербицька, Поліна.
    Соціокультурний вимір історичної освіти : шлюбні та сімейні обряди / П. Вербицька, О. Міхеєва // Історія в рідній школі. - 2015. - № 12. - С. 28-32
Рубрики: Етнографія--Звичаї та обряди
Кл.слова (ненормовані):
весілля -- реєстрація шлюбу -- реєстрація народження дитини
Анотація: Автори наводять приклади з різних джерел щодо змін, які відбувалися в українській обрядовості у святкуванні весіль.


Дод.точки доступу:
Міхеєва, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Григоренко, Л..
    НВК - соціокультурний центр села [Текст] / Лариса Григоренко // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 5/6. - С. 19-44
Рубрики: Освіта України--Навчально-виховний комплекс--Досвід роботи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Горошкіна, О.
    Оптимізація самостійної роботи студентів-філологів у процесі вивчення мовознавчих та лінгводидактичних дисциплін [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 10. - С. 3-6. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
самостійна робота студентів -- класифікація самостійних робіт -- оптимізація -- проект -- проектна діяльність -- мовленнєво-соціокультурний потенціал -- продуктивні проекти
Анотація: У статті узагальнено досвід дослідження вітчизняних психологів і педагогів щодо визначення поняття "самостійна робота". Приділено особливу увагу самостійній роботі студентів-філологів. Одним зі шляхів її оптимізації визначено проектну діяльність. Охарактеризовано види проектів, з'ясовано їх роль і значення в організації самостійної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Сулима, Микола.
    Місто письменниць [Текст] : [рецензія] / Микола Сулима // Слово і час. - 2016. - № 6. - С. 107-110
Рец. на кн. : Улюра Г. Пострадянська жіноча проза як соціокультурний та естетичний проект (на матеріалі російської літератури) / Г. Улюра. - Київ: Ніка-Центр, 2015.

Рубрики: Російська література--Теми і образи
   Російська література--Літературна критика, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
фемінізм -- літературна група -- жіноча проза -- нові амазонки
Анотація: Автором проаналізовано монографію Г. Улюри "Пострадянська жіноча проза як соціокультурний та естетичний проект (на матеріалі російської літератури)". Відзначено особливу цінність проаналізованих у праці основних мотивів, тем, сюжетів і художніх прийомів пострадянської прози. Привабливою особливістю монографії рецензент вважає почуття гумору автора.


Дод.точки доступу:
Улюра, Г. \про твір\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Ковтун, Наталія.
    Школа - соціокультурний центр села [Текст] / Н. Ковтун // Директор школи (Шкільний світ). - 2015. - № 23/24. - С. 72-81 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Соціальний проект "Подаруй усмішку дитині" ; Особливості організації навчально-виховного процесу в малочисельній школі
Рубрики: Загальноосвітня школа--Інноваційна діяльність
Кл.слова (ненормовані):
школа майбутнього


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Домаранська, Анна.
    Соціокультурний вимір соціальної стратифікації українського суспільства [Текст] / Анна Домаранська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2015. - № 2. - С. 52-69 : табл. - Бібліогр.: с. 67-69
Рубрики: Соціальна стратифікація--Культурна стратифікація--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
культурне споживання -- соціальна стратифікація -- стратифікаційна класифікація
Анотація: Розглянуто можливість через включення додаткового критерію соціального розшарування вдосконалювати методики, мета яких – визначити місця розташування індивіда в ієрархічно впорядкованій системі. Емпіричною основою дослідження є дані моніторингу Інституту соціології НАН України. Досліджується взаємозв'язок культурного чинника з іншими критеріями соціальної стратифікації та культурна стратифікація українського суспільства, перевіряється "omnivore – univore" гіпотеза. У результаті конструюється класифікація культурного споживання, яка включає низку стилів "культурна ізоляція", "популярна культура", "традиційний omnivore" і "сучасний omnivore".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Старовойтов, Михайло.
    Українці в Білорусі у 1920-130 роки (соціокультурний вигляд) [Текст] / М. Старовойтов // Сіверянський літопис. - 2014. - № 6. - С. 325-331 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(2)6-28
Рубрики: Історія України--Соціологічні дослідження.--Білорусь, початок ХХ ст.
Кл.слова (ненормовані):
українці -- урбанізованість -- населення
Анотація: У науковій статті на основі оригінальних архівних матеріалів, які вперше вводяться у науковий обіг, зроблена спроба встановити динаміку чисельності, визначити соціальний і культурний склад українців, що мешкали у Білорусі і її областях, з урахуванням гендерної ознаки. Встановлено, що соціокультурний вигляд українців був вищим, ніж у титульного етносу - білорусів.


Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

12.


    Горошкіна, Олена.
    Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
Рубрики: Українська мова--Методика у ЗВО
Кл.слова (ненормовані):
українська мова як іноземна -- іноземні студенти -- соціокультурний аспект -- тест -- фразеологізм -- слово-символ -- мовна підготовка іноземців
Анотація: Окреслено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Доведено, що соціокультурний компонент реалізується на всіх рівнях мовної системи, проте найбільш яскраво це відображено на текстовому рівні, що й зумовлює систематичне застосування текстів, які розкривають самобутність національної картини світу, на заняттях з української мови як іноземної. Акцентовано, що робота з текстами має значний освітньо-розвивальний і виховний потенціал, оскільки іноземні студенти не лише вивчають мову, розвивають мовленнєві вміння, а й навчаються сприймати чужу для них культуру.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Юрченко, В. О.
    Науково-практичний семінар "Теоретичний та практичний практикум Соціокультурний розвиток децентралізації: старий / новий досвід українських громад" [Текст] / В. О. Юрченко, Т. Волкович // Народна творчість та етнологія. - 2019. - N 3. - С. 61-64 : кольор. ілюстр.
Рубрики: Соціокультурний розвиток--Децентралізація--Україна
Анотація: Про перебіг науково-практичного семінару, що відбувся 16 травня 2019 року на базі Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України. Науковий захід організовано з метою обговорення колективного дослідницького проекту, який розроблявся і втілювався представниками Ради молодих вчених ІМФЕ ім. М. Т. Рильського впро довж 2018-2019 років.


Дод.точки доступу:
Волкович, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

14.


    Литвинчук, Н. В.
    Академічна інтерпретація повсякденних ручних практик по-британськи [Текст] / Н. В. Литвинчук // Народна творчість та етнологія. - 2019. - N 1. - С. 103-104 : кольор. ілюстр.
Рец. на : Turney J. The Culture of Knitting / J. Turney. - Bloomsbury : Berg Publishers, 2009. - 288 p.;
Тёрни Дж. Культура вязания / Дж. Тёрни ; пер. с англ. Е. Кардаш. - Москва : НЛО, 2017. - 460 с.

Рубрики: В'язання--Соціокультурний феномен
Анотація: Монографія британської дослідниці, викладачки Вінчестерської школи мистецтв Саутгемптонського університету Джоан Терні - це абсолютно новаторська за методологічним підходом спроба осмислення в’язання як соціокультурного феномена. Книга є своєрідним зразком, сучасною європейською моделлю студіювання повсякденних практик в політичному, економічному, соціальному та культурному контекстах воднораз.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

15.


    Каплін, О. Д.
    Рецензії. Огляди. Анотації [Текст] / О. Д. Каплін // Сіверянський літопис. - 2009. - № 4. - С. 174-175
Рец. на кн.: Муза Д.Є. Східнохристиянська цивілізація: соціокультурний устрій та ідентичність / Д. Є. Муза. - Донецьк: Вебер, 2009. - 476 с.

Рубрики: Рецензії на книги
   Цивілізації--Цівілізаційні процеси



Є примірники у відділах: всього 3 : ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1), ВКр (1)


Знайти схожі

16.


    Горошкіна, О.
    Соціокультурний аспект навчання української мови як іноземної [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 30-32. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Українська мова--Викладання у ВНЗ
   Українська мова--Викладання української як іноземної

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний аспект -- самобутність національної картини світу -- фольклор -- фразеологізми -- слова-символи -- робота з текстом
Анотація: У статті визначено методичні орієнтири навчання української мови як іноземної в соціокультурному аспекті. Особливу увагу приділено використанню фразеологізмів, слів-символів, текстів, які допомагають краще пізнати український характер, природу української душі.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Безкоровайна, Галина.
    Школа - соціокультурний центр села [Текст] / Галина Безкоровайна // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 100-106 : фот.
УДК
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- компетентність -- навчання -- навчально-виховний процес -- освітній центр


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Грикун, Алла.
    Калейдоскоп казок [Текст] : 3-4 кл. / А. Грикун, О. Муха // Іноземні мови в школах України. - 2017. - № 6. - С. 38-40
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
діалогічне мовлення -- соціокультурний розвиток -- комунікативні вміння


Дод.точки доступу:
Муха, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

19.


    Андрущенко, Л.
    Екологічний проект "Ми будуємо місто екоград" Зробимо місто комфортним для життя [Текст] / Л. Андрущенко // Іноземні мови в школах України. - 2017. - № 5. - С. 55
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компетенція -- позитивне ставлення -- соціокультурний досвід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

20.


    Федоров, Юрій.
    Школа як соціокультурний центр села [Текст] / Юрій Федоров, Марія Ляхова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2017. - № 3/4. - С. 118-124 : фот. - Бібліогр.: с. 124.
УДК
Рубрики: Сільські загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
громадська робота -- культурний центр -- навчально-виховний процес -- освітній центр


Дод.точки доступу:
Ляхова, Марія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-74 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)