Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціокультурний аналіз<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Семененко, И. С.
    "Человек политический" перед альтернативами общественных трансформаций: опыт переосмысления индивидуального измерения политики [Текст] / И.С.Семененко // Полис. - 2012. - № 6. - С. 9-26. - Библиогр. в конце ст.
ББК 60.5 + 66
Рубрики: Політика--Суспільні трансформації
Кл.слова (ненормовані):
альтернативні моделі розвитку -- соціокультурний аналіз

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Сусська, Ольга
    Методологічні преференції та дифузії в сучасній соціології мас-медіа [Текст] / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2017. - № 2. - С. 119-130 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціологія масових комунікацій
Кл.слова (ненормовані):
масова комунікація -- методологія -- комунікативна стратегія -- соціокультурний аналіз -- інформаційне поле
Анотація: У соціології масових комунікацій методологічні інтерференції та варіативність використання наукових підходів ведуть своє походження від другої половини XX ст. й набувають нових рис у поточний період. Нові виклики радше не породжують нові методи, а відкривають шляхи до суміщення, іноді “дифузного” використання, іноді інтерференції методологічних підходів, схрещення раціональних та постмодерністських тлумачень симулятивної природи мас-медійної комунікації. Так вибудовується картина достатньо проявленої “дифузії” наукових підходів і напрямів. Стає дедалі вагомішим поширення ан- тропоцентричних та соціокультурних візій. Використання згаданих підходів надає широкі можливості у вивченні комунікативних стратегій та дозволяє осягнути максимально різнобічно медіа-комунікативну діяльність, зокрема в дослідженні комунікативних дій персоніфікованого суб'єкта, спрямованих на формування власного інформаційного поля.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)