Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=спеціальні компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окландер, Михайло, Шемчук, Руслана
Назва : Розвиток проектів неформальної маркетинг - освіти в умовах цифровізації суспільства
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 2. - С. 49-71: рис. (Шифр М636468/2020/2)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Комунікації-- Дистанційна освіта-- Підвищення кваліфікації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровий маркетинг--конкурентоспроможність проєктів--спеціальні компетентності
Анотація: На ринку праці зростає потреба у висококваліфікованих маркетологах. При цьому, відповідний рівень фахової компетентності може забезпечити тільки навчання за принципом "освіта впродовж життя". В умовах цифровізації суспільства з'явилась необхідність у розвитку проєктів неформальної маркетингової освіти, оскільки формальна освіта не завжди може задовольнити функціонування системи підвищення кваліфікації.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)