Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживча поведінка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Грошев И. Эмоциональный брендинг и поведение потребителя/Игорь Грошев, Алексей Краснослободцев // Проблемы теории и практики управления, 2012. т.№ 7/8.-С.119-126
2.

Безус Р. М. Соціальні мережі у просуванні продукції органічного агровиробництва/Р. М. Безус // Економіка АПК, 2013. т.№ 5.-С.25-30
3.

Угнива Потребители ковидного периода/Светлана Угнива // Новое время страны, 2021. т.№ 14.-С.32-37
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)