Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=споживчі товари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцов В.В.
Назва : Концепція моделювання формування попиту на ринку споживчих товарів
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - Запоріжжя: Класичний приватний університет, 2009. - N 3. - С. 38-43. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2009/3). - ISSN 1814-1161
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживчі товари
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тарлопов, Ігор Олегович
Назва : Ринок споживчих товарів України: проблеми та перспективи розвитку
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - № 12. - С. 4-8 (Шифр Е779492/2018/12)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
Предметні рубрики: Споживчі товари-- Ринок (екон.) --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживчі товари--торговельні мережі--конкурентне середовище--цифрові технології
Анотація: У статті досліджено стан ринку споживчих товарів України. Доведено, що споживчий ринок є соціально-економічною підсистемою суспільства, яка забезпечує рівновагу між виробництвом і споживанням. Проаналізовано його еволюцію в період становлення ринкових відносин незалежної України. Констатовано суперечливий розвиток.Обгрунтована необхідність покращення територіального розміщення торгових мереж. Розглянуті сучасні технології функціонування ринку споживчих товарів. Узагальнено і систематизовано виявлені проблеми. Розроблені рекомендації щодо подальших перспектив його ефективного розвитку.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дженніфер Мертел
Назва : Статистика поколінь і швидкість змін
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - Київ, 2020. - № 6. - С. 34-36 (Шифр М636468/2020/6)
Предметні рубрики: Інтернет-маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демографічні показники--бренди--споживчі товари
Анотація: Дженніфер Мертел, віце-президент з питань стратегії Snapdragon, використовує дизайнерське мислення для вирішення бізнес-завдань, розробляє архітектуру портфоліо брендів, пробіли та позиціонування для різних провідних брендів споживчих товарів. У статті подано статистику поколінь та швидкісні зміни суспільства.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)