Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.

Барвінок І. Особливості сприймання музики молодшими школярами/І. Барвінок // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2008,N N 12.-С.25-27.
2.

Рібцун Ю. Щоб малюк заговорив/Юлія Рібцун // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 4.-С.24-26.
3.

Сміліченко Я. Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання/Яніна Сміліченко // Початкова школа, 2011. т.№ 3.-С.31-34
4.

Третяк Т. М. Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 8.-С.18-22
5.

Сарапулова Є. Віршуємо змалку /Євгенія Сарапулова // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 11.-С.12-15
6.

Фетісова С. Ігри-застібки : для дітей раннього віку /Світлана Фетісова // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 10.-С.25-26
7.

Матійчак О. В. Розвиток естетичного сприймання дійсності засобами музичного мистецтва/О. В. Матійчак, В. В. Федоренко // Все для вчителя, 2011. т.№ 22/24 (серпень).-С.13-15
8.

Сулятицька О. "У скарбовані серця"/О. Сулятицька // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 4 (січень).-С.23-25
9.

Фенцик О. Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання/Оксана Фенцик // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.9-14
10.

Митник О. Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра/Олександр Митник, Віра Науменко // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.36-39
11.

Третяк Т. Розвиток творчого сприймання старшокласниками нової наукової інформації/Третяк Т. // Рідна школа, 2011. т.№ 12.-С.16-20
12.

Усатий Андрій Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури /Андрій Усатий // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 2.-С.19-23
13.

Кірик М. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи/Марія Кірик // Початкова школа, 2012. т.№ 7.-С.45-49.
14.

Третяк Т. М. Проблема психологічної готовності учня до творчого сприймання інформації/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 6.-С.59-62
15.

Шелехова Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів/ Галина Шелехова // Українська мова і література в школі, 2012,N № 4.-С.20-24
16.

Лупина Марія Психологія пізнання і навчання/Марія Лупина // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 17.-С.28-43
17.

Клименко Ю. Підручник для початкової школи "Francais"/Ю. Клименко // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.34-35
18.

Куріпта Валентина Особливості розуміння тексту шестирічними учнями/Валентина Куріпта // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 40.-С.3-5
19.

Мартиненко Валентина Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами/Валентина Мартиненко // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 6.-С.16-20
20.

Губенко Р. М. Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками/Р. М. Губенко // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 12.-С.77-79
 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)