Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Барвінок І. Особливості сприймання музики молодшими школярами/І. Барвінок // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2008,N N 12.-С.25-27.
|
>2.
| Рібцун Ю. Щоб малюк заговорив/Юлія Рібцун // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 4.-С.24-26.
|
>3.
| Сміліченко Я. Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання/Яніна Сміліченко // Початкова школа, 2011. т.№ 3.-С.31-34
|
>4.
| Третяк Т. М. Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 8.-С.18-22
|
>5.
| Сарапулова Є. Віршуємо змалку /Євгенія Сарапулова // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 11.-С.12-15
|
>6.
| Фетісова С. Ігри-застібки : для дітей раннього віку /Світлана Фетісова // Дошкільне виховання, 2011. т.№ 10.-С.25-26
|
>7.
| Матійчак О. В. Розвиток естетичного сприймання дійсності засобами музичного мистецтва/О. В. Матійчак, В. В. Федоренко // Все для вчителя, 2011. т.№ 22/24 (серпень).-С.13-15
|
>8.
| Сулятицька О. "У скарбовані серця"/О. Сулятицька // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 4 (січень).-С.23-25
|
>9.
| Фенцик О. Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання/Оксана Фенцик // Початкова школа, 2011. т.№ 11.-С.9-14
|
>10.
| Митник О. Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра/Олександр Митник, Віра Науменко // Початкова школа, 2012. т.№ 3.-С.36-39
|
>11.
| Третяк Т. Розвиток творчого сприймання старшокласниками нової наукової інформації/Третяк Т. // Рідна школа, 2011. т.№ 12.-С.16-20
|
>12.
| Усатий Андрій Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури /Андрій Усатий // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 2.-С.19-23
|
>13.
| Кірик М. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи/Марія Кірик // Початкова школа, 2012. т.№ 7.-С.45-49.
|
>14.
| Третяк Т. М. Проблема психологічної готовності учня до творчого сприймання інформації/Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 6.-С.59-62
|
>15.
| Шелехова Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів/ Галина Шелехова // Українська мова і література в школі, 2012,N № 4.-С.20-24
|
>16.
| Лупина Марія Психологія пізнання і навчання/Марія Лупина // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 17.-С.28-43
|
>17.
| Клименко Ю. Підручник для початкової школи "Francais"/Ю. Клименко // Іноземні мови в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.34-35
|
>18.
| Куріпта Валентина Особливості розуміння тексту шестирічними учнями/Валентина Куріпта // Початкова освіта (Шкільний світ), 2012. т.№ 40.-С.3-5
|
>19.
| Мартиненко Валентина Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами/Валентина Мартиненко // Українська мова і література в школі, 2012. т.№ 6.-С.16-20
|
>20.
| Губенко Р. М. Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками/Р. М. Губенко // Практична психологія та соціальна робота, 2012. т.№ 12.-С.77-79
|
|
|