Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.


    Аристова, Людмила.
    Реалізація змістової лінії "Сприймання та інтерпретація мистецтва" в курсі "Мистецтво. 1 клас" [Текст] / Л. Аристова // Мистецтво та освіта. - 2018. - № 3. - С. 11-14
Рубрики: Уроки мистецтва
Анотація: Подаються методичні рекомендації щодо реалізації змістової лінії "Сприймання та інтерпретація мистецтва" в курсі "Мистецтво. 1 клас" у контексті положень Нової української школи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Білоус, Петро.
    Про естетичне сприймання давніх творів / Петро Білоус // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2013. - № 7/8. - С. 55-60
ББК 83
Рубрики: Літературні пам'ятки староукраїнські--Читання--Переклад
Анотація: Розкрито особливості естетичного сприймання давньої української літератури. Оскільки йдеться про специфічні типи літературної творчості (середньовічний, бароковий), то подано поради, як читати і перекладати давній текст, визначено пізнавальні й художні критерії тлумачення старовинних творів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.
74
Б 24


    Барвінок, І.
    Особливості сприймання музики молодшими школярами [Текст] / І. Барвінок // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 25-27. . - ISSN 0131-6788
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Бойко, Наталія.
    Формування комунікативних компетенцій учнів з порушенням слуху через корекційно-розвиваюче, компенсуюче навчання та виховання [Текст] / Н. Бойко // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 124-126. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР)
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади
   Мовленнєвий розвиток--Діти з порушенням слуху

   Діти з особливими потребами--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням слуху -- розвиток слухового сприймання вимови -- організація занять
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу та методологічні аспекти роботи педагогічного колективу над проблемою. На основі науково-методичної літератури з'ясовано основні етапи, план роботи та тематику проблемних тем загальноосвітнього закладу.


Дод.точки доступу:
Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

5.


    Бойченко, Світлана.
    Музично-пластична імпровізація як елемент розвитку в дітей навичок сприймання музики [Текст] / С. Бойченко // Музичний керівник. - 2013. - № 3. - С. 12-14
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

6.


Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

    Вергунова, В. С.
    Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва [Текст] / В. С. Вергунова // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5
Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
досвід -- естетичне ставлення -- музичне сприймання
Анотація: У статті дається характеристика поняття "досвід" у філософському, психологічному та педагогічному аспектах. Розглядається специфіка досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва.


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Вишинський, Віталій.
    Творчість у режимі онлайн [Текст] / В. Вишинський // Музичний керівник. - 2016. - № 11. - С. 17-19
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
онлайн-ресурси для малювання -- малювання музики -- слухання і сприймання музики -- комплексна творча діяльність дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

8.


    Габінет, І. В.
    Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Губенко, Р. М.
    Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками [Текст] / Р. М. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 77-79 : фото
ББК 74+88
Рубрики: Психологічні дослідження--Старшокласники--Сприймання поетичного образу
Анотація: Стаття "Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками" надрукована з нагоди тридцятиріччя з дня смерті автора, Рими Миколаївни Губенко. Подано короткі відомості про автора. Предметом дослідження в даній статті є визначення індивідуальних особливостей процесів ставлення суб'єктивних моделей поетичного образу, а також вплив цих особливостей на естетичне ставлення учнів до окремих віршів і до поезії як виду мистецтва.


Дод.точки доступу:
Губенко, Рима Миколаївна (молодший науковий співробітник в Інституті психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983 ) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Дзьоба, Оксана.
    Вірш як засіб сприймання нового матеріалу [Текст] / Оксана Дзьоба // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 34-35.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні матеріали -- вірші -- усна лічба -- розвиток уваги -- віршовані правила -- частини мови -- початкова школа
Анотація: Запропоновано власні авторські вірші для організації учнів початкових класів, полегшення сприймання та запам’ятовування нового матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Дмитренко, Світлана.
    Click-навчання [Текст] : методика організації освітнього процесу сучасної молоді / Світлана Дмитренко // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 80-85 : рис.
Рубрики: Інформаційно-освітні технології--Цифрове навчання
   Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні)

   Онлайн-освіта--Онлайн-навчання

Кл.слова (ненормовані):
кліпове мислення -- кліпове сприймання інформації -- click-навчання -- цифрова глобалізація


Дод.точки доступу:
Долглва, Дар'я; Харченко, Наталія


Знайти схожі

12.


    Дорош, І. В.
    Моделі катострафічного сприймання у творчості письменників-дев'ятдесятників [Текст] / І. В. Дорош // Література та культура Полісся : зб. наук. праць / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Вип. 84. - С. 298-306. - Бібліогр.: с. 298-306
УДК
Рубрики: Українська література--Письменники-дев'ятдесятники
Кл.слова (ненормовані):
катострофізм -- моделі катострофічного світосприйняття
Анотація: У статті розглядаються особливості оприявлення катастрофічного світосприймання в сучасній українській літературі на матеріалі ранньої творчості письменників-дев'ятдесятників. Прозові й поетичні тексти першого покоління незалежної України аналізуються крізь призму історіософскої, антропологічної, технократичної та природної катастрофічних моделей.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред., упоряд.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВКр (1)
Вільні: ВКр (1)


Знайти схожі

13.


    Досінчук, О. В.
    Транспорт [Текст] : конспект групового заняття з корекції мовлення для учнів 1-го класу з тяжкими порушеннями мовлення / О. В. Досінчук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 13-16 : ілюстр.
Рубрики: Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення
   Мовленнєві розлади

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні заняття -- фонематичний слух та сприймання -- молодші школярі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Желізко, Юлія.
    Урок як джерело життєрадісного сприймання [Текст] : біоадекватна технологія у вивченні зарубіжної літератури / Юлія Желізко // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 10 (жовт.). - С. 20-22
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
біоадекватна освіта -- колірний імідж твору -- звуковий імідж твору -- тактильний імідж твору
Анотація: Біоадекватна освіта сприяє формуванню в учнів цілісного (двопівкульного), екологічного мислення, залученню до освітнього процесу всіх каналів сприйняття. Особливістю біоадекватного уроку є опора на органи чуття школяра: зір, смак, слух, дотик, нюх і навіть інтуїцію і почуття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Завалко, Катерина
    Відкрити музику в собі : цикл тематичних музичних занять для старших дошкільнят з теми "Птахи" [Текст] / Катерина Завалко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 32-37 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Музичне

Кл.слова (ненормовані):
музичне сприймання -- вокаліз -- слухання музики -- вокальні навички -- ритм -- спів солов'я
Анотація: Подоно добірку музичних занять. В них гармонійно включені літературні твори морального спрямування, які готують дітей до слухання музики та допомагають їм більш цілісно сприймати музичні образи. Інтерактивні вправи на розвиток чуття ритму, які супроводжуются віршами, сприятимуть усвідомленню зв'язку між музикою та поезією. що проявляється не лише в образності, а й у ритмічності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Завалко, Катерина.
    Шлях до музики [Текст] : розвиток музичного сприймання дошкільнят / Катерина Завалко, Аділє Халілова // Палітра педагога. - 2018. - № 5. - С. 3-5
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
музичне сприймання


Дод.точки доступу:
Халілова, Аділє

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Кірик, М.
    Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи [Текст] / Марія Кірик // Початкова школа. - 2012. - № 7. - С. 45-49.
ББК 81.411.1 + 88
Рубрики: Психологія--Психологія навчання
   Українська мова--Процес навчання

Кл.слова (ненормовані):
аудіали -- візуали -- кінестетики -- аудіовізуально-кінестетична діяльність -- сприймання -- увага -- уявлення -- засвоєння -- шестилітки
Анотація: У статті описується роль аналізаторів сприймання шестиліток (слухове, зорове, кінестичне) на початковому етапі навчання грамоти та розвитку мовлення. Вони утворюють певну інтеграційну систему, яка забезпечує ефективніше сприйняття, запам'ятовування та відтворення навчального матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Клименко, Ю.
    Підручник для початкової школи "Francais" [Текст] / Ю. Клименко // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 34-35
Рубрики: Французька мова--Навчання--Початкова школа--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
образне сприймання та запам'ятовування -- роль навчальної гри -- наочно-образне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

19.


    Клубенко, Д. Є.
    Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Навчання

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
казкотерапія -- казки -- розвиток дрібної моторики -- розвиток фонематичного сприймання -- діти з вадами розвитку


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Кондратенко, Лариса.
    Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації [Текст] / Лариса Кондратенко // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 14-17. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики: Дитяча психологія--Шкільна
   Педагогіка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
психологія учнів -- сприймання навчальної інформації -- здібності дитини -- навчальний матеріал -- негативні наслідки -- ІКТ -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто основні зміни в здібностях дітей, які вивчалися науковцями різних країн, показано їх вплив на сприймання дитиною навчального матеріалу, а також подано короткі поради щодо можливостей зменшити негативні наслідки цього впливу.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)