Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.
74
Б 24


    Барвінок, І.
    Особливості сприймання музики молодшими школярами [Текст] / І. Барвінок // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 25-27. . - ISSN 0131-6788
ББК 74

Кл.слова (ненормовані):
ІБВ

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Матійчак, О. В.
    Розвиток естетичного сприймання дійсності засобами музичного мистецтва [Текст] / О. В. Матійчак, В. В. Федоренко // Все для вчителя. - 2011. - № 22/24 (серпень). - С. 13-15
ББК 74.268.53 + 74.202
Рубрики: Музика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Міжпредметні зв'язки--Музика--Естетика--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
музиканти -- мистецтво -- дитина


Дод.точки доступу:
Федоренко, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Фетісова, С.
    Ігри-застібки : для дітей раннього віку [Текст] / Світлана Фетісова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 25-26
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- зорове сприймання -- мислення -- просторові уявлення -- дрібна моторика пальців
Анотація: Подано зразки використання посібників у вигляді ігор-застібок, які допоможуть розвивати дрібну моторику, формувати у дітей вміння впізнавати і називати предмети та їхні знаки, збагачувати словник дітей прикметниками, що означають розмір, колір і форму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Третяк Т.
    Розвиток творчого сприймання старшокласниками нової наукової інформації [Текст] / Третяк Т. // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.200.507
Рубрики: Дослідницька діяльність--Учні--Еколого-натуралістична робота
Анотація: У статті розглянуто структуру процесу розв'язування дослідницьких (конструктивних) задач, спрямованого на розвиток конструктивного мислення школярів. проаналізовано сутність методики творчого пошуку нових ідей КАРУС, розробленої відомим психологом В. О. Моляком.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Фенцик, О.
    Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Сміліченко, Я.
    Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання [Текст] / Яніна Сміліченко // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Риторика--Методика початкового навчання
   Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин

Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- слухання тексту -- сприймання інформації -- мовленнєві можливості -- риторика
Анотація: У статті розглянуто поняття аудіювання, перспективність і наступність у навчанні аудіювання, проаналізовано можливості учнів шкіл з російською мовою навчання сприймати текст українською мовою і відтворювати його зміст, роль аудіювання у підготовці школярів до вивчення курсу "Риторика".

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Рібцун, Ю.
    Щоб малюк заговорив [Текст] / Юлія Рібцун // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 24-26.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- слухове сприймання -- мовленнєва моторика -- мовленнєве наслідування
Анотація: В статті йдеться про те, як уникнути затримки мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку, як розвивати мовлення малюків в період від одного до трьох років та про роль дорослого у формуванні фонематичного сприймання дитини.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Сарапулова, Є.
    Віршуємо змалку [Текст] / Євгенія Сарапулова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 12-15. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання віршів -- рима -- ритм -- гра -- емоційне сприймання -- робота над піснею
Анотація: "Словесна творчість дітей, зокрема віршування, - важлива складова їхнього мовленнєвого креативного, художньо-естетичного та інтелектуального розвитку. До тогож, цікава і доступна форма роботи, що долучає малюка до мистецтва слова, позитивно впливає на формування його особистості, світосприйняття і служить доброю підготовкою до школи." В статті розповідається про те, як організувати таку роботу і розвивати поетичні здібності дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Третяк, Т. М.
    Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу [Текст] / Т. М. Третяк // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 18-22. - Бібліогр. : 13 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Сімейні стосунки
Кл.слова (ненормовані):
Обдарована -- Задача -- Творчість -- Сім‘я
Анотація: У статті аналізуються психологічні труднощі обдарованої дитини в сім'ї. Пропонуються методичні засоби психологічної допомоги обдарованим дітям, що страждають від непорозумінь у сім'ї.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мартиненко, Валентина
    Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами [Текст] / Валентина Мартиненко // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 16-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 83+84
Рубрики: Література--Теорія--Художні твори
Кл.слова (ненормовані):
художній твір -- вікові особливості сприймання молодших школярів -- типові труднощі сприймання -- розуміння окремих літературних жанрів
Анотація: У статті висвітлюються вікові психологічні й індивідуальні особливості сприймання учнями початкових класів художніх творів, у т. ч. окремих літературних жанрів, аналізуються типові труднощі їх усвідомлення школярами, які вчителю важливо враховувати під час організації аналізу художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Клименко, Ю.
    Підручник для початкової школи "Francais" [Текст] / Ю. Клименко // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 34-35
Рубрики: Французька мова--Навчання--Початкова школа--Підручники і навчальні посібники
Кл.слова (ненормовані):
образне сприймання та запам'ятовування -- роль навчальної гри -- наочно-образне мислення

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)


Знайти схожі

12.


    Куріпта, Валентина
    Особливості розуміння тексту шестирічними учнями [Текст] / Валентина Куріпта // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 40. - С. 3-5
ББК 74.202.4
Рубрики: Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- речення -- причинові зв'язки


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Фенцик, О.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.19.411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Шелехова, Галина
    Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 22-26. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
сприймання мовлення -- аудіювання -- читання -- мовленнєва компетентність -- основна школа
Анотація: У статті висвітлюються питання щодо важливості сформованості в учнів основної школи вмінь сприймати усне й писемне мовлення для їхнього навчання успішного спілкування, аналіз результатів анкетування вчителів і учнів, зроблено висновки щодо шляхів розв'язання цієї проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Губенко, Р. М.
    Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками [Текст] / Р. М. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 77-79 : фото
ББК 74+88
Рубрики: Психологічні дослідження--Старшокласники--Сприймання поетичного образу
Анотація: Стаття "Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками" надрукована з нагоди тридцятиріччя з дня смерті автора, Рими Миколаївни Губенко. Подано короткі відомості про автора. Предметом дослідження в даній статті є визначення індивідуальних особливостей процесів ставлення суб'єктивних моделей поетичного образу, а також вплив цих особливостей на естетичне ставлення учнів до окремих віршів і до поезії як виду мистецтва.


Дод.точки доступу:
Губенко, Рима Миколаївна (молодший науковий співробітник в Інституті психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983 ) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Лупина, Марія
    Психологія пізнання і навчання [Текст] / Марія Лупина // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 28-43
ББК 88.8
Рубрики: Підлітковий вік--Дитяча психологія--Шкільний психолог
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- пам'ять -- діагностика


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Усатий, Андрій
    Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури [Текст] / Андрій Усатий // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Українська література--Урок
   Українська література--Художній текст

Кл.слова (ненормовані):
читацькі вміння -- сприймання -- презентації -- пізнання -- творчі здібності
Анотація: У статті розглянуто закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які вдосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікаційних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, у процесі чого формуються читацькі вміння: старшокласники вчаться аналізувати твір, розуміти його в розвитку літературного процесу, з'ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними у галузі сприймання та аналізу художніх текстів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Митник, О.
    Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра [Текст] / Олександр Митник, Віра Науменко // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 36-39
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- комунікативні вміння -- спілкування -- сприймання художнього твору -- казки Марії Пономаренко -- метод емпатії
Анотація: У статті йдеться про розвиток комунікативних умінь молодших школярів на уроках читання. Наведено розробки уроків читання.


Дод.точки доступу:
Науменко, Віра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Сулятицька, О.
    "У скарбовані серця" [Текст] : позакласне читання / О. Сулятицька // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 4 (січень). - С. 23-25. - Бібліогр.: с. 25
ББК 74.200.585.00
Рубрики: Читання--Позакласне--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- молодші школярі -- сприймання поезій


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Шелехова, Г.
    Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів [Текст] / Галина Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1 + 74
Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення--Методика
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- розуміння -- мовленнєва компетентність -- аудіювання -- читання
Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості й різновиди аудіювання й читання, прийоми й способи навчання сприймання усного й писемного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)