Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 74 Б 24
Барвінок, І. Особливості сприймання музики молодшими школярами [Текст] / І. Барвінок> // Рідна школа. - 2008. - N 12. - С. 25-27.
. - ISSN 0131-6788ББК 74
Кл.слова (ненормовані): ІБВ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Матійчак, О. В. Розвиток естетичного сприймання дійсності засобами музичного мистецтва [Текст] / О. В. Матійчак, В. В. Федоренко> // Все для вчителя. - 2011. - № 22/24 (серпень). - С. 13-15
ББК 74.268.53 + 74.202 Рубрики: Музика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Міжпредметні зв'язки--Музика--Естетика--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): музиканти -- мистецтво -- дитина
Дод.точки доступу: Федоренко, В. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Фетісова, С. Ігри-застібки : для дітей раннього віку [Текст] / Світлана Фетісова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 25-26
ББК 74.100 Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інтелектуальний розвиток -- зорове сприймання -- мислення -- просторові уявлення -- дрібна моторика пальців Анотація: Подано зразки використання посібників у вигляді ігор-застібок, які допоможуть розвивати дрібну моторику, формувати у дітей вміння впізнавати і називати предмети та їхні знаки, збагачувати словник дітей прикметниками, що означають розмір, колір і форму.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Третяк Т. Розвиток творчого сприймання старшокласниками нової наукової інформації [Текст] / Третяк Т.> // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.200.507 Рубрики: Дослідницька діяльність--Учні--Еколого-натуралістична робота Анотація: У статті розглянуто структуру процесу розв'язування дослідницьких (конструктивних) задач, спрямованого на розвиток конструктивного мислення школярів. проаналізовано сутність методики творчого пошуку нових ідей КАРУС, розробленої відомим психологом В. О. Моляком.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Фенцик, О. Повноцінне сприйняття молодшими школярами художніх творів на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик> // Початкова школа. - 2011. - № 11. - С. 9-14. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- повноцінне сприймання художнього твору -- художній текст -- первинний синтез -- аналіз художнього твору Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати художній твір, розкрито послідовність роботи з художнім твором, особливу увагу зосереджено на специфіці аналізу змісту художнього твору у взаємозв'язку із його формою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Сміліченко, Я. Перспективність і наступність у виробленні аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання [Текст] / Яніна Сміліченко> // Початкова школа. - 2011. - № 3. - С. 31-34. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Риторика--Методика початкового навчання Українська мова--Методика викладання в школах національних меншин Кл.слова (ненормовані): аудіювання -- слухання тексту -- сприймання інформації -- мовленнєві можливості -- риторика Анотація: У статті розглянуто поняття аудіювання, перспективність і наступність у навчанні аудіювання, проаналізовано можливості учнів шкіл з російською мовою навчання сприймати текст українською мовою і відтворювати його зміст, роль аудіювання у підготовці школярів до вивчення курсу "Риторика".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Рібцун, Ю. Щоб малюк заговорив [Текст] / Юлія Рібцун> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 4. - С. 24-26.
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мови Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий розвиток дитини -- мовленнєва діяльність -- слухове сприймання -- мовленнєва моторика -- мовленнєве наслідування Анотація: В статті йдеться про те, як уникнути затримки мовленнєвого розвитку у дітей раннього віку, як розвивати мовлення малюків в період від одного до трьох років та про роль дорослого у формуванні фонематичного сприймання дитини.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Сарапулова, Є. Віршуємо змалку [Текст] / Євгенія Сарапулова> // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 12-15. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.102.12 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): складання віршів -- рима -- ритм -- гра -- емоційне сприймання -- робота над піснею Анотація: "Словесна творчість дітей, зокрема віршування, - важлива складова їхнього мовленнєвого креативного, художньо-естетичного та інтелектуального розвитку. До тогож, цікава і доступна форма роботи, що долучає малюка до мистецтва слова, позитивно впливає на формування його особистості, світосприйняття і служить доброю підготовкою до школи." В статті розповідається про те, як організувати таку роботу і розвивати поетичні здібності дітей.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Третяк, Т. М. Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 18-22. - Бібліогр. : 13 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Сімейні стосунки Кл.слова (ненормовані): Обдарована -- Задача -- Творчість -- Сім‘я Анотація: У статті аналізуються психологічні труднощі обдарованої дитини в сім'ї. Пропонуються методичні засоби психологічної допомоги обдарованим дітям, що страждають від непорозумінь у сім'ї.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Мартиненко, Валентина Труднощі сприймання художніх творів молодшими школярами [Текст] / Валентина Мартиненко> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 6. - С. 16-20. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 83+84 Рубрики: Література--Теорія--Художні твори Кл.слова (ненормовані): художній твір -- вікові особливості сприймання молодших школярів -- типові труднощі сприймання -- розуміння окремих літературних жанрів Анотація: У статті висвітлюються вікові психологічні й індивідуальні особливості сприймання учнями початкових класів художніх творів, у т. ч. окремих літературних жанрів, аналізуються типові труднощі їх усвідомлення школярами, які вчителю важливо враховувати під час організації аналізу художніх текстів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Клименко, Ю. Підручник для початкової школи "Francais" [Текст] / Ю. Клименко> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2012. - № 1. - С. 34-35
Рубрики: Французька мова--Навчання--Початкова школа--Підручники і навчальні посібники Кл.слова (ненормовані): образне сприймання та запам'ятовування -- роль навчальної гри -- наочно-образне мислення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДІМ (1) Вільні: ВДІМ (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Куріпта, Валентина Особливості розуміння тексту шестирічними учнями [Текст] / Валентина Куріпта> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 40. - С. 3-5
ББК 74.202.4 Рубрики: Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): сприймання -- речення -- причинові зв'язки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Фенцик, О. Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик> // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.19.411.4 Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Шелехова, Галина Уміння сприймати мовлення як складник мовленнєвої компетентності учнів основної школи [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 7. - С. 22-26. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 81.411.1 Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): сприймання мовлення -- аудіювання -- читання -- мовленнєва компетентність -- основна школа Анотація: У статті висвітлюються питання щодо важливості сформованості в учнів основної школи вмінь сприймати усне й писемне мовлення для їхнього навчання успішного спілкування, аналіз результатів анкетування вчителів і учнів, зроблено висновки щодо шляхів розв'язання цієї проблеми.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Губенко, Р. М. Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками [Текст] / Р. М. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 77-79 : фото
ББК 74+88 Рубрики: Психологічні дослідження--Старшокласники--Сприймання поетичного образу Анотація: Стаття "Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками" надрукована з нагоди тридцятиріччя з дня смерті автора, Рими Миколаївни Губенко. Подано короткі відомості про автора. Предметом дослідження в даній статті є визначення індивідуальних особливостей процесів ставлення суб'єктивних моделей поетичного образу, а також вплив цих особливостей на естетичне ставлення учнів до окремих віршів і до поезії як виду мистецтва.
Дод.точки доступу: Губенко, Рима Миколаївна (молодший науковий співробітник в Інституті психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983 ) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Лупина, Марія Психологія пізнання і навчання [Текст] / Марія Лупина> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 17. - С. 28-43
ББК 88.8 Рубрики: Підлітковий вік--Дитяча психологія--Шкільний психолог Кл.слова (ненормовані): сприймання -- пам'ять -- діагностика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Усатий, Андрій Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури [Текст] / Андрій Усатий> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3(4Укр) Рубрики: Українська література--Урок Українська література--Художній текст Кл.слова (ненормовані): читацькі вміння -- сприймання -- презентації -- пізнання -- творчі здібності Анотація: У статті розглянуто закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які вдосконалюються в процесі впровадження в навчання інформаційно-комунікаційних технологій, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів української літератури. Їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, у процесі чого формуються читацькі вміння: старшокласники вчаться аналізувати твір, розуміти його в розвитку літературного процесу, з'ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними у галузі сприймання та аналізу художніх текстів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Митник, О. Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра [Текст] / Олександр Митник, Віра Науменко> // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 36-39
ББК 74.268.19=411.4 Рубрики: Українська мова--Навчання читання Кл.слова (ненормовані): читання -- комунікативні вміння -- спілкування -- сприймання художнього твору -- казки Марії Пономаренко -- метод емпатії Анотація: У статті йдеться про розвиток комунікативних умінь молодших школярів на уроках читання. Наведено розробки уроків читання.
Дод.точки доступу: Науменко, Віра Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Сулятицька, О. "У скарбовані серця" [Текст] : позакласне читання / О. Сулятицька> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2012. - № 4 (січень). - С. 23-25. - Бібліогр.: с. 25
ББК 74.200.585.00 Рубрики: Читання--Позакласне--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): мотивація -- молодші школярі -- сприймання поезій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Шелехова, Г. Теоретичні аспекти формування мовленнєвої компетентності учнів 5-7 класів у процесі сприймання усних і письмових текстів [Текст] / Галина Шелехова> // Українська мова і література в школі. - 2012. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 81.411.1 + 74 Рубрики: Українська мова--Розвиток мовлення--Методика Кл.слова (ненормовані): сприймання -- розуміння -- мовленнєва компетентність -- аудіювання -- читання Анотація: У статті на основі досліджень в галузі психолінгвістики, психології, методики розкривається зміст понять сприймання як різновиду мовленнєвої діяльності людини, розуміння, його рівні, особливості й різновиди аудіювання й читання, прийоми й способи навчання сприймання усного й писемного мовлення учнів 5-7 класів на уроках української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|