Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Аристова, Людмила. Реалізація змістової лінії "Сприймання та інтерпретація мистецтва" в курсі "Мистецтво. 1 клас" [Текст] / Л. Аристова> // Мистецтво та освіта. - 2018. - № 3. - С. 11-14
Рубрики: Уроки мистецтва Анотація: Подаються методичні рекомендації щодо реалізації змістової лінії "Сприймання та інтерпретація мистецтва" в курсі "Мистецтво. 1 клас" у контексті положень Нової української школи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учня до творчого сприймання інформації [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 6. - С. 59-62. - Бібліогр. : 6 назв.
ББК 74 Рубрики: Учні--Творче сприймання інформації Анотація: Рорзглядаються питання конструювання просторового образу і його ролі в конструктивно-технічній діяльності учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Третяк Т. Розвиток творчого сприймання старшокласниками нової наукової інформації [Текст] / Третяк Т.> // Рідна школа. - 2011. - № 12. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.200.507 Рубрики: Дослідницька діяльність--Учні--Еколого-натуралістична робота Анотація: У статті розглянуто структуру процесу розв'язування дослідницьких (конструктивних) задач, спрямованого на розвиток конструктивного мислення школярів. проаналізовано сутність методики творчого пошуку нових ідей КАРУС, розробленої відомим психологом В. О. Моляком.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Губенко, Р. М. Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками [Текст] / Р. М. Губенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 77-79 : фото
ББК 74+88 Рубрики: Психологічні дослідження--Старшокласники--Сприймання поетичного образу Анотація: Стаття "Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками" надрукована з нагоди тридцятиріччя з дня смерті автора, Рими Миколаївни Губенко. Подано короткі відомості про автора. Предметом дослідження в даній статті є визначення індивідуальних особливостей процесів ставлення суб'єктивних моделей поетичного образу, а також вплив цих особливостей на естетичне ставлення учнів до окремих віршів і до поезії як виду мистецтва.
Дод.точки доступу: Губенко, Рима Миколаївна (молодший науковий співробітник в Інституті психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983 ) \про неї\ Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сердюк, Оксана. Методи формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / О. Сердюк> // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 4. - С. 14-19
Рубрики: Музичне виховання Анотація: Розглядаються методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів з огляду на їхні психофізіологічні особливості та специфіку завдань музичного виховання в початковій школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Третяк, Т. М. Методичні засади дослідження сприймання старшокласниками творчих технічних задач [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2013. - № 12. - С. 65-69. - Бібліогр. : 3 назв.
ББК 88 Рубрики: Психологія творчості--Творчі технічні задачі Анотація: Автором статті подано творчі задачі для старшокласників, експериментальні завдання розроблені доктором психологічних наук О. І. Кульчицькою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Вергунова, В. С. Теоретико-методологічні основи формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва [Текст] / В. С. Вергунова> // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 22-25. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.484(4УКР)я5 + 88я5 Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка Кл.слова (ненормовані): досвід -- естетичне ставлення -- музичне сприймання Анотація: У статті дається характеристика поняття "досвід" у філософському, психологічному та педагогічному аспектах. Розглядається специфіка досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва.
Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Третяк, Т. М. Стимуляція творчого сприймання інформації засобами карусу [Текст] / Т. М. Третяк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - № 8. - С. 18-22. - Бібліогр. : 13 назв.
Рубрики: Обдаровані діти--Сімейні стосунки Кл.слова (ненормовані): Обдарована -- Задача -- Творчість -- Сім‘я Анотація: У статті аналізуються психологічні труднощі обдарованої дитини в сім'ї. Пропонуються методичні засоби психологічної допомоги обдарованим дітям, що страждають від непорозумінь у сім'ї.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дмитренко, Світлана. Click-навчання [Текст] : методика організації освітнього процесу сучасної молоді / Світлана Дмитренко> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 80-85 : рис.
Рубрики: Інформаційно-освітні технології--Цифрове навчання Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні) Онлайн-освіта--Онлайн-навчання Кл.слова (ненормовані): кліпове мислення -- кліпове сприймання інформації -- click-навчання -- цифрова глобалізація
Дод.точки доступу: Долглва, Дар'я; Харченко, Наталія
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Желізко, Юлія. Урок як джерело життєрадісного сприймання [Текст] : біоадекватна технологія у вивченні зарубіжної літератури / Юлія Желізко> // Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 10 (жовт.). - С. 20-22
Рубрики: Зарубіжна література--Методи навчання--Загальноосвітні школи Кл.слова (ненормовані): біоадекватна освіта -- колірний імідж твору -- звуковий імідж твору -- тактильний імідж твору Анотація: Біоадекватна освіта сприяє формуванню в учнів цілісного (двопівкульного), екологічного мислення, залученню до освітнього процесу всіх каналів сприйняття. Особливістю біоадекватного уроку є опора на органи чуття школяра: зір, смак, слух, дотик, нюх і навіть інтуїцію і почуття.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Костюченко, М. А. До сутності поняття "музичне сприймання" [Текст] / М. А. Костюченко ; наук. керівник О. П. Прищепа> // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 38-44. - Бібліогр.: с. 44.
Рубрики: Музичне виховання--Школярі молодшого віку Музична освіта--Школярі молодшого віку Кл.слова (ненормовані): творче виконання -- естетичні враження -- художні цінності -- музичний образ -- музичний слух -- слухові асоціації
Дод.точки доступу: Прищепа, О. П. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Маричевська, Ю. І. Формування музично-естетичних смаків учнів у загальноосвітній школі [Текст] / Ю. І. Маричевська ; наук. керівник О. В. Коваль> // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 45-49. - Бібліогр.: с. 48-49.
Рубрики: Музичне виховання--Загальноосвітні школи Естетичне виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): естетична культура -- естетичний ідеал -- музичний смак -- музичне сприймання -- естетичний смак -- музичні твори
Дод.точки доступу: Коваль, О. В. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1) Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мисенко, Олександр. Система об'єктів авторського права [Текст] / Олександр Мисенко> // Інтелектуальна власність в Україні. - 2020. - № 6. - С. 10-19 : табл. - Бібліогр.: с. 19
Рубрики: Авторське право Кл.слова (ненормовані): органи слуху -- органи зору -- органи дотику -- органи смаку -- органи нюху -- сприймання людиною творів -- об'єктивна форма твору Анотація: У статті розглядається питання систематизації об'єктів авторського права залежно від об'єктивної форми твору.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1) Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бойко, Наталія. Формування комунікативних компетенцій учнів з порушенням слуху через корекційно-розвиваюче, компенсуюче навчання та виховання [Текст] / Н. Бойко> // Український вимір : [міжнар. зб. наук.-педагог., метод. ст. і матеріалів з України та діаспори] / [Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - Чернігів, 2017. - Число 14. - С. 124-126. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 63.3(0=УКР)-7 + 71.4(4УКР) + 74(4УКР) Рубрики: Діти з порушенням слуху--Корекційно-розвивальна робота--Комунікативні компетенції--Загальноосвітні навчальні заклади Мовленнєвий розвиток--Діти з порушенням слуху Діти з особливими потребами--Загальноосвітні навчальні заклади--Україна Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- розвиток слухового сприймання вимови -- організація занять Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до реалізації науково-методичної проблеми навчального закладу та методологічні аспекти роботи педагогічного колективу над проблемою. На основі науково-методичної літератури з'ясовано основні етапи, план роботи та тематику проблемних тем загальноосвітнього закладу.
Дод.точки доступу: Блохин, Дарина \ред.\; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах:
всього 1 : ВКр (1) Вільні: ВКр (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Присяжнюк, Лариса. Еколого-природнича освіта дошкільнят у поліфонії інноваційних підходів [Текст] / Лариса Присяжнюк> // Палітра педагога. - 2017. - № 6. - С. 3-6
. - ISSN 1680-449Х Рубрики: Дошкільна освіта--Екологічна освіта Кл.слова (ненормовані): освітні моделі -- інтегрована освіта -- емоційно-ціннісне сприймання -- підходи до організації освітнього процесу
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Логунова, І. Розвиток сприймання художніх творів учнями 5-8 класів [Текст] / Ілона Логунова, Андрій Усатий> // Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 7/8. - С. 58-59. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Література--Культура читання Українська література--Аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): сприймання -- художня уява -- аналіз твору -- метод -- художня діяльність Анотація: Запропоновано розробку методики формування художнього сприймання учнів 5-8 класів, яку забезпечено дотриманням низки психолого-педагогічних умов. Охарактеризовано методичну систему і проаналізовано результати формувального етапу експерименту, які засвідчили значне підвищення рівня художнього сприймання та ефективність поданої методики.
Дод.точки доступу: Усатий, А. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сердюк, О. Методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / Оксана Сердюк> // Початкова школа. - 2016. - № 8. - С. 38-42. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Мистецтво--Музика--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): сприймання музики -- молодші школярі -- методи і прийоми Анотація: У статті розглянуто методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів з огляду на їх психофізіологічні особливості та специфіку завдань музичного виховання у початковій школі. Наведено приклади використання методів та прийомів формування музичного сприймання на уроках музичного мистецтва в початковій школі.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Як виховувати оптимістів [Текст]> // Жінка. - 2020. - № 11. - С. 40-41 : рис.
Рубрики: Дитяча психологія--Емоції Сімейне виховання--Батьки і діти Емоції--Практична психологія Кл.слова (ненормовані): оптимістичне сприймання життя -- позитивне мислення -- життєрадісність -- діти -- вніб 5
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вишинський, Віталій. Творчість у режимі онлайн [Текст] / В. Вишинський> // Музичний керівник. - 2016. - № 11. - С. 17-19
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): онлайн-ресурси для малювання -- малювання музики -- слухання і сприймання музики -- комплексна творча діяльність дітей
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВМ (1) Вільні: ВМ (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Прищепа, О. Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма [Текст] / Ольга Прищепа> // Початкова школа. - 2017. - № 11. - С. 17-19.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання письма Кл.слова (ненормовані): письмо -- букви -- ручка -- увага учнів Анотація: Наведено кілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання. Різноманітні вправляння з ручкою розвивають спритність пальчиків, яка необхідна під час письма. У статті використані сторінки з навчальних посібників.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|