Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.


    Дмитренко, Світлана.
    Click-навчання [Текст] : методика організації освітнього процесу сучасної молоді / Світлана Дмитренко // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 80-85 : рис.
Рубрики: Інформаційно-освітні технології--Цифрове навчання
   Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні)

   Онлайн-освіта--Онлайн-навчання

Кл.слова (ненормовані):
кліпове мислення -- кліпове сприймання інформації -- click-навчання -- цифрова глобалізація


Дод.точки доступу:
Долглва, Дар'я; Харченко, Наталія


Знайти схожі

2.


    Фетісова, С.
    Ігри-застібки : для дітей раннього віку [Текст] / Світлана Фетісова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 10. - С. 25-26
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Засоби навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- зорове сприймання -- мислення -- просторові уявлення -- дрібна моторика пальців
Анотація: Подано зразки використання посібників у вигляді ігор-застібок, які допоможуть розвивати дрібну моторику, формувати у дітей вміння впізнавати і називати предмети та їхні знаки, збагачувати словник дітей прикметниками, що означають розмір, колір і форму.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Губенко, Р. М.
    Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками [Текст] / Р. М. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 12. - С. 77-79 : фото
ББК 74+88
Рубрики: Психологічні дослідження--Старшокласники--Сприймання поетичного образу
Анотація: Стаття "Індивідуальні особливості сприймання поетичного образу старшокласниками" надрукована з нагоди тридцятиріччя з дня смерті автора, Рими Миколаївни Губенко. Подано короткі відомості про автора. Предметом дослідження в даній статті є визначення індивідуальних особливостей процесів ставлення суб'єктивних моделей поетичного образу, а також вплив цих особливостей на естетичне ставлення учнів до окремих віршів і до поезії як виду мистецтва.


Дод.точки доступу:
Губенко, Рима Миколаївна (молодший науковий співробітник в Інституті психології ім. Г. С. Костюка ; 1930-1983 ) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Мавроді, М. Х.
    Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 10 (жовтень). - С. 15-17
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Індивідуалні заняття
   Логопедія--Діти з порушенням слуху

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Діти з порушенням слуху -- Інклюзивна освіта
Анотація: План-конспект заняття. Мета: закріпити вміння вимовляти ряд голосних на одному диханні, автоматизація звуку М упрямій та вокальній позиції; диференціація звуків С-З в складах, словах, словосполученнях; розвиток слухового сприймання на матеріалі тексту "Осінь",фраз розмовно-побутового та математичного характеру, розширення активного словника.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Марков, А. Ю.
    Автоматизація звука[р ] у зв'язному мовленні. Диференціація звуків [ш ] - [ж ] [Текст] / А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 13-16 : рис.
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Сурдопедагогіка

   Мовленнєва підготовка--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
корекціні індивідуальні заняття -- слухове сприймання -- вимова звуків -- діти звадами розвитку
Анотація: Конспект індивідуального заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учня 4-го класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Крижановська, Тетяна.
    Бесіди за фортепіано, або коли музичне сприймання стає джерелом творчості [Текст] / Т. Крижановська, О. Чекеренда // Музичний керівник. - 2015. - № 10. - С. 18-24
ББК 74.200
Рубрики: Музика--Дошкільні навчальні заклади--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
активне сприймання фортепіанних мініатюр -- дитяча музична творчість -- творчі завдання для дітей на фортепіано


Дод.точки доступу:
Чекеренда, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

7.


    Завалко, Катерина
    Відкрити музику в собі : цикл тематичних музичних занять для старших дошкільнят з теми "Птахи" [Текст] / Катерина Завалко // Дошкільне виховання. - 2013. - № 2. - С. 32-37 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять
   Педагогіка--Дошкільне виховання--Музичне

Кл.слова (ненормовані):
музичне сприймання -- вокаліз -- слухання музики -- вокальні навички -- ритм -- спів солов'я
Анотація: Подоно добірку музичних занять. В них гармонійно включені літературні твори морального спрямування, які готують дітей до слухання музики та допомагають їм більш цілісно сприймати музичні образи. Інтерактивні вправи на розвиток чуття ритму, які супроводжуются віршами, сприятимуть усвідомленню зв'язку між музикою та поезією. що проявляється не лише в образності, а й у ритмічності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Дзьоба, Оксана.
    Вірш як засіб сприймання нового матеріалу [Текст] / Оксана Дзьоба // Початкова школа. - 2019. - № 5. - С. 34-35.
Рубрики: Педагогіка--Методи навчання
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні матеріали -- вірші -- усна лічба -- розвиток уваги -- віршовані правила -- частини мови -- початкова школа
Анотація: Запропоновано власні авторські вірші для організації учнів початкових класів, полегшення сприймання та запам’ятовування нового матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Сарапулова, Є.
    Віршуємо змалку [Текст] / Євгенія Сарапулова // Дошкільне виховання. - 2011. - № 11. - С. 12-15. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.102.12
Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
складання віршів -- рима -- ритм -- гра -- емоційне сприймання -- робота над піснею
Анотація: "Словесна творчість дітей, зокрема віршування, - важлива складова їхнього мовленнєвого креативного, художньо-естетичного та інтелектуального розвитку. До тогож, цікава і доступна форма роботи, що долучає малюка до мистецтва слова, позитивно впливає на формування його особистості, світосприйняття і служить доброю підготовкою до школи." В статті розповідається про те, як організувати таку роботу і розвивати поетичні здібності дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мікітюк, Юлія.
    Галерея звукових картин у музичній залі [Текст] / Ю. Мікітюк, Олена О. // Музичний керівник. - 2015. - № 10. - С. 10-17
ББК 74.200
Рубрики: Музика--Дошкільні навчальні заклади--Розробки уроків
Кл.слова (ненормовані):
звукові картинки -- сприймання музики -- завдання по на сполучення звуку та кольору


Дод.точки доступу:
О., Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

11.


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час навчання письма [Текст] / Ольга Прищепа // Початкова школа. - 2017. - № 11. - С. 17-19.
Рубрики: Українська мова--Методика початкового навчання--Навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
письмо -- букви -- ручка -- увага учнів
Анотація: Наведено кілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання. Різноманітні вправляння з ручкою розвивають спритність пальчиків, яка необхідна під час письма. У статті використані сторінки з навчальних посібників.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Костюченко, М. А.
    До сутності поняття "музичне сприймання" [Текст] / М. А. Костюченко ; наук. керівник О. П. Прищепа // Традиції та сучасність музично-педагогічної освіти : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. (за міжнар. участі), 4 квіт. 2017 р. / Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Каф. мист. дисциплін. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - С. 38-44. - Бібліогр.: с. 44.
УДК
Рубрики: Музичне виховання--Школярі молодшого віку
   Музична освіта--Школярі молодшого віку

Кл.слова (ненормовані):
творче виконання -- естетичні враження -- художні цінності -- музичний образ -- музичний слух -- слухові асоціації


Дод.точки доступу:
Прищепа, О. П. \наук. керівник.\; Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка. Кафедра мистецьких дисциплин

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Присяжнюк, Лариса.
    Еколого-природнича освіта дошкільнят у поліфонії інноваційних підходів [Текст] / Лариса Присяжнюк // Палітра педагога. - 2017. - № 6. - С. 3-6 . - ISSN 1680-449Х
Рубрики: Дошкільна освіта--Екологічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
освітні моделі -- інтегрована освіта -- емоційно-ціннісне сприймання -- підходи до організації освітнього процесу


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Митник, О.
    Елементи логіки і риторики на уроках читання як засіб розвитку комунікативних умінь молодшого школяра [Текст] / Олександр Митник, Віра Науменко // Початкова школа. - 2012. - № 3. - С. 36-39
ББК 74.268.19=411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- комунікативні вміння -- спілкування -- сприймання художнього твору -- казки Марії Пономаренко -- метод емпатії
Анотація: У статті йдеться про розвиток комунікативних умінь молодших школярів на уроках читання. Наведено розробки уроків читання.


Дод.точки доступу:
Науменко, Віра

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Красько, Ольга.
    Зведення многочлена до стандартного вигляду. Урок алгебри. 7-й клас [Текст] / О. Красько // Математика (Шкільний світ). - 2015. - № 23. - С. 14-17 : табл. - Дод. № 1-3
Рубрики: Математика--Алгебра--Методика викладання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні форми роботи -- фізкультхвилинка -- індивідуальна робота -- колективна робота -- полісенсорне цілеспрямоване сприймання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Габінет, І. В.
    Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Скуратовська, Ольга.
    Концерт-казка, або Велика музика для маленьких слухачів [Текст] / О. Скуратовська // Музичний керівник. - 2015. - № 11. - С. 20-24
Рубрики: Музичне виховання--Дошкільні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- концерт-казка -- методичні рекомендації зі слухання музики -- прийоми пластичного інтонування -- зображувальна діяльність дітей


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

18.


    Сердюк, О.
    Методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / Оксана Сердюк // Початкова школа. - 2016. - № 8. - С. 38-42. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Мистецтво--Музика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
сприймання музики -- молодші школярі -- методи і прийоми
Анотація: У статті розглянуто методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів з огляду на їх психофізіологічні особливості та специфіку завдань музичного виховання у початковій школі. Наведено приклади використання методів та прийомів формування музичного сприймання на уроках музичного мистецтва в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Сердюк, Оксана.
    Методи формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / О. Сердюк // Мистецтво та освіта. - 2015. - № 4. - С. 14-19
Рубрики: Музичне виховання
Анотація: Розглядаються методи та прийоми формування музичного сприймання у молодших школярів з огляду на їхні психофізіологічні особливості та специфіку завдань музичного виховання в початковій школі


Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)


Знайти схожі

20.


    Фенцик, О.
    Методика аналізу ліричного твору на уроках літературного читання [Текст] / Оксана Фенцик // Початкова школа. - 2012. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.268.19.411.4
Рубрики: Українська мова--Навчання читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька компетентність -- сприймання художнього твору -- ліричний твір -- первинний синтез -- аналіз -- вторинний синтез -- прийоми аналізу
Анотація: У статті розглянуто проблему формування в молодших школярів уміння повноцінно сприймати ліричний твір, особливу увагу зосереджено на прийомах аналізу поетичного тексту, описано їх застосування - на матеріалах віршів, які вивчаються в початкових класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)