Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стилістика мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко Н.
Назва : Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2011. - № 3. - С. 6-9 (Шифр -466899/2011/3)
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Культура мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура мови (мовлення)--норми літературної мови--стилістика мови--стилістика мовлення--синонімія--комунікативно-стилістичні ознаки мовлення
Анотація: У статті подано визначення поняття "культура мови (мовлення)"; окреслено коло відповідної галузі мовознавства і визначено завдання лінгводидактики; обгрунтовано наукові засади роботи з удосконалення моленнєвої культури старшокласників і наведено зразки завдань і вправ.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Деркач О.
Назва : Зміст і структура текстів різних стилів, їх характерні мовні засоби, основні жанри : українська мова : 11 клас
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 1. - С. 33-37. (Шифр У679846/2016/1)
Предметні рубрики: Українська мова-- Стилістика-- Методика
Українська мова-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно зорієнтований урок--стиль мови--стиль мовлення--стилістика мовлення--жанри--стилістичний аналіз висловлення--українська народна вишивка--історія українського стилю
Анотація: Мета поданого уроку полягає в наступному: систематизувати й узагальнити відомості про стиль мови і стиль мовлення; поглиблювати знання учнів про зміст і структуру текстів різних стилів, їх основні жанри та мовні засоби; формувати практичні вміння і навички стилістичного аналізу висловлення; розвивати мовленнєво-мисленнєві вміння здійснювати компаративний аналіз текстів різних стилів, досліджувати мовний матеріал; виховувати в школярів почуття поваги до рідної мови та своєї Батьківщини засобами мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)