Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стратегія сталого розвитку<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.


    Мартюшева, Олександра Олексіївна.
    Розробка індикаторів сталого розвитку країни: зарубіжний та вітчизняний досвід [Текст] / Олександра Олексіївна Мартюшева // Стратегічні пріоритети. - 2014. - № 1. - С. 77-83. - Бібліогр.: с. 82-83
Рубрики: Сталий розвиток--Індикатори
Кл.слова (ненормовані):
показники сталого розвитку -- індикатори -- стратегія сталого розвитку -- екологічна політика -- соціально-економічний розвиток
Анотація: Розглянуті актуальні питання розробки індикаторів сталого розвитку на основі аналізу зарубіжного досвіду. Аналіз вітчизняного досвіду оцінювання сталості розвитку обмежився переважно регіональним рівнем через відсутність предмету аналізу на загальнодержавному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Калішенко, Євгенія.
    Правове забезпечення розвитку електронного урядування в Україні [Текст] / Євгенія Калішенко // Підприємництво, господарство і право. - 2019. - № 7. - С. 140-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Електронне урядування --Правове забезпечення--Україна
Кл.слова (ненормовані):
стратегія сталого розвитку -- інформаційне суспільство -- інформатизація -- інформаційно-комунікаційні технології -- державне управління
Анотація: Упровадження електронного урядування в Україні регулюється великою кількістю нормативних актів у сфері розвитку інформаційного суспільства, електронного урядування та інформатизації. Причому електронне урядування розглядається здебільшого не як окрема сфера, а як складова частина сфери інформатизації. Аналіз низки законодавчих та інших нормативно-правових актів інформаційного законодавства свідчить, що саме на державу покладається головна організуюча, координуюча та контролююча роль у відносинах, що виникають у процесі впровадження електронного урядування між основними її суб’єктами: державою та бізнесом, міжнародними та громадськими організаціями, громадянами. А тому проаналізовані джерела інформаційно-правових норм дозволяють підтвердити висновок про належність до інформаційного законодавства також положень, статей із нормативно-правових актів адміністративного законодавства. І навпаки, в адміністративному законодавстві містяться інформаційно-правові норми. Однак, незважаючи на значну нормативно-правову базу з питань електронного урядування, відсутність єдиної державної політики з упровадження електронного урядування, її концептуальних засад та стратегії, відсутність дієвого контролю з боку держави за виконанням заходів із впровадження електронного урядування, а також відсутність чітко визначеної системи критеріїв їх реалізації призвели до того, що Україна відстає за темпами впровадження електронного урядування від інших європейських країн.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Гусєва, О. Ю.
    Обґрунтування платформи прискоренного економічного розвитку України на основі високошвидкісних технологій [Текст] / О. Ю. Гусєва // Економіка. Менеджмент. Бізнес. - 2017. - № 2. - С. 33-39 : рис. - Бібліогр.: с. 38-39
УДК
Рубрики: Економічний розвиток--Інформаційно-телекомунікаційні технології--Україна
Кл.слова (ненормовані):
ІТ-галузь -- стратегія сталого розвитку -- темпи зростання ВВП


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)