Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=структорологічна модель брендингу<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.012.32
Автор(и) : Карачина Н. П., Вакар Т. В., Мороз І. О.
Назва : Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій
Місце публікування : Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 25-32: рис. (Шифр Е027782/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: с. 31-32
УДК : 65.012.32
Предметні рубрики: Брендинг-- Сільські території-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): атрибути бренду--структорологічна модель брендингу--історія--трактування категорій--теорія брендингу територій--управління
Анотація: У статті досліджено потенціал та перспективи територіального брендингу як своєрідної альтернативної, нетрадиційної маркетингової технології сільського розвитку. Розглянуто особливості такого брендингу в Україні. Підкреслено, що актуальність брендингу загалом та брендингу територій обумовлені останніми тенденціями сучасного бізнесу, за якими фактор якості відіграє все меншу роль у здійсненні впливу на споживача: брендові товари складають переважну більшість постіндустріальних економік; все більше зростає престиж національних торгових марок; окупність брендингу усталено зменшується; подальше товарне насичення продуктових ринків диктує необхідність забезпечити більший доступ до споживача.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)