Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=сфера освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Деревянко, Богдан
.
Визначення критеріїв класифікації навчальних закладів / Б. Деревянко> // Підприємництво, господарство і право. - 2012. -
№ 2
. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74
Рубрики:
Освіта--Послуги--Класифікація та критерії
Кл.слова (ненормовані):
сфера освіти
Анотація:
У статті визначаються основні критерії класифікації виробників освітніх послуг та інших суб'єктів господарювання.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Сергеева, М. Г.
Маркетинговая служба как инструмент рынка труда и рынка образовательных услуг [Текст] / М. Г. Сергеева> // Alma mater. - 2011. -
№ 11
. - С. 60-67 : табл. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0321-0383
ББК
65.290-211.1
Рубрики:
Маркетингові дослідження--Ринок праці--Ринок освітніх послуг
Кл.слова (ненормовані):
освітні послуги
--
маркетингові дослідження
--
ринково-орієнтована система
--
сфера освіти
--
ринкова орієнтація освітнього закладу
Анотація:
Рассмотрены цели, задачи и основные направления деятельности маркетинговой службы в учреждениях профессионального образования в регионе. Маркетинговая служба представлена как эффективный инструиент взаимодействия рынков труда и образовательных услуг.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Балыхин, Г. А.
Распределение полномочий между федерацией и регионами в сфере образования [Текст] / Г. А. Балыхин, А . Н. Майоров> // Вестник высшей школы. - 1990. -
№ 9
. - С. 8-16 . - ISSN 0321-0383
Рубрики:
Федералізм--Регіони
Кл.слова (ненормовані):
сфера освіти
--
Конституція
--
вповноваження
Дод.точки доступу:
Майоров, А .Н.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)