Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=сфера освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Балыхин Г. А., Майоров А .Н.
Назва
: Распределение полномочий между федерацией и регионами в сфере образования
Місце публікування
: Вестник высшей школы/ Министерство высшего и среднего образования СССР. - 1990. - № 9. - С. 8-16. - ISSN 0321-0383 (Шифр В041129/1990/9). - ISSN 0321-0383
Предметні рубрики:
Федералізм-- Регіони
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
сфера освіти
--конституція--вповноваження
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.290-211.1
Автор(и)
: Сергеева М.Г.
Назва
: Маркетинговая служба как инструмент рынка труда и рынка образовательных услуг
Місце публікування
: Alma mater/ Министерство образования и науки РФ, Евразийская ассциация университетов. - Москва: Российский университет дружбы народов, 2011. - № 11. - С. 60-67: табл. - ISSN 0321-0383 (Шифр A035210/2011/11). - ISSN 0321-0383
Примітки
: Библиогр. в конце ст.
ББК
: 65.290-211.1
Предметні рубрики:
Маркетингові дослідження-- Ринок праці-- Ринок освітніх послуг
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): освітні послуги--маркетингові дослідження--ринково-орієнтована система--
сфера освіти
--ринкова орієнтація освітнього закладу
Анотація:
Рассмотрены цели, задачи и основные направления деятельности маркетинговой службы в учреждениях профессионального образования в регионе. Маркетинговая служба представлена как эффективный инструиент взаимодействия рынков труда и образовательных услуг.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 74
Автор(и)
: Деревянко, Богдан
Назва
: Визначення критеріїв класифікації навчальних закладів
Місце публікування
: Підприємництво, господарство і право. - 2012. - № 2. - С. 23-26 (Шифр П996846/2012/2)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 74
Предметні рубрики:
Освіта-- Послуги-- Класифікація та критерії
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''):
сфера освіти
Анотація:
У статті визначаються основні критерії класифікації виробників освітніх послуг та інших суб'єктів господарювання.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)