Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=творчий діалог<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дмитрієва, Лариса
Назва : Креативно-інноваційна траєкторія самовираження особистості на уроках літератури
Місце публікування : Всесвітня література в школах України. - 2020. - № 11 (листоп.). - С. 14-15: іл. (Шифр В865270/2020/11)
Предметні рубрики: Література-- Методи навчання-- Загальноосвітні школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрові методи навчання--ділова гра--рольова гра--інсценування--творчий діалог--інтерактивні методи навчання--проблемно-пошукові методи навчання--методи стимулювання і мотивування
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88
Автор(и) : М’ясоїд, Петро
Назва : Творчість В. А. Роменця і російська психологічна думка
Місце публікування : Психологія і суспільство: укр. теорет.-метод. соціогуманіт. часоп. - Тернопіль: Економічна думка, 2013. - № 3. - С. 14-39. - ISSN 1810-2131 (Шифр П231/2013/3). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 88
Предметні рубрики: Психологія-- Видатні психологи
Психологія-- Історія розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія всесвітньої психології--наукова школа--теорія вчинку--творчий діалог--метатеоретичний аналіз у психології
Анотація: Досліджується зміст творчого діалогу В. А. Роменця із М. Г. Ярошевським і С. Л. Рубінштейном, визначається місце діалогу в становленні творчості В. А. Роменця, характеризується шлях, пройдений ним після діалогу, оцінюються спроби порівнянь теорії В. А. Роменця з теоріями С. Л. Рубінштейна та О. М. Леонтьєва, висвітлюються позиції метатеоретичного аналізу в психології. Творчий діалог розуміється як механізм психологічного пізнання в єдності його історичної, логічної і власне психологічної сторін, як підгрунтя принципу доповнюваності у цьому багатоскладовому процесі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)