Пошуковий запит: (<.>K=творчі завдання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 25 |
>1.
| Завдання XXXVIII Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 5.-С.7-14.
|
>2.
| Завдання XIV Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки // Географія та основи економіки в школі, 2011. т.№ 6.-С.5-23
|
>3.
| Лютий Майбутні фінансисти заявили про себе/Ігор Лютий, Олена Яфінович // Вища школа, 2011. т.№ 9.-С.39-54
|
>4.
| Сушницька О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів/О. Сушницька // Початкова освіта (Шкільний світ), 2011. т.№ 45 (грудень).-С.6-8
|
>5.
| Гісем Н. Олімпіадні та інші творчі завдання/Н. Гісем // Історія в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012. т.№ 10.-С.29-37
|
>6.
| Завдання 40-ї Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії // Географія та економіка в сучасній школі, 2013. т.№ 6.-С.30-37
|
>7.
| Козлова Антоніна Творчі завдання з варіативного модуля: "Технологія вирощування рослин та догляд за ними", 7-9 класи/Антоніна Козлова // Трудове навчання (Шкільний світ), 2013. т.№ 7.-С.45-48
|
>8.
| Чайка О. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури/О. Чайка // Українська література в загальноосвітній школі, 2013. т.№ 7/8.-С.21-23
|
>9.
| Комаровська О. Творчі завдання на музичних заняттях у розвитку художньої обдарованості дітей/О. Комаровська // Мистецтво та освіта, 2013. т.№ 4.-С.28, 37-41
|
>10.
| Богосвятська А.-М. Формування системного і творчого мислення на уроках літератури/Анна-Марія Богосвятська // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2015. т.№ 2.-С.13-18
|
>11.
| Туранська Завдання з розділу "Лексика"/Оксана Туранська // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2015. т.№ 3.-С.15-21
|
>12.
| Кучеренко М. Діагностика рівня музичних, артистичних та творчих здібностей дошкільників на початку навчального року/М. Кучеренко // Музичний керівник, 2015. т.№ 9.-С.4-8
|
>13.
| Магар О. Графічні рисунки у вокальній роботі з дітьми/О. Магар // Музичний керівник, 2015. т.№ 11.-С.9-15
|
>14.
| Кир'янова І. Екологічні задачі як вияв творчості учнів у межах певної теми/І. Кир'янова // Біологія (Шкільний світ). -Київ, 2016. т.№ 14.-С.17-21
|
>15.
| Завдання XIX Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки // Географія та економіка в рідній школі, 2016. т.№ 7/8.-С.25-53.
|
>16.
| Савченко О. Розвиток творчої діяльності учнів на уроках літературного читання/Олександра Савченко // Початкова школа, 2016. т.№ 8.-С.10-15.
|
>17.
| Шульга І. В. Аналіз результатів ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії 2015-2016 н. р. [на базі Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20] та методичні рекомендації щодо організації роботи з обдарованими дітьми/І. В. Шульга // Педагогічні обрії, 2016. т.№ 5.-С.58-61
|
>18.
| Кашуба Н. Модуль ІV. Подовження та подвоєння приголосних. Правопис префіксів та суфіксів. Поняття про відокремлення. Звертання як синтаксична категорія/Н. Кашуба, С. Дем'яненко // Українське слово і сучасність, 2017. т.№ 2.-С.17-40
|
>19.
| Гузь О. Уроки № 68-70 : "Контрольна робота з теми "Сучасна література. Я і світ" (тести, розгорнуті відповіді на питання, творчі завдання); "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу, вивченого в шкільному курсі "Зарубіжна література. 7 клас"; "Аналіз сформованості читацьких компетенцій учнів. Анонс програми "Зарубіжна література. 8 клас". Рекомендації на літо"/Ольга Гузь // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України, 2017. т.№ 1.-С.39-41.
|
>20.
| Степанюк У світі фразеологізмів/Микола Степанюк // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2017,N № 10.-С.29-32
|
>21.
| Завдання XXI Всеукраїнської учнівської олімпіади з економіки, 11 клас // Географія та економіка в рідній школі, 2018. т.№ 10.-С.35-46.
|
>22.
| Палій Гра "23 мислинки"/Вікторія Палій // Початкова школа, 2019. т.№ 1.-С.57.
|
>23.
| Іванцова Т. М. Психологічний комфорт на уроці як умова ефективності соціалізації учнів/Т. М. Іванцова // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.23-29
|
>24.
| Швець М. О. Розвиток креативного мислення учнів і краєзнавча робота на уроках географії та у позакласній роботі/М. О. Швець // Географія та економіка в рідній школі, 2020. т.№ 10.-С.18-20.
|
>25.
| Макогончук Шляхи формування компетентностей студентів/Тетяна Макогончук // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи. -Вінниця:Рогальська І. О., 2020,N Вип. 2 (7).-С.274-277
|
|