Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=текстоцентризм<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравець Лариса
Назва : Лінгвістика тексту і текстологія - дві філологічні науки
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 32-35 (Шифр -466899/2015/5/6)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
Предметні рубрики: Мовознавство-- Текстологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лінгвістика тексту--текстоцентризм
Анотація: Охарактеризовано поняття "лінгвістика тексту" і "текстологія". Розкрито історію виникнення і розвитку відповідних галузей науки. Названо найважливіші праці вітчизняних і зарубіжних учених.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Омельчук С.
Назва : Сучасні тенденції в українській лінгводидактиці крізь призму наукових праць Марії Пентилюк
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2016. - № 4. - С. 9-14 (Шифр У679846/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Дидактика
Українська мова-- Методологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тенденція--українська лінгводидактика--мовна освіта--підхід до навчання мови--текстоцентризм--дисертації--марія пентилюк
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в теорії і методиці навчання української мои крізь призму наукових праць Марії пентилюк, перспективні для розвитку лінгводидактичної науки в ХХІ ст. У визначенні концептуальних засад навчання української мови враховано зміну парадигми філософії освіти, що відбувається в сучасному освітньому просторі; переорієнтування мовної освіти зі знаннєвого підходу на компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтований; прогресивні лінгвістичні теорії і концепції, нові аспекти вивчення мови тощо.
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко, Юрій
Назва : Предметоцентризм у викладанні літератури
Місце публікування : Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - К., 2017. - № 4. - С. 15-18 (Шифр Д579456/2017/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): текстоцентризм--феноменальність--індивідуалізація--контекстність--ідеаційність--світогляд
Анотація: Розглянуто систему принципів і підходів до організації навчального процесу, які безпосередньо випливають зі специфіки літератури як предмета шкільного циклу. Наведено систему концептуально важливих підходів для функціонування української літератури як навчальної дисципліни. На перше місце поставлено принцип текстоцентризму, оскільки саме текстуальна робота є основним видом діяльності, що забезпечує розвиток школярів. Його реалізація можлива тільки на технологічній основі, коли вчитель здатний створити навчально-дослідницький алгоритм, виходячи з наявних у методиці навчання літератури шляхів аналізу літературного твору.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сальвенчук, Світлана
Назва : Твори Григорія Квітки-Основ'яненка як основа формування лексичної компетентності учнів
Місце публікування : Українська мова і література в школах України. - 2018. - № 4. - С. 35-39 (Шифр У679846/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: 9 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Вивчення лексики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна особистіть--нова українська літературна мова--діалект--староукраїнська літературна мова--текстоцентризм--г. квітка-основ'яненко--текст--мова письменника
Анотація: Розглянуто особливості формування лексичної компетентності учнів на основі текстів Г. Квітки-Основ'яненка. Виокремлено джерела поповнення лексичного запасу мови та досліджено особливості вивчення лексики на уроках української мови. Наголошено на необхідності використання текстоцентричного методу під час викладання лексики у школі. Запропоновано приклади вправ для засвоєння лексичного матеріалу на текстовій основі.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попова, Людмила
Назва : Принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 22-25 (Шифр -466899/2018/3)
Предметні рубрики: Українська мова-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): текстотворчі вміння--принципи формування текстотворчих умінь--учні старшої школи--текстоцентризм--робота з текстом
Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено принципи формування текстотворчих умінь учнів старшої школи й подано лінгвометодичний коментар до їх реалізації. На основі аналізу наукової літератури автор доходить висновку, що продуктивному формуванню текстотворчих умінь учнів сприятиме врахування таких принципів: текстцентризму, жанрової зумовленості, авторської індивідуальності, інтеграції автора, органічна реалізація виокремлених принципів має позитивно позначатися на формуванні текстотворчих умінь учнів старшої школи, забезпечити свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстотворчої діяльності, вплинути на вибір методів і прийомів, адекватних меті й завданням навчання.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швець Людмила
Назва : Читацькоцентрична парадигма сучасного уроку як основний шлях подолання проблеми читання
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2019. - № 6. - С. 19-24 (Шифр -466899/2019/6)
Примітки : Бібліогр.: 17 назв.
Предметні рубрики: Українська мова-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання твору--текстоцентризм
Анотація: У статті висвітлено умови, що сприяють формуванню любові до читання у дітей різного віку. Окреслено широке коло методів і прийомів, що найбільше підходять для роботи з літературним твором у напрямку читацькоцентризму.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)