Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
у знайденому
Знайдено у інших БД:
Електронний каталог книг (66)
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (18)
Електронна бібліотека (2)
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (20)
Електронний каталог книг іноземними мовами (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=теми<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
866
Показані документи
с 1 за 20
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-120
>
1.
Снєгірьова, Валентина
.
Залучення культурологічного контексту в процесі вивчення
теми
"Грецькі міфи" [Текст] : методичні рекомендації до вступного уроку з
теми
, 6 клас / Валентина Снєгірьова> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. -
№ 9
. - С. 6-9 : мал.
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Міфологія--Вивчення у школі
Міфи--Античні--Давньогрецька міфологія
Анотація:
Запрпоновано методичні матеріали до вступного уроку з
теми
"Грецькі міфи", а саме - матеріали для бесіди і розповіді-презентації про походження богів-олімпійців.
Знайти схожі
>
2.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105 [Текст] / Ольга Гузь> // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 4
. - С. 34-55. - Зміст: Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з
теми
"Сучасна література в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з
теми
"Сучасна література в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "Зарубіжна література. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література. 11 клас"
Рубрики:
Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
Письменники американські, 20-21 ст.
Письменники російські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про нього\; Ровелл, Рейнбоу (американська письменниця ; 1973) \про неї\; Паустовський, Костянтин Георгієвич (російський письменник ; 1892-1968) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Ніколенко, Ольга
.
Балада як жанр фольклору і літератури [Текст] : методичні рекомендації і коментарі до уроків за новою програмою, 7 клас / Ольга Ніколенко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. -
№ 9
. - С. 10-15 : іл. - Зміст: "Балада про Робін Гуда" ; Король Лір і його дочки (староанглійська балада)
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Жанри літературні--Балади--Система уроків
Теми
і образи в літературі--Національний герой
Кл.слова (ненормовані):
вічний образ
--
Робін Гуд
--
Король Лір
Анотація:
Методичні матеріали до уроків для 7 класу до вивчення жанру балади як літературного і фольклорного твору. Розповідається про історію виникнення балади, її фольклорні корені, подано словник термінів, характерні ознаки балад, порівняльна характеристика народних та літературних балад, як приклад наводиться "Балада про Робін Гуда".
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Лисиця, Валентина
.
Роль В.Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні
теми
сонетів. Урок зарубіжної літератури, 8 клас [Текст] / Валентина Лисиця > // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. -
№ 3
. - С. 24-28
Рубрики:
Зарубіжна література--Розробки уроків
Англійська література--Шекспір Вільям (1564-1616 рр.)
Письменники англійські, 16-17 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Урок-відкриття
Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Тіхоненко, Світлана
.
Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 9
. - С. 19-35. - Бібліогр. с. 33. - Зміст: Урок № 14. Вальтер Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі "Айвенго". Текстуальний аналіз І розділу роману ; Урок № 15. Історичний колорит твору й засоби його створення. Динаміка сюжету, гумор ; Урок № 16. Система образів роману В.Скотта "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості з жорстокою підступністю ; Урок № 17. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби його створення. Роман Вальтера Скотта "Айвенго" на кіноекрані ; Урок № 18. Поетичне втілення
теми
трагедії Другої світової війни у вірші К.І.Галчинського "Пісня про солдатів Вестерплятте" ; Урок № 19. Вірш А.Маргул-Шперберга "Про назву концтабору Бухенвальд" як твір-пересторога. Провідні ідеї поезії ; Урок № 20. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Текстуальний аналіз вірша Юлії Друніної "Зінка" ; Урок № 21. Виразне читання напам’ять віршів про Другу світову війну з обґрунтуванням вибору ; Урок № 22. Написання есе за віршем Булата Окуджави "До побачення, хлопчики."
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
Скотт В.
--
Айвенго, роман
Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Ілєусізов, Султанбек
.
Методика вивчення
теми
: утворення Кримського Ханату та його відносини з Україною (Історія України. 7 клас) [Текст] / С. Ілєусізов, І. Коляда> // Історія в школі. - 2015. -
№ 5/6
. - С. 41-48
ББК
74.266.32
Рубрики:
Методика викладання історії України в школі--Тематичний урок
Анотація:
Автори розповідають про історію створення Кримського ханства і його значення для формування кримсько-татарського народу, про трагічні наслідки турецько-татарських походів для українського народу.
Дод.точки доступу:
Коляда, Ігор
Знайти схожі
>
7.
Козій, Ольга
.
Образ світового дерева як спосіб відцентрової побудови художнього світу Дж. Толкіна: генетико-контактний аспект [Текст] / Ольга Козій> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. -
№ 7-8
. - С. 86-90. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК
83.3
Рубрики:
Письменники англійські, 20 ст.
Теми
і образи в літературі--Дерево--Персоніфікація образу
Дод.точки доступу:
Толкін, Джон Рональд Руель (1892-1973) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Онуфрійчук, Інна
.
Хімія у творах світової літератури [Текст] / Інна Онуфрійчук> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. -
№ 11
. - С. 51-54
ББК
74.268.3
Рубрики:
Міжпредметні зв'язки--Світова література--Хімія
Позакласні заходи--Хімія--Література
Теми
і образи в літературі--Хімія
Анотація:
Сценарій позакласного заходу, мета якого дати уявлення про місце хімії серед наук про природу, пояснити роль хімії у формуванні наукової картини світу, її зв’язок з культурою і літературою.
Знайти схожі
>
9.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2017. -
№ 11
. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з
теми
"Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Письменники російські, 19 ст.
Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.
Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
10.
Коляда, І.
Методика організації та проведення рольової гри-історичні дебати при вивченні
теми
:"Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин першої третини XIX cт." (Історія України, 9 клас) [Текст] / І. Коляда, С. Вергун> // Історія в школі. - 2012. -
№ 5/6
. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК
74.266.30
Рубрики:
Методика викладання в школі--Історія України--Тематичний урок--Ігрові форми навчання
Анотація:
Автори пропонують тематичну розробку уроку-дискусії, запрошуючи в історичне минуле України. Використання такої форми сприяє формуванню творчої особистості учнів, виникненню і розвитку у них інтересу до навчання, особистісних мотивацій до опанування нових знань.
Дод.точки доступу:
Вергун, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
11.
Науменко, Світлана
.
"Тихе сяйво над моєю долею.". Тема кохання в поезіях Г Аполлінера, Б. Пастернака, Л Костенко [Текст] / Світлана Науменко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. -
№ 7-8
. - С. 72-76. - Зміст: Міст Мірабо / Г. Аполлінер. Зимняя ночь / Б. Пастернак. "Я дуже тяжко Вами відболіла." / Л. Костенко.
ББК
74.268.3
Рубрики:
Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Теми
і образи в поезії--Кохання
Кл.слова (ненормовані):
каліграма
--
есе
--
Аполлінер Г.
Дод.точки доступу:
Аполлінер, Гійом (французький поет, художник, критик ; 1880-1918) \про нього\; Пастернак, Борис Леонідович (російський поет, прозаїк, перекладач, лауреат Нобелівської премії ; 1890-1960) \про нього\; Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
12.
Тіхоненко, Світлана
.
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 10
. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з
теми
"Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з
теми
"Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
ББК
74.268.39
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Дод.точки доступу:
Рябуха, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
13.
Ніколенко, Ольга
.
Друга світова війна в європейській поезії [Текст] / Ольга Ніколенко> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. -
№ 11
. - С. 30-31. - Зміст: Пісня про солдатів з Вестерплятте (1939) / Константи Ільдефонс Галчинський. Лист із полону (1942) ; Про назву концтабору Бухенвальд / Альфред Маргул-Шпербера. Круки (1942) / Іммануель Вайсглас. Моє покоління (1945) / Семен Гудзенко.
ББК
74.268.39
Рубрики:
Друга світова війна--В літературі--Поезія--Європа
Поезія--Зарубіжна, 20 ст.
Теми
і образи в зарубіжній літературі--Друга світова війна
Знайти схожі
>
14.
Козова, Т. О.
Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Т. О. Козова, С. О. Тіхоненко> // Зарубіжна література в школах України. - 2015. -
№ 7-8
. - С. 18-59. - Зміст: Урок № 1. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу ; Урок № 2. Переклад і переспів. Практика розрізнення різних видів перекладу ; Урок № 3. Билини як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський) ; Урок № 4. "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині ; Урок № 5. Ідеал воїна-захисника в билині "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Утілення людських чеснот у творі та елементи фольклору ; Урок № 6. Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. "Король Лір і його дочки". Аналітичне дослідження тексту ; Урок № 6(ІІ варіант). Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. Ідеї свободи й служіння народові в англійських баладах про народного захисника Робіна Гуда ; Урок № 7. Моральні уроки балади "Король Лір і його дочки". Король Лір як вічний образ ; Урок № 7(ІІ варіант). Образ Робіна Гуда як народного захисника. Складання цитатної характеристики за текстом твору ; Урок № 8. Історія задуму й створення балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка". Випробування головного героя балади в світі тварин і в світі людей ; Урок № 9. Шиллерське бачення образу справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ; Урок № 10. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича "Світязь" ; Урок № 11. Художні особливості втілення провідної ідеї в баладі Адама Міцкевича "Світязь": символічність образів, елементи фольклору в творі ; Урок № 12. Сутність основного конфлікту твору Роберта Льюїса Стівенсона"Балада про вересовий напій". Художні засоби його втілення ; Урок № 13. Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Складання усної характеристики персонажа. Символіка твору. Контрольний тест з
теми
"Билини і балади"
Рубрики:
Світова література--Планування уроків
Кл.слова (ненормовані):
Міцкевич А.
--
Шиллер Ф.
Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Міцкевич, Адам Бернард (польський поет, засновник польського романтизму ; 1798 - 1855) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
15.
Гузь, Ольга
.
Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69 [Текст] / Ольга Гузь > // Зарубіжна література в школах України. - 2019. -
№ 1
. - С. 16-60. - Зміст: Урок № 60. Тема: Шарль Бодлер - пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла" (загальна характеристика) ; Урок № 61. Тема: Система "відповідностей" у поезії. Аналіз віршів " Відповідності" та "Вечорова гармонія" ; Урок № 62. Тема: Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналіз вірша "Гімн Красі" ; Урок № 63. Тема:Традиції і новаторство вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" Шарля Бодлера ; Урок № 64. Тема: Вірш "Поетичне мистецтво" як художній маніфест символізму від Поля Верлена ; Урок № 65. Тема: Зображення пейзажів природи й душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музичність, живописність лірики ; Урок № 66. Тема: Художнє новаторство Артюра Рембо. Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія" ; Урок № 67. Тема: Асиціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші Артюра Рембо "Голосівки". Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму ; Урок № 68. Тема: Виразне читання напам’ять улюблених віршів "проклятих поетів" з обгрунтуванням вибору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з
теми
"Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці" (тести, аналіз вірша або фрагмента поетичного твору у творчості вивчених авторів)
Рубрики:
Уроки світової літератури--Планування
Письменники французькі, 19 ст.--Поети
Стилі і напрями літератури--Імпресіонізм
Стилі і напрями літератури--Модернізм
Стилі і напрями літератури--Символізм
Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
16.
Коляда, Ігор
.
Спецкурс у вищій школі: теорія та методика (на прикладі окремих спецкурсів) [Текст] / Ігор Коляда, Сергій Вергун, Віка Павлюченко> // Історія в школі. - 2013. -
№ 2
. - С. 18-30 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Поняття, мета і завдання спецкурсу у вищій школі ; Контроль і оцінка знань студентів за підсумками спецкурсів ; Методичні принципи і прийоми викладання спецкурсу ; Самостійна робота студента при вивченні спецкурсу ; Методика викладання спецкурсу на прикладі
теми
"Нейтралітет Швейцарії у Другій світовій війні (1939-1945 рр.)" ; Методика викладання спецкурсу на прикладі
теми
"Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані (1993-2003рр.)"
ББК
74.48
Рубрики:
Історія--Методика викладання--Спецкурси--Вища школа
Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій; Павлюченко, Віка
Знайти схожі
>
17.
Коляда, Ігор
.
Методика організації та проведення комбінованого уроку при вивченні
теми
: "Монгольська навала на українські землі" (Історія України, 7 клас) [Текст] / Ігор Коляда> // Історія в школі. - 2013. -
№ 2
. - С. 34-41 : іл.
ББК
74.266.32
Рубрики:
Історія України--Методика викладання
Уроки історії--Комбіновані
Історія України, 13 ст.--Татаро-монгольська навала
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
18.
Ніколенко, Катерина
.
Типологія юних героїв у сучасній зарубіжній літературі [Текст] / Катерина Ніколенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. -
№ 4
. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Чарлі і шоколадна фабрика" ; "Що не день то субота" ; "Маленькі тролі і великий паводок"
Рубрики:
Світова література--Вивчення в школі
Теми
і образи в світовій літературі
Літературознавство--Ейдологія
Письменники англійські, 20 ст.
Письменники німецькі, 20 ст.
Письменники фінські, 20 ст.
Дод.точки доступу:
Дал, Роальд (англійський письменник, автор романів, казок і новел, написаних як для дорослих, так і для дітей ; 1916-1990) \про нього\; Маар, Пауль (німецький дитячий письменник, драматург, перекладач ; 1937) \про нього\; Янссон, Туве Маріка (фінська художниця шведського походження, романістка, дитяча письменниця та ілюстратор ; 1914-2001 рр.) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
19.
Ніколенко, О. М.
До нас йдуть мумі-тролі. [Текст] / О. М. Ніколенко> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. -
№ 3
. - С. 12-16
ББК
83.3
Рубрики:
Письменники фінські, 20 ст.
Теми
і образи в літературі--Казкові герої
Анотація:
Авторка створила чудові казкові образи - мумі-тролі, які ось уже декілька десятиліть подобаються дітям різних країн.
Дод.точки доступу:
Янссон, Туве Маріка (фінська художниця шведського походження, романістка, дитяча письменниця та ілюстратор ; 1914-2001 рр.) \про неї\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
20.
Борківська, О. П.
Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Вивчаємо індійську народну казку "Фарбований шакал" [Текст] / О. П. Борківська> // Зарубіжна література в школах України. - 2013. -
№ 5
. - С. 19-23. - Зміст: "Фарбований шакал"
ББК
74.268.3
Рубрики:
Світова література--Методика викладання
Казки народні--Індійські
Теми
і образи в літературі--Тварини
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
1-20
21-40
41-60
61-80
81-100
101-120
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)