Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (66)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (18)Електронна бібліотека (2)Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки) (20)Електронний каталог книг іноземними мовами (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=теми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 866
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Снєгірьова, Валентина.
    Залучення культурологічного контексту в процесі вивчення теми "Грецькі міфи" [Текст] : методичні рекомендації до вступного уроку з теми, 6 клас / Валентина Снєгірьова // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 9. - С. 6-9 : мал.
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Міфологія--Вивчення у школі

   Міфи--Античні--Давньогрецька міфологія

Анотація: Запрпоновано методичні матеріали до вступного уроку з теми "Грецькі міфи", а саме - матеріали для бесіди і розповіді-презентації про походження богів-олімпійців.


Знайти схожі

2.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 93-105 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 4. - С. 34-55. - Зміст: Урок № 93. Тема уроку: Проблема творчості у повісті "Золота троянда" Костянтина Паустовського й специфіка її художнього втілення ; Урок № 94. Тема: Лабіринти нашого життя, або секрети роману "В пошуках Аляски" Джона Гріна ; Урок № 95. Тема: Становлення особистості в романі Джона Гріна "Паперові міста" ; Урок № 96. Тема: Паралельний сюжет твору Рейнбоу Ровелл "Елеонор і Парк" як засіб утілення авторського задуму історії Ромео і Джульєтти сучасності ; Урок № 97. Тема: Динаміка образів Елеанор і Парка. Сенс зображення випробування їхнього кохання ; Урок № 98. Тема: Вічна тема кохання й вічні образи світової літератури (алюзивність роману Р. Ровелл "Елеонор і Парк" ; Урок № 99. Тема: Дискусія "У чому криється секрет пополярності сучасної літератури для юнацтва" ; Урок № 100. Тема: Написання есе на тему "Книга, що мене схвилювала" (на основі вивчених творів з теми "Сучасна література в юнацькому читанні") ; Урок № 101. Тема: Контрольна робота з теми "Сучасна література в юнацькому читанні" (тести, розгорнуті відповіді на запитання) ; Урок № 102. Тема: Контрольний тест за курс "Зарубіжна література. 10 клас" ; Урок № 103. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 104. Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу ; Урок № 105 Тема: Анонс курсу "Зарубіжна література. 11 клас"
Рубрики: Зарубіжна література--Орієнтовне поурочне планування уроків
   Письменники американські, 20-21 ст.

   Письменники російські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Грін, Джон (американський письменник ; 1977) \про нього\; Ровелл, Рейнбоу (американська письменниця ; 1973) \про неї\; Паустовський, Костянтин Георгієвич (російський письменник ; 1892-1968) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Ніколенко, Ольга.
    Балада як жанр фольклору і літератури [Текст] : методичні рекомендації і коментарі до уроків за новою програмою, 7 клас / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 9. - С. 10-15 : іл. - Зміст: "Балада про Робін Гуда" ; Король Лір і його дочки (староанглійська балада)
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Жанри літературні--Балади--Система уроків

   Теми і образи в літературі--Національний герой

Кл.слова (ненормовані):
вічний образ -- Робін Гуд -- Король Лір
Анотація: Методичні матеріали до уроків для 7 класу до вивчення жанру балади як літературного і фольклорного твору. Розповідається про історію виникнення балади, її фольклорні корені, подано словник термінів, характерні ознаки балад, порівняльна характеристика народних та літературних балад, як приклад наводиться "Балада про Робін Гуда".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Лисиця, Валентина.
    Роль В.Шекспіра в розвитку англійської національної літератури і світового мистецтва. Основні теми сонетів. Урок зарубіжної літератури, 8 клас [Текст] / Валентина Лисиця // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 3. - С. 24-28
Рубрики: Зарубіжна література--Розробки уроків
   Англійська література--Шекспір Вільям (1564-1616 рр.)

   Письменники англійські, 16-17 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Урок-відкриття


Дод.точки доступу:
Шекспір, Вільям (1564-1616 ) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Тіхоненко, Світлана.
    Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 9. - С. 19-35. - Бібліогр. с. 33. - Зміст: Урок № 14. Вальтер Скотт - засновник історичного роману. Історія і художній вимисел у романі "Айвенго". Текстуальний аналіз І розділу роману ; Урок № 15. Історичний колорит твору й засоби його створення. Динаміка сюжету, гумор ; Урок № 16. Система образів роману В.Скотта "Айвенго". Зіткнення добра, краси й справедливості з жорстокою підступністю ; Урок № 17. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря, художні засоби його створення. Роман Вальтера Скотта "Айвенго" на кіноекрані ; Урок № 18. Поетичне втілення теми трагедії Другої світової війни у вірші К.І.Галчинського "Пісня про солдатів Вестерплятте" ; Урок № 19. Вірш А.Маргул-Шперберга "Про назву концтабору Бухенвальд" як твір-пересторога. Провідні ідеї поезії ; Урок № 20. Зображення трагедії Другої світової війни з різних боків Європи. Текстуальний аналіз вірша Юлії Друніної "Зінка" ; Урок № 21. Виразне читання напам’ять віршів про Другу світову війну з обґрунтуванням вибору ; Урок № 22. Написання есе за віршем Булата Окуджави "До побачення, хлопчики."
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
Скотт В. -- Айвенго, роман


Дод.точки доступу:
Скотт, Вальтер (шотландський письменник, поет, історик, збирач старожитностей, адвокат ; 1771-1832) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Ілєусізов, Султанбек.
    Методика вивчення теми : утворення Кримського Ханату та його відносини з Україною (Історія України. 7 клас) [Текст] / С. Ілєусізов, І. Коляда // Історія в школі. - 2015. - № 5/6. - С. 41-48
ББК 74.266.32
Рубрики: Методика викладання історії України в школі--Тематичний урок
Анотація: Автори розповідають про історію створення Кримського ханства і його значення для формування кримсько-татарського народу, про трагічні наслідки турецько-татарських походів для українського народу.


Дод.точки доступу:
Коляда, Ігор

Знайти схожі

7.


    Козій, Ольга.
    Образ світового дерева як спосіб відцентрової побудови художнього світу Дж. Толкіна: генетико-контактний аспект [Текст] / Ольга Козій // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 7-8. - С. 86-90. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 83.3
Рубрики: Письменники англійські, 20 ст.
   Теми і образи в літературі--Дерево--Персоніфікація образу



Дод.точки доступу:
Толкін, Джон Рональд Руель (1892-1973) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Онуфрійчук, Інна.
    Хімія у творах світової літератури [Текст] / Інна Онуфрійчук // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 11. - С. 51-54
ББК 74.268.3
Рубрики: Міжпредметні зв'язки--Світова література--Хімія
   Позакласні заходи--Хімія--Література

   Теми і образи в літературі--Хімія

Анотація: Сценарій позакласного заходу, мета якого дати уявлення про місце хімії серед наук про природу, пояснити роль хімії у формуванні наукової картини світу, її зв’язок з культурою і літературою.


Знайти схожі

9.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 9 класу. Уроки № 29-33 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2017. - № 11. - С. 50-64. - Зміст: Урок № 29. Тема: Мотиви світової скорботи у ліриці М. Ю. Лермонтова. Зв’язок творчості митця із традиціями європейського романтизму ; Урок № 30. Тема: Особливості розвитку сюжету й композиції в романі "Герой нашого часу" М. Ю. Лермонтова. Зв’язок твору з історичною та духовною атмосферою доби. Аналіз передмови ; Урок № 31. Тема: Складність образа Печоріна, його духовна трагедія ; Урок № 32. Тема: Порівняльна характеристика образів Євгена Онєгіна та Григорія Печоріна як типів "зайвих людей" російської дійсності ; Урок № 33. Тема: Новаторство М. Ю. Лермонтова в жанрі роману. Контрольний тест з теми "Взаємодія романтизму й реалізму
Рубрики: Світова література--Планування уроків
   Письменники російські, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Лермонтов М. Ю.


Дод.точки доступу:
Лермонтов, Михайло Юрійович (російський поет, прозаїк, драматург, художник ; 1814-1841) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Коляда, І.
    Методика організації та проведення рольової гри-історичні дебати при вивченні теми:"Наддніпрянська Україна в системі міжнародних відносин першої третини XIX cт." (Історія України, 9 клас) [Текст] / І. Коляда, С. Вергун // Історія в школі. - 2012. - № 5/6. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.266.30
Рубрики: Методика викладання в школі--Історія України--Тематичний урок--Ігрові форми навчання
Анотація: Автори пропонують тематичну розробку уроку-дискусії, запрошуючи в історичне минуле України. Використання такої форми сприяє формуванню творчої особистості учнів, виникненню і розвитку у них інтересу до навчання, особистісних мотивацій до опанування нових знань.


Дод.точки доступу:
Вергун, С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.


    Науменко, Світлана.
    "Тихе сяйво над моєю долею.". Тема кохання в поезіях Г Аполлінера, Б. Пастернака, Л Костенко [Текст] / Світлана Науменко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2012. - № 7-8. - С. 72-76. - Зміст: Міст Мірабо / Г. Аполлінер. Зимняя ночь / Б. Пастернак. "Я дуже тяжко Вами відболіла." / Л. Костенко.
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
   Теми і образи в поезії--Кохання

Кл.слова (ненормовані):
каліграма -- есе -- Аполлінер Г.


Дод.точки доступу:
Аполлінер, Гійом (французький поет, художник, критик ; 1880-1918) \про нього\; Пастернак, Борис Леонідович (російський поет, прозаїк, перекладач, лауреат Нобелівської премії ; 1890-1960) \про нього\; Костенко, Ліна Василівна (українська письменниця, поетеса-шістдесятниця ; 1930) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Тіхоненко, Світлана.
    Орієнтовне поурочне планування для 7 класу [Текст] / Світлана Тіхоненко, Наталія Рябуха // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 10. - С. 29-41. - Зміст: Урок № 23. Особливості сюжету і композиції повісті В.Бикова "Альпійська балада" ; Урок № 24. Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби і кохання світу насильства. Гуманістичний зміст повісті ; Урок № 25. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому. "Альпійська балада" Василя Бикова в кіно ; Урок № 26. Контрольна робота з теми "Історичне минуле в літературі" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, порівняльні характеристики) ; Урок № 27. Проблема взаємин між батьками й дітьми в новелі Джеймса Олдріджа "Останній дюйм" ; Урок № 28. Образи Бена і Деві, художні засоби їх створення ; Урок № 29. Символічність назви оповідання. Утвердження сімейних цінностей у творі ; Урок № 30. Протистояння і примирення Сходу й Заходу в "Баладі про Схід і Захід" Редьярда Кіплінга. Антитеза у творі. Динаміка образів головних героїв ; Урок № 31. Проблема духовного випробування людини у вірші Редьярда Кіплінга "Якщо.". Сюжет і композиція вірша. Художні особливості твору, його провідна ідея ; Урок № 32. Контрольна робота з теми "Духовне випробування людини" (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)
ББК 74.268.39
Рубрики: Світова література--Планування уроків


Дод.точки доступу:
Рябуха, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Ніколенко, Ольга.
    Друга світова війна в європейській поезії [Текст] / Ольга Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2015. - № 11. - С. 30-31. - Зміст: Пісня про солдатів з Вестерплятте (1939) / Константи Ільдефонс Галчинський. Лист із полону (1942) ; Про назву концтабору Бухенвальд / Альфред Маргул-Шпербера. Круки (1942) / Іммануель Вайсглас. Моє покоління (1945) / Семен Гудзенко.
ББК 74.268.39
Рубрики: Друга світова війна--В літературі--Поезія--Європа
   Поезія--Зарубіжна, 20 ст.

   Теми і образи в зарубіжній літературі--Друга світова війна



Знайти схожі

14.


    Козова, Т. О.
    Орієнтовне поурочне планування уроків для 7 класу [Текст] / Т. О. Козова, С. О. Тіхоненко // Зарубіжна література в школах України. - 2015. - № 7-8. - С. 18-59. - Зміст: Урок № 1. Оригінал і переклад. Види перекладів, специфіка художнього перекладу ; Урок № 2. Переклад і переспів. Практика розрізнення різних видів перекладу ; Урок № 3. Билини як жанр. Поетичне відображення історії Київської Русі в билинах. Основні цикли билин (Київський, Новгородський) ; Урок № 4. "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Реальність (історія, побут, звичаї) і художня вигадка в билині ; Урок № 5. Ідеал воїна-захисника в билині "Ілля Муромець і Соловей-Розбійник". Утілення людських чеснот у творі та елементи фольклору ; Урок № 6. Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. "Король Лір і його дочки". Аналітичне дослідження тексту ; Урок № 6(ІІ варіант). Балада як жанр фольклору й літератури. Характерні ознаки балади. Ідеї свободи й служіння народові в англійських баладах про народного захисника Робіна Гуда ; Урок № 7. Моральні уроки балади "Король Лір і його дочки". Король Лір як вічний образ ; Урок № 7(ІІ варіант). Образ Робіна Гуда як народного захисника. Складання цитатної характеристики за текстом твору ; Урок № 8. Історія задуму й створення балади Фрідріха Шиллера "Рукавичка". Випробування головного героя балади в світі тварин і в світі людей ; Урок № 9. Шиллерське бачення образу справжнього лицаря, його мужність, відвага, людська гідність ; Урок № 10. Утвердження любові до Батьківщини й героїзму в баладі Адама Міцкевича "Світязь" ; Урок № 11. Художні особливості втілення провідної ідеї в баладі Адама Міцкевича "Світязь": символічність образів, елементи фольклору в творі ; Урок № 12. Сутність основного конфлікту твору Роберта Льюїса Стівенсона"Балада про вересовий напій". Художні засоби його втілення ; Урок № 13. Утвердження духовної сили піктів, їх героїзму в захисті національних цінностей. Складання усної характеристики персонажа. Символіка твору. Контрольний тест з теми "Билини і балади"
Рубрики: Світова література--Планування уроків
Кл.слова (ненормовані):
Міцкевич А. -- Шиллер Ф.


Дод.точки доступу:
Тіхоненко, С. О.; Міцкевич, Адам Бернард (польський поет, засновник польського романтизму ; 1798 - 1855) \про нього\; Шиллер, Фрідріх (німецький письменник ; 1759-1805) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Гузь, Ольга.
    Орієнтовне поурочне планування для 10 класу. Уроки № 60-69 [Текст] / Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України. - 2019. - № 1. - С. 16-60. - Зміст: Урок № 60. Тема: Шарль Бодлер - пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка "Квіти зла" (загальна характеристика) ; Урок № 61. Тема: Система "відповідностей" у поезії. Аналіз віршів " Відповідності" та "Вечорова гармонія" ; Урок № 62. Тема: Краса як центр філософсько-естетичної концепції Шарля Бодлера. Аналіз вірша "Гімн Красі" ; Урок № 63. Тема:Традиції і новаторство вирішення проблеми "поет і натовп" у поезії "Альбатрос" Шарля Бодлера ; Урок № 64. Тема: Вірш "Поетичне мистецтво" як художній маніфест символізму від Поля Верлена ; Урок № 65. Тема: Зображення пейзажів природи й душі в "Осінній пісні". Сугестивність, музичність, живописність лірики ; Урок № 66. Тема: Художнє новаторство Артюра Рембо. Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія" ; Урок № 67. Тема: Асиціативно-чуттєва картина Всесвіту у вірші Артюра Рембо "Голосівки". Поєднання у творі рис символізму й імпресіонізму ; Урок № 68. Тема: Виразне читання напам’ять улюблених віршів "проклятих поетів" з обгрунтуванням вибору ; Урок № 69. Тема: Контрольна робота з теми "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці" (тести, аналіз вірша або фрагмента поетичного твору у творчості вивчених авторів)
Рубрики: Уроки світової літератури--Планування
   Письменники французькі, 19 ст.--Поети

   Стилі і напрями літератури--Імпресіонізм

   Стилі і напрями літератури--Модернізм

   Стилі і напрями літератури--Символізм



Дод.точки доступу:
Бодлер, Шарль Поль (французький поет, літературний критик та перекладач ; 1821-1867) \про нього\; Рембо, Артюр (французький поет, представник символізму ; 1854-1891) \про нього\; Верлен, Поль Марі (французький письменник, поет, символіст ; 1844-1896) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Коляда, Ігор.
    Спецкурс у вищій школі: теорія та методика (на прикладі окремих спецкурсів) [Текст] / Ігор Коляда, Сергій Вергун, Віка Павлюченко // Історія в школі. - 2013. - № 2. - С. 18-30 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Поняття, мета і завдання спецкурсу у вищій школі ; Контроль і оцінка знань студентів за підсумками спецкурсів ; Методичні принципи і прийоми викладання спецкурсу ; Самостійна робота студента при вивченні спецкурсу ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Нейтралітет Швейцарії у Другій світовій війні (1939-1945 рр.)" ; Методика викладання спецкурсу на прикладі теми "Гейдар Алієв і система формування нової державності в Азербайджані (1993-2003рр.)"
ББК 74.48
Рубрики: Історія--Методика викладання--Спецкурси--Вища школа


Дод.точки доступу:
Вергун, Сергій; Павлюченко, Віка

Знайти схожі

17.


    Коляда, Ігор.
    Методика організації та проведення комбінованого уроку при вивченні теми: "Монгольська навала на українські землі" (Історія України, 7 клас) [Текст] / Ігор Коляда // Історія в школі. - 2013. - № 2. - С. 34-41 : іл.
ББК 74.266.32
Рубрики: Історія України--Методика викладання
   Уроки історії--Комбіновані

   Історія України, 13 ст.--Татаро-монгольська навала



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Ніколенко, Катерина.
    Типологія юних героїв у сучасній зарубіжній літературі [Текст] / Катерина Ніколенко // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 4. - С. 24-31. - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: "Чарлі і шоколадна фабрика" ; "Що не день то субота" ; "Маленькі тролі і великий паводок"
Рубрики: Світова література--Вивчення в школі
   Теми і образи в світовій літературі

   Літературознавство--Ейдологія

   Письменники англійські, 20 ст.

   Письменники німецькі, 20 ст.

   Письменники фінські, 20 ст.



Дод.точки доступу:
Дал, Роальд (англійський письменник, автор романів, казок і новел, написаних як для дорослих, так і для дітей ; 1916-1990) \про нього\; Маар, Пауль (німецький дитячий письменник, драматург, перекладач ; 1937) \про нього\; Янссон, Туве Маріка (фінська художниця шведського походження, романістка, дитяча письменниця та ілюстратор ; 1914-2001 рр.) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Ніколенко, О. М.
    До нас йдуть мумі-тролі. [Текст] / О. М. Ніколенко // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 3. - С. 12-16
ББК 83.3
Рубрики: Письменники фінські, 20 ст.
   Теми і образи в літературі--Казкові герої

Анотація: Авторка створила чудові казкові образи - мумі-тролі, які ось уже декілька десятиліть подобаються дітям різних країн.


Дод.точки доступу:
Янссон, Туве Маріка (фінська художниця шведського походження, романістка, дитяча письменниця та ілюстратор ; 1914-2001 рр.) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Борківська, О. П.
    Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Вивчаємо індійську народну казку "Фарбований шакал" [Текст] / О. П. Борківська // Зарубіжна література в школах України. - 2013. - № 5. - С. 19-23. - Зміст: "Фарбований шакал"
ББК 74.268.3
Рубрики: Світова література--Методика викладання
   Казки народні--Індійські

   Теми і образи в літературі--Тварини



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)