Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (5)Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=типи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 288
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Задорожний Ю. Роль римського права у процесі становлення та розвитку університетів у країнах Західної Європи/Ю. Задорожний // Право України, 2009. т.№ 3.-С.153-159
2.

Сварковська Л. Типи занять з фізкультури/Л. Сварковська // Дошкільне виховання. -Київ:Світич, 2009,N N 8.-С.9-11
3.

Гревцов Ю. К пониманию: правовые отношения в связи с юридическими фактами и нормами права/Ю. Гревцов // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2010,N N 4.-С.148-155.
4.

Козюбра М. Праворозуміння: поняття, типи та рівні/М. Козюбра // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2010,N N 4.-С.10-21.
5.

Денисова А. Правові засоби: поняття та види /А. Денисова // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2010,N N 7.-С.190-194.
6.

Тертишник В. Верховенство права і закону/В. Тертишник // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2010,N N 6.-С.87-92.
7.

Шкурко Т.Ф. Стилі, типи, жанру мовлення. Урок в 11 класі /Т. Ф. Шкурко // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харьков:Основа, 2008,N N 34.-С.6-8.
8.

Вачевський М. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога /М. Вачевський // Вища школа. -Київ:Знання, 2008,N N 12.-С.28-36.
9.

Кармазіна К. Механізм взаємодії джерел континентального права /К. Кармазіна // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2008,N N 10.-С.92-97.
10.

Турянська О. Типи уроків історії: теоретичні основи свідомого вибору/О. Турянська // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2010,N N 9.-С.40-46.
11.

Редклифф - Браун А. Р. Общественная наука об обществе /- Браун А. Р. Редклифф // Личность. Культура. Общество, 2010,N N 3.-С.17 - 39.
12.

Башук О. Правопорушення і закон. Поради античного мислителя/О. Башук // Право України. -Київ:Ін-Юре, 2011,N N 1.-С.287-293.
13.

Полянський Т. Способи нормативного юридичного закріплення неприпустимості зловживання правом/Т. Полянський // Право України, 2011. т.№ 2.-С.307-312
14.

Кавуненко О. Школа на ім'я "Логос"/О. Кавуненко // Початкова школа, 2011. т.№ 2.-С.39-43.
15.

Мартинець Л.А. Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу/Л.А. Мартинець // Виховна робота в школі, 2010. т.№ 3.-С.2-21.;Виховна робота в школі, 2010. т.№ 5.-С.41-55.;Виховна робота в школі, 2010. т.№ 6.-С.42-54.;Виховна робота в школі, 2010. т.№ 8.-С.36-55;Виховна робота в школі, 2011. т.№ 2.-С.41-55
16.

Капустіна Л.О. Моя майбутня професія (проект)/Л. О. Капустіна // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 2.-С.16-18
17.

Єрмоленко С. С. Типи референції в системі просторових, часових та особових координат у їх мовній реалізації/С. І. Терехова // Мовознавство, 2011. т.№ 1.-С.92-93
18.

Прокопець О.В. Типи споживчого вибору в маркетингу екологічних інновацій/О. В. Прокопець // Актуальні проблеми економіки, 2011,N № 2.-С.109-116
19.

Грабовська І. Соціокультурні типи "української людини" та їх поведінкові виявлення/І. Грабовська // Наука і суспільство, 2011. т.№ 1/2.-С.9-14
20.

Вернигора Т. І. Стилі, типи, жанри мовлення/Т. І. Вернигора // Вивчаємо українську мову та літературу, 2011. т.№ 13.-С.7-12.
21.

Чудаєва І.Б. Науково-технічні зони: суть, типи та перспективи створення в Україні/І. Б. Чудаєва // Економіка та держава, 2011. т.№ 4.-С.43-47
22.

Дончук Т. Моделювання ефективного уроку/Т. Дончук, Л. Сидорова // Відкритий урок: розробки, технології, досвід, 2011. т.№ 6.-С.58-61
23.

Мехович С. А. Сутність антикризового управління підприємством/С. А. Мехович, А. О. Костенко // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит, 2011. т.№ 5.-С.45-48
24.

Глакмен М. Полезность модели равновесия для изучения социального изменения/Макс Глакмен // Личность. Культура. Общество, 2011. т.№ 3.-С.18-44
25.

Плохов В.Д. Социология как дискурс/дискурсы/В.Д.Плахов // Социс, 2011. т.№ 6.-С.60-66
26.

Мелешко В. Школа сприяння здоров'ю/Віра Мелешко, Василь Озарук // Початкова школа, 2011. т.№ 8.-С.40-43
27.

Варзацька Л. Дидактичні цілі, типи, структура уроків української мови і мовлення/Л. Варзацька // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). -К., 2011,N № 6.-С.9-14
28.

Коваленко О. Методичні рекомендації щодо проведення державної пісумкової атестації з іноземних мов/Оксана Коваленко // Іноземні мови в навчальних закладах, 2011. т.№ 1.-С.8-21
29.

Суходимцева А.П. К оценке профессиональной деятельности учителя иностранного языка/А.П. Суходимцева // Иностранные языки в школе, 2011. т.№ 5.-С.36-38
30.

Тимошина О. Стилі філософсько-правового мислення і типи праворозуміння/О. Тимошина // Право України, 2011. т.№ 8.-С.52-60
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)