Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=торгове мореплавство<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
>
1.
Щипцов, О. О.
Механізм динамічної імплементації міжнародного морського права [Текст] / О. О. Щипцов> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2011. -
№ 6
. - С. 77-80. - Бібліогр.: с. 80
Рубрики:
Морське право
Кл.слова (ненормовані):
безпека мореплавства
--
торгове мореплавство
--
мореплавство
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Шемонаєв, Володимир
.
Правове значення загальної аварії при страхуванні вантажу [Текст] / Володимир Шемонаєв> // Підприємництво, господарство і право. - 2019. -
№ 8
. - С. 30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
Морські перевезення--Аварії--Страхування вантажів
Кл.слова (ненормовані):
збитки
--
витрати
--
торгове мореплавство
--
судно
--
фрахт
Анотація:
У процесі перевезення вантажів з вантажним судном можуть відбутися надзвичайні події. Наприклад: посадка на мілину для рятування судна; пожежа на судні через неправильне перевезення небезпечних вантажів; падіння ярусу контейнерів через неправильне кріплення і неправильне декларування ваг вантажів; важкі погодні умови на морі, що погіршують остійність судна. У подібних ситуаціях капітан судна зобов’язаний вжити всіх необхідних заходів для забезпечення безпеки судна на морі, вантажу і, що найбільш важливо, екіпажу. Для порятунку може знадобитися: скинути за борт деякі небезпечні вантажі (це може бути вантаж, який заважає остійності судна під час поганої погоди, або важкий вантаж, скидання якого дозволить судну спливти і зійти з мілини); здійснити девіацію і зайти в найближчий порт укриття; скористатися послугами професійних рятувальників; провести терміновий ремонт судна, в ході якого деякі вантажі можуть бути пошкоджені. Якщо склалася надзвичайна ситуація і судно і/або вантажі понесли навмисні розумні збитки під час порятунку від загальної для них небезпеки, судновласник може оголосити «загальну аварію» (англ. “general average”). Наприклад, якщо судно сіло на мілину і довелося реверсирувати головний двигун, працювати двигуном на максимальних обертах, щоб зійти з мілини, збитком буде вартість додатково витраченого палива і шкоди, заподіяної двигуну через роботу на межі можливостей. Всі сторони, які беруть участь в подібному рейсі, повинні пропорційно розділити понесені збитки. Особливу зацікавленість у правовому регулюванні цього інституту проявляють страховики. Можна сказати, що загальна аварія має свою власну вартість для страховиків, які відшкодовують збитки, що виникають у всіх сторін загального морського підприємства, як зацікавлених у вантажі, так і в судні, а також сторін, які ризикують фрахтом. Що стосується загальної аварії, то необхідна надзвичайна оперативність страхових компаній, розуміння морського права, а також чималі фінансові резерви.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Аверочкина, Т. В.
(кандидат юридичних наук; доцент кафедри морського та митного права НУ "ОЮА").
Роль Комиссии международного права в первой конференции ООН по морскому праву (режим территориального моря) [Текст] / Т. В. Аверочкина> // Митна справа. - 2011. -
№ 4
. - С. 73-84
ББК
67.5
Рубрики:
Міжнародне публічне право, 1947-1956 рр.
ООН--Комісія міжнародного права
Морське право--Режим територіального моря--Розробка
Україна
Кл.слова (ненормовані):
Торгове мореплавство
Анотація:
Аналізується робота Комісії міжнародного права ООН в напрямку розробки основних інститутів морського права за період з 1947 по 1956 рр., розглядаються програми сесій Комісії та результати їх роботи.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)