Пошуковий запит: (<.>K=тренінг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 220
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Мазурик Л. Тренінг як ефективна форма роботи з обдарованими дітьми в системі позашкільної освіти/Л. Мазурик // Історія України (Шкільний світ), 2009. т.№ 6.-С.10-11
|
>2.
| Коробко С. Психологічний тренінг для молодших школярів/С. Коробко // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 21.-С.1-70
|
>3.
| Мерзлякова О. Розділ 10. Коли психологічний тренінг стає небезпечним /О. Мерзлякова // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2009,N N 1.-С.6-10
|
>4.
| Тушина О. Влаштовуємось на работу. Семінар - тренінг/О. Тушина // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2009,N N 9.-С.17-20
|
>5.
| Туров М. Світові тенденції оцінювання творчих здібностей юних винахідників /М. Туров // Освiта i управлiння. -Київ:Освіта і управління, 2009,N N 2.-С.109-113
|
>6.
| Комаров К. Система роботи з обдарованими дітьми/К. Комаров // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 8.-С.8-13
|
>7.
| Сурмін Ю. Тренінги та їх можливості в підготовці державних службовців/Ю. Сурмін // Вісник НАДУ, 2008,N N 3.-С.38-45.
|
>8.
| Пустолякова Л. Урок - тренінг "Ритмічна гімнастика" для дівчат 10-11 класів /Л. Пустолякова // Фізичне виховання в школi. -Київ:Педагогічна преса, 2008,N N 4/5.-С.31-35.
|
>9.
| Лаєвський С. У Чернігові відбувся семінар-тренінг "Музейний менеджмент"/С. Лаєвський // Музеї України. -Київ:СПД Іванченко Н.В., 2010,N N 1.-С.15.
|
>10.
| Мельникова О. Відповідальність : крок за кроком /О. Мельникова // Психолог (Шкільний світ). -Київ:БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "ПЕРШЕ ВЕРЕСНЯ", 2010,N N 38.-С.26 - 28.
|
>11.
| Білоус Р.М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників /Р. М. Білоус // Практична психологія та соціальна робота. -Київ:СОЦИС-ПРЕС, 2011,N N 1.-С.10-20.
|
>12.
| Малько М. "Слова покличні - прості й величні." : урок-тренінг у 8 класі : [за темою "Звертання"]/М. Малько // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 1/2 .-С.26-35.
|
>13.
| Білоус Р. М. Мій професійний вибір : тренінг старшокласників/Р. М. Білоус // Практична психологія та соціальна робота, 2010. т.№ 10.-С.1-11. т.№ 11.-С.29-39. т.№ 12.-С.34-37;Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 1.-С.10-22
|
>14.
| Марченко С.Ю. Тренінгові методики у превентивному вихованні/С. Ю. Марченко // Виховна робота в школі, 2011. т.№ 3.-С.21-25
|
>15.
| Заика Е. В. Комплекс игр по выкладыванию фигур для развития мышления дошкольников и школьников/Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 3.-С.36-43
|
>16.
| Дуняшенко Н. Вчимося жити в інформаційному суспільстві. : Тренінг для старшокласників на тему: "Використання інформаційно-комунікаційних (ІК) та телекомунікаційних технологій (ІКТ) під час навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах нового типу"/Наталія Дуняшенко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах, 2011. т.№ 4.-С.6-12.
|
>17.
| Олексюк В. Р. Тренінг педагогічної рефлексії/В. Р. Олексюк // Практична психологія та соціальна робота, 2011. т.№ 5.-С.30-41
|
>18.
| Савчук Л. Батьківські збори/Лідія Савчук // Початкова школа, 2011. т.№ 5.-С.58-60.
|
>19.
| Шахрай В. Роль акторського тренінгу в розвитку соціальної компетентності підлітків/В. Шахрай // Мистецтво та освіта, 2011. т.№ 3.-С.51-55
|
>20.
| Гук Н. Психологічний тренінг педагогічної майстерності/Надія Гук // Психолог (Шкільний світ), 2011. т.№ 26/27.-С.37-44
|
|
|