Пошуковий запит: (<.>K=уміння<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 10 найважливіших навичок успішного працівника ХХІ сторіччя/пер. і літ. обробка Н. В. Третякової // Педагогічна майстерня, 2018. т.№ 4.-С.42-43
|
>2.
| Стеценко Л. How did they do that? Stonehenge/Л. Стеценко // Іноземні мови в школах України, 2017. т.№ 2.-С.35-38
|
>3.
| Тітова Г. I'm Mr. Know-all/Г. Тітова // Іноземні мови в школах України, 2019. т.№ 2.-С.20-23
|
>4.
| Діденко Н. Імітаційне моделювання на уроках української мови/Наталія Діденко // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 11.-С.58-59.
|
>5.
| Шокодько Г. М. Інтеграція пізнавальної й рухової діяльності в системі навчання мови та літератури/Г. М. Шокодько // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 22-24.-С.5-13
|
>6.
| Гладченко О. Інтегрований урок у 1 класі (читання, математика)/Олена Гладченко // Початкова школа, 2017. т.№ 6.-С.18-19.
|
>7.
| Нероденко Я. Історія Франції /Ярослава Нероденко // Іноземні мови в навчальних закладах, 2011. т.№ 2.-С.9-16
|
>8.
| Гоюшова А. Біологія - наука про життя/А. Гоюшова // Біологія (Шкільний світ). -Київ, 2016. т.№ 14.-С.6-9
|
>9.
| Рева М. "Без уміння мріяти ми нічогоне досягнемо"/М. Рева ; розмову вів Дмитро Десятерик // День, 2017. т.11-12 серп. (№ 140/141).-С.16-17
|
>10.
| Пономарьова К. Вивчення есе на уроках української мови в 3-4 класах/Катерина Пономарьова // Початкова школа, 2016. т.№ 11.-С.34-35.
|
>11.
| Пластюк Використання діяльнісного підходу на уроці з теми : "Властивості повітря. Значення повітря"/Алла Пластюк // Біологія і хімія в рідній школі, 2019. т.№ 1.-С.23-26
|
>12.
| Білошицька А. Використання фреймових моделей у структуруванні навчальної інформації на уроках української мови/Алла Білошицька // Українська мова і література в школах України, 2017. т.№ 7/8.-С.49-53
|
>13.
| Заболотня О. Вміння ставити цілі. Метапредметні уміння/О. Заболотня // Завуч (Шкільний світ), 2015. т.№ 23.-С.30-33
|
>14.
| Гільберг Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа, 2019. т.№ 1.-С.41-46
|
>15.
| Новосельська С. В. Діяльнісний потенціал навчального предмета "Українська мова" у формуванні компетентності "уміння вчитися"/С. В. Новосельська // Вивчаємо українську мову та літературу, 2018. т.№ 34-36.-С.4-8
|
>16.
| Титаренко В. Г. Електричний струм/В. Г. Титаренко // Все для вчителя, 2012. т.№ 13/14.-С.34-37
|
>17.
| Жадько Олена Ефективні механізми управління/Олена Жадько // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 22.-С.4-5
|
>18.
| Харитонова З безодні часу/Раїса Харитонова // Дзвін, 2011. т.№ 5/6.-С.15-19
|
>19.
| Чернюк Г. Залишкові знання учнів з історії України/Г. Чернюк // Завуч (Шкільний світ), 2012. т.№ 8.-С.24-26
|
>20.
| Малашевська І. Заняття з музикотерапії: поради педагогам/І. Малашевська // Музичний керівник, 2016. т.№ 7.-С.4-5
|
|
|