Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>K=уміння вчитися<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
6
Показані документи
с 1 за 6
>
1.
Білошицька, А.
Використання фреймових моделей у структуруванні навчальної інформації на уроках української мови [Текст] / Алла Білошицька> // Українська мова і література в школах України. - 2017. -
№ 7/8
. - С. 49-53. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики:
Українська мова--Процес навчання
Кл.слова (ненормовані):
концентроване навчання
--
фреймові моделі
--
уміння вчитися
Анотація:
Актуалізовано проблему використання фреймових моделей на уроках української мови. Результатом цієї студії є розроблення методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо використання фреймів на уроці української мови.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Кодлюк, Я.
Суб'єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Ярослава Кодлюк> // Початкова школа. - 2013. -
№ 1
. - С. 6-9. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК
74.20
Рубрики:
Педагогіка--Особистісно орієнтоване навчання
Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр
--
уміння вчитися
--
рефлексія навчальної діяльності
--
позитивні мотиви навчання
--
особистісно орієнтоване навчання
--
ключова компетентність
Анотація:
У статті виокремлено та охарактеризовано сутнісні ознаки суб'єктності молодшого школяра в навчальній діяльності - сформоване вміння вчитися, розгорнута рефлексія, стійкі позитивні мотиви навчання, набуття яких може забезпечити особистісно орієнтована початкова освіта.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Козакевич, Ірина
.
Ключові компетентності: що повинен знати й уміти випускник школи [Текст] / Ірина Козакевич, Микола Савусін, Сергій Пеняєв> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. -
№ 12
. - С. 46-53 : рис. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики:
Нова українська школа
Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися
--
обізнаність у сфері культури
--
екологічна грамотність
--
випускники школи
Дод.точки доступу:
Савусін, Микола; Пеняєв, Сергій
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Королюк, Т.
Навчальне видання з математики, яке забезпечує формування компетентної особистості молодшого школяра [Текст] / Тетяна Королюк> // Початкова школа. - 2017. -
№ 1
. - С. 33-35. - Бібліогр.: 9 назв.
Рубрики:
Математика--Підручники та посібники
Кл.слова (ненормовані):
предметна математична компетентність
--
уміння вчитися
--
навчальний зошит з математики
--
задачі
Анотація:
У статті обрано для опрацювання навчальний зошит "Математика" авторів С. О. Скворцової та О. В. Онопрієнко, який поєднує у собі і функції підручника і функції зошита. Це навчальне видання найбільше відповідає вимогам навчальної програми з математики, розробленої на виконання Державного стандарту загальної початкової освіти. Це єдине на сьогодні навчальне видання, яке забезпечує формування у молодших школярів такої важливої ключової компетентності як
уміння вчитися
та предметної математичної компетентності.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
>
5.
Ліскович, О.
Формування самоосвітньої компетентності учнів під час вивчення фізики [Текст] / Олена Ліскович> // Фізика та астрономія в школі. - 2011. -
№ 8
. - С. 7-11. - Бібліогр.: с. 11
Рубрики:
Фізика--Методика викладання
Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися
--
самостійна пізнавальна діяльність
--
навчання фізики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Угніч, Руслана
.
Теорія і практика моделювання компетентнісного уроку / Руслана Угніч> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2018. -
№ 5
. - С. 12-19. - Бібліогр. 14 назв
Рубрики:
Уроки--Компетентнісні уроки--Моделювання--Теоретичний і практичний аспекти
Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися
--
конструктор компетентнісного уроку
--
мета уроку
--
рефлексія
Анотація:
Актуалізовано проблему конструювання уроку на основі компетентнісного, діяльнісного та особистісно зорієнтованого підходів у контексті впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Результатом цієї роботи є розробка методичних рекомендацій для вчителів української мови та літератури щодо формування вміння вчитися у структурі компетентнісного уроку.
Є примірники у відділах:
всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)