Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=управління брендом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмиголь Н. М., Антонюк А. А.
Назва : Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда
Місце публікування : Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/2). - ISSN 1814-1161
Примітки : Бібліогр.: с. 230
Предметні рубрики: Бренд
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління брендом--вартість бренда--монетарна вартість--індикатори популярності--надійність бренда
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яцишина, Лариса
Назва : Бренд-менеджмент і маркетингові технології
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2015. - № 6. - С. 12-13: фот. (Шифр М636468/2015/6)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна орієнтація підприємства--споживачі--стратегія бренда--управління брендом--інноваційні технології
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)