Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=управління маркетингом<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Сазонов А. А. Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью/Сазонов А. А., Сазонова М. В. // Вопросы экономических наук, 2011. т.№ 6.-С.47-48
2.

Луцяк В. В. Життєвий цикл малого виробничого підприємства/В. В. Луцяк // Наукові праці національного університету харчових технологій, 2015. т.Том 21 № 4.-С.45-52
3.

Баша І. Застосування інноваційних методів навчання в формуванні компетентності майбутніх маркетологів/І. Баша, В. Манойло // Маркетинг в Українi, 2017. т.№ 2.-С.62-68
4.

Тарасюк А. В. Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств/А. В. Тарасюк // Економіка АПК, 2019. т.№ 7.-С.101-106
5.

Khomenko L. Influencer marketing in blood service facilities/L. Khomenko, L. Saher // Науковий вісник Полісся, 2021. т.№ 1.-С.161-170
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)